September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Hellen Omnia komt mij wel bekend voor volgens mij zijn ze hier ook in Rijssen (Lucky) geweest (als ik me niet vergis)

Pfff ik ben moe en het is hier vreselijk saai hier in huis zonder mijn mannen (de ene uit logeren en de ander aan het werk)

Groetje sAnita

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zijn we met zunallen in slaap gevallen? :p

3. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @pluk. Volgens mij beginnen kindjes met negen weken te bewegen, heel ongecontroleerd, dus het zou best kunnen als jij ruim 10 weken bent. Maar het is wel heeeeeel vroeg, maar ik sluit het niet uit. Opletten of je het vaker voelt :)

4. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    tis inderdaad erg stil vandaag hier.

Ik ben erg moe moet ik zeggen.
    ga zo nog ff op de bank zitten(lees slapen :p)

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat vervelend nadine. ik hoop dat je het allemaal snel een plekje kan geven en positief verder kan gaan!

ik heb dus gewerkt en het ging wel. was vandaag ook niet zo heel misselijk. ben wel echt moe nu. heeeel moe. ik ga ook nu naar bed. morgen moet ik namelijk van 10 tot half 7 werken, dat zal wel tegenvallen!

op het werk waren klanten wel aardig maar op straat net. ts. hebben een paar tiener een kliko omgegooid alles op de grond en gewoon doorgefietst. dus ik afgestapt en opgeruimd voor mij heen mompelend: en nou laten ze het een zwangere vrouw opruimen! klinkt wel leuk als je dat zo zegt ^.^

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nadine: oneeee jeetje wat naar! ergens toch wel de hoop dat het goed komt en dan is er niks meer te zien! Veel sterkte met het verwerken en hopelijk mag er snel weer een kindje in je buik groeien!
    @pluk: ja dat kan! Mijn zus voelde het ook al met 10 weken. Wat gaaf!

Ik ben weer terug van mijn etentje, was erg gezellig! Veel gelachen, gepraat en lekker gegeten! en zo nog even douchen en dan duik in mijn nest in (man is de hort op, wel ongezellig...) tot morgen!

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @nadine , sterke meis....
    @hellen, super echo! top!

Hier gaat het goed. ben erg moe, ontiegelijke zere borsten, maar heerlijk om te voelen. Verder geregeld spierpijn in mijn onderbuik. Heerlijk dat rekken van de banden. hihi Alles is dus goed in beweging. Broeken passen me niet meer, dus draag lekker veel leggings met jurkjes etc. Heerlijk.

Wij doen de combi test niet. Als het kindje al down zou hebben zouden we het nooit weg laten halen om het maar even oneerbiedig te zeggen, dus vinden we de test ook niet erg toevoegend. We mochten het van de verloskundige al vertellen omdat het hartje goed is en de echo...dus eigenlijk weten heel veel mensen het nu:) Oh wat een bevrijding. Voel me ook steeds zekerder.

En over dat gekriebel in je onderbuik...ik denk niet dat je je kindje al kan voelen, maar dat weet ik niet zeker. hihi zou wel superleuk zijn dat hij/zij even zegt: hoi mam!

slaap lekker meiden, ik ben in slaap gevallen van 19 tot 21.30 dus ben klaarwakker en wil wel een bigmac. shit, want de mac is al dicht, zou zo heen rijden!

hebben jullie al gekke eetgewoontes? Hier komkommer en tomaat met een oliedressingkje en pindakaas ;)

8. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Goedemorgen Dames,

Na de schok van gister moet ik zeggen dat het toch weer gaat :)
    Ik denk dat omdat ik me er al op ingesteld had de klapniet zo heel erg is geworden.
    Het is zeker kl*te maarja veranderen kan ik het toch niet dus op naar een nieuwe kans. en wie weet zit ik strax wel weer bij de november mamas ofzo :D

Groetjes
    nadine

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    that's the spirit Nadine! als je maar weet dat het niet erg is om er een traantje om te laten!

pff hier weer een beetje bloedverlies, weer na het naar de wc gaan..niet op het papiertje, maar na zelf voelen...wat moet ik hier nu van denken..?
    kan dit nog steeds het gesprongen adertje zijn?

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @5Mare5 stetrkte met werken straks....

@Elizabethje klinkt toch echt als zwangerschaps kwaal hoor die misselijkheid ;)

@Elegance geen sorry voor ego bericht meis.. mag hier altijd...Het vrouwelijklichaam is gewoon een gek geheel. De ene dag dit de andere dag dat. Ik denk dat je er niet heel erg veel zorgen over hoeft te maken. Je verkoudheid onderdrukt ook veel zwangerschaps gevoel heb ik bij mij gemerkt. Maar als je echt gerust gesteld bent als je vk zegt dat het ok is dan meot je gewoon bellen... Dat kan nooit kwaad...
    Goed dat je gebeld hebt en je bent geen negatieve ling hoor... je bent iemand die voorzichtig is me het wonder wat je mee draagt...

@xxsuuzxx he meis super hoor die echo...

@ Man vrij enzo...

Hier hebben we alle2 een eigen zaak dus we kunnen vakantie/verlof op nemen wanneer we willen.
    Das in theorie, in pratijk komt het er waarschijnlijk op neer dat partner net aan de 10 kraamdagen vrij neemt ( en thuis werkt als daar de akns voor is) en dan snel weer naar de zaka gaat.. Das het probleem van 2 workaholics ;)

@Miss E he balen van mvm.... tja misschien kunnen ze het idd beter telefonisch eerst doen... maar goed.. je hoeft nu niet de hele tijd met die potten in de weer ;)

@ grotere borsten... ja voller hier, maar nog steeds geen maatje meer....

#@Nadine29 zJeee meis wat enorm k... Wat balen dat je ergens toch steeds hetgevoel al had...

Heel veel liefde en kracht voor aankomende tijd...
    ( en veel klus plezier...)

@pluk ik weet zeker dat je de kleine gevoelt hebt... Ik weet dat zeker omdat ik heilig geloof in de moeder kind band die je al van af de eerste hartkloppingen hebt... Je kindje reageerd nu echt al op jou, ook al hoort het je neit, het voelt wel je warmte. En bewegen doet het nu geloof ik ook al dus ik denk echt wel dat het je kleintje was...

Mooi meis zo vroeg al per ongeluk dit contact...

Zo eindelijk weer bij geleest ;)

hier weer wat meer rust in het lijf, minder misselijk en wel weer ok. Ik dnek dat ik last had van de hcg piek die rond deze tijd zit...

Vandaag 10 weken al weer gek idee,... nog gekker idee is dat maandag over 2 weken de eerste september mama's hier over de 12 weken grens heen gaan... wat vliegt de tijd he....

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Een tijd hier niet geweest, was zo beroerd steeds
    Gelukkgi hebben de pilletjes van de ha wel geholpen, kotsen is alleen nog 1 keer smorgens maar nog wel geregeld missselijk, en dat maakt je zo brak, bleh...

Maar het geode nieuws heb k daarom met jullie nog niet kunnen delen, we hebben maandag een mooi hartje gezien op de echo, wat was dat een wonder zeg!
    ZZO mooi!

@nadine, meis wat vreselijk, leef zo met je mee, weet zo geod hoe het voelt helaas.
    Wil jullie heel veel sterkte wensen!

@bettyboop, wow 10 weken alweer, wat een mijlpaal zeg, super!

@doortje, het zou kunnen meis, maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk
    Als je het niet vertrouwd, zou ik voor een vervroegde echo naar de spoed rijden hoor
    Als je zegt dat je wat bloedverlies hebt, eventueel wat buikpijn erbij verzinnen, dan maken ze echt wel een echo voor je hoor, en dan ben je wat meer gerustgesteld, anders zit je nog een week bijna in spanning!

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @sterretje; wat gaaf dat je het hartje gezien hebt. Heerlijk.

@doortje; bij twijfel gewoon de verloskundige bellen. Daar zijn ze voor!

13. Femya

Femya Niet meer actief

Nadine wat erg voor jullie :cry: Vind wel dat je er sterk in staat, ik duim voor je dat je snel zwanger bent. Sterkte en een knuffel!

Elegance je bent helemaal geen negatieveling, je bent gewoon bezorgd en dat is toch logisch, fijn dat de vk je gerust heeft gesteld en nu op naar vrijdag de 13e.

Doortje het is nog steeds heel weinig bloedverlies toch? Het kan heb ik gelezen in een boek wat ik gisteren heb gekocht. Het kleintje graaft zich nog een beetje verder in rond deze tijd en dat kan ook een oorzaak zijn van de bloeding. Of een gesprongen adertje.

Babijtje dank voor de felicitatie. Hoe gaat het met jou?

Betty Boop dat schiet al op zeg, over 2 weken alweer 12 weken. Ik moet nog 5 weekjes wachten maar denk dat die ook zo voorbij zijn.

Gisteren heb ik dat onderzoekje gehad, een super mooie duidelijke echo, wow! Echt heel duidelijk te zien dat het hartje klopte. Degene die het onderzoek deed heeft heel erg veel uitgelegd, het zag er precies uit zoals het hoorde en de termijn klopte redelijk, misschien dat ik 1 of 2 dagen later ben uitgerekend. Daarna heeft ze ook naar de bloedtoevoer van de baarmoeder gekeken en mijn bloeddruk gemeten en een buisje bloed afgenomen. Ik zal straks de nieuwe echo foto's in mijn album zetten.

Doortje als je nog twijfelt ik zou het gewoon doen hoor, was gewoon een nieuwe echo en ze is heel vriendelijk. Het enige waar je van kan schrikken is dat ze zowiezo de nekplooi gaat meten en de uitslag verteld, dus als je geen nekplooimeting wil is dat misschien wat je kan tegenhouden.

Mooie apparatuur hebben ze zeg in het ziekenhuis, het is het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis in Utrecht, ik was onder de indruk.

Vandaag ga ik met vriendinnen een avondje naar Preston Palace en dan overnachten we daar in de buurt in een hotel, ik heb er zin in :D

Fijn weekend allemaal, misschien tot morgen!

14. Femya

Femya Niet meer actief

Sterretje wat leuk dat jullie het hartje hebben gezien, super meis!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @twinkle, fijn dat het onderzoek zo mooi was, dat is heel erg mooi!
    Veel plezier vandaag met je vriendinnne!

16. Femya

Femya Niet meer actief

Dankjewel :D
    Foto staat in mijn album.

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Twinkle; wat gaaf zeg een goede echo. Helemaal toppie. Gezellig dagje voor jou vandaag. Geniet er lekker van! Lief dat je vraagt hoe het met mij gaat. Het gaat goed hoor. Van de week woe en donderdag erg moe en dus weinig hier geweest, maar nu gaat het zo zijn gangetje.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    JUllie zijn oook zoo lief! dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden! Vandaag heb ik vanalles lichte dingen getilt en heb gelijk rugpijn.. iets zegt me dat het dus wel goed zit anders had ik nooit geen rugpijn :):) dus ben sowieso weer wat positiever :)

Twinkle, super mooie echo, erg duidelijk ook. jee wat leuk dat je aan dit onderzoek kunt meedoen..
    Geniet van je vriendinnendagje, weten je vriendinnen het al? :)

Doortje, gewoon de vk bellen, bij mij vond ze een vervroegde echo niet noridg aangezien ik geen bloedverlies en krampen heb gehad.. Wie weet kan ze je alleen al zo gerust stellen aangezien je geen nieuw bloed en of stolsels hebt toch? En ik ben ook niet boos als ik als enige vrijdag de 13e aan de buurt ben, ik praat dan gewoon nooit meer met je.. Grapjuh natuurlijk! meid gewoon je gevoel volgen, maar vergeet niet dat alleen al de vk bellen echt geen kwaad kan! :) dat dacht ik gisteren ook, voelde me ook stom en een aansteller, maar ja logsich toch ook er gebeurd vanalles met je dat heb je niet in de hand..

Voor de andere meiden, geniet van jullie weekend dat doe ik ook, eindelijk het gevoel mijn leven weer een beetje terug te krijgen na deze week en ook de afgelopen weken met solliciteren en verschrikkelijke banen :)

Tot laters :)

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Sterretje08 super meis gefeli met een kloppend hartje gewedig zeg...

@twinkle goed meis.. klinkt als een fijn onderzoek... ben blij te horen dat het zo goed gaat bij jou...

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Mooie Echo Hoor :D :)

Deel Deze Pagina