Hahaha. Dat is waar. Zijn jullie mannen/vrienden ook zo overprotective....................hier niet normaal zeg. Ga nu maar niet op de fiets, want stel dat het glad is en je valt......nee ik breng je wel even met de auto. Doe je wel voorzicht etc etc. Wel lief hoor, maar soms
Zozo, al druk bezig. Leuk hoor! Ik heb hier een paar knuffeltjes en een pyjamaatje en een paar slabbertjes. Verder niet. Durf nog niet zo goed te kopen.
Ik heb nog helemaal niets gekocht en dat doe ik ook pas na de 14de... Vind het allemaal veelste eng om nu al een babykamer te maken.... nee eerst maar eens zien of het wel op de goede plaats zit... Eigenlijk zijn we ook nog maar 4 dagen overtijd he....
Nee mannetje hier is niet extra voorzichtig, hij heeft ook zoiets van eerst maar eens de echo... Hoewel ik echt niet van hem mag schaatsen.... Ondanks jullie verhalen...
ja ik weet het, maar het voelt gewoon goed. we zijn er al langer mee bezig. met inzamelen. gewoon leuk die voorpret. we genieten er gewoon van. teste 6 dagen voor mn nod al posi
Dina; ik zie dat je 4 feb naar de verloskundige mag..........leuk hoor, is dat dan je eerste afspraak?
ja klopt, mn eerste afspraak. ben benieuwd wat er gaat gebeuren. hoop eigenlijk het hartje te horenspannend
@Babijtje als het jou lukt om hem om te praten, laat je mij dan weten hoe, misschien dat ik er wat aan heb
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK MAG SCHAATSEN! Ik heb gewoon jullie als voorbeeld genomen. En hij zegt nu zelf, als je maar niet valt Ik val altijd ook gewoon, dus nu vast ook wel. Nee hij zegt, ik vind het goed. Er kan nu toch nog niets mis gaan. Nu alleen nog kijken of mijn schaatsen scherp zijn. En tijd zien te vinden
Hihi, leuk al die schaatsavondturen hier! Mij krijg je niet meer op de schaats. Manlief heeft ooit eens tijdens het schaatsen zijn been op 2 plekken gebroken en sindsdien bedank ik ervoor. Zo'n angelsound heb ik hier ook! Had ik bij mijn 1e zwangerschap gekocht via marktplaats, voor nog geen 2 tientjes. En met 10 weken en 1 dag hoorden wij voor het eerst het hartje *SMELT*. Het leuke van zo'n angelsound is dat je het geluid ook op je PC kan opnemen Hier ook geen uitgebreide winkeldame. Vind het vaak altijd tè druk in de stad en loop me geel en groen te ergeren aan de drukte en in-de-weg-lopers
Ohh ik pieker er niet over te gaan schaatsen, dus wat mijn vriend er van vindt doet er helemaal niet toe, ik wil geen risico's nemen, ik kan elk jaar nog wel schaatsen.... Die angelsounds, zijn die "goedkopere" net zo goed als die hele dure? Je hebt ze ook bij kijkshop maar ik dacht dat kan nooit wat zijn zo'n goedkope?
Je zeg precies het goeie Tantan, ik ben om precies dezelfde rede ook nooit een kroegmens geweest, BAH
Ik ging afgelopen dagen met mannetje de verplichte boodschapjes doen en voor ik de supermarkt in ging zei ik tegen eh "er gaan dode vallen he als het zo druk is...." Ofwel ik vind het vreselijk winkelen in die drukte...