Ja psies, ik wil ook liever naar het ziekenhuis en daarna weer naar huis als het kan, een kraamhotel is hier niet in de buurt dus dat wordt hem niet helaas. Ook ben ik er geeneens uit of ik borstvoeding wil geven.. denk dat ik gaande weg de zwangerschap hier wel achterkom.. eerst de echo afwachten aanstaande vrijdag... nog 5 nachtjes slapen Ben vandaag vor het eerts na 2 jaar bij mijn ouders geweest.. was heel raar, tuurlijk ergerde ik me weer aan dingen.. maar ja, zolang mijn vader niet moeilijk gaat doen, kan ik ermee leven, zodra ik merk dat hij weer alleen naar mijn broer trekt, zal ik direct stoppen met het contact en is het ook echt over.. Ik zie dit als mijn laatste keer zeg maar.. Ikhoop iig dat ze een beetje inzicht gekregen hebben afgelopen jaaar.. Ik heb dus ook bewust niks verteld, ik wilde eerst het gevoel hebben dat ze blij met mij zijn en niet met het feit dat we zwanger zijn etc etc... dus ik wacht af ga zo lekker in bed nog wat tv kijken en slapen, weer 4 drukke dagen voor de boeg
ja ik kan mij voorstellen dat het op zich wel mee valt, maar ik heb een ietsie bietsie smetvrees v.v dus ergens anders lijkt me toch beter @elegance ik hoop dat het toch allemaal goed komt met je ouders. ik vind het zelf heel belangrijk. poeh de misselijkheid is helemaal terug en ik heb geen suprimal meer
Hihi Elegance.. volgens mij ben je zwanger.. we zijn al een maand verder hoor! 5Mare5 ik zit ook diep te zuchten en te doen... hopelijk gaat het bij jou snel over die misselijkheid. Vanmiddag inderdaad een heerlijk middagdutje gedaan, als de kans er is, duik ik vaak even in bed of op de bank. Vanavond wilde mijn zoontje niet slapen, ik weet niet wat hij had, slaapt net pas een half uurtje... vermoeiend, maar ook wel lief! Ik ga straks maar even de boel voor morgenochtend klaarmaken, dan heb ik dat maar vast gehad en dan met een boek in bed!
@Hellen1971 hahaha tuurlijk zijn we ok er is nooit iets niet ok geweest... Het is alleen dat de woorden even binnen kwamen zo van de wens word anders als... Vandaar even mijn puntje..Maar er is nooit iets niet ok geweest hoor @Dina1983 IK WIL OOK! ok ok pok ik ben nog even 3daagjes eerder dan jij, maar ik wil ook met de angelsound... Partner heeft het wel al heel even gehoord met de koptelefoon, maar toen was het ook weer woep snel weg... @kiekeboe he wat gaaf de eerste 2ling van sept hier... super gefeli meis... Super avatar elegance die is wel heel mooi @Siesje thanks we gaan zo eerste het "balletje"zoeken @LFCsesje super gefeli en welkom hier... @Noukie1805 ook welkom hier en super gefli... @pluk succes morgen met prikken en tantan mocht je toch mee lezen we denken ook aan jou hoor meis... Op de lijst staat oook mooi een lijst voor wie er thuis poliklinisch of ziekenhuiis wil bevallen... Misschien handig om die up to date te houden ( pb elegance, twinkle, Babijtje of mij even) Hier in ieder geval een thuisbevalling met veel trope ivm een badbevalling We komen net gezellig bij de verjaardag van de zus van mijn beste vriendin vandaan... Heb haar gevraagd als kraamhulp en ze zou het graag willen als het kwa werk en haar kids lukt... Zij heeft tot 2 jaar geleden gewerkt als kraamhulp... Heb weer helemaal een good feeling... er zijn zo enorm veel mensen die het mij wel gunnen en die wel blij zijn voor mij... Echt super hoe mensen dan trots kunnen zijn voor jou... Ik heb genoten... En net de vaatwasser zelf aangezet... Ik kon vanaf vorige week zondag de keuken niet meer in, dan werd ik misselijk, maar ik denk dat ik last had van het sprongetje wat je hcg maakt tusswen de 9 en de 10 week.... Nu heb ik weer nergens last van...
hoi dames! ik ben druk de laatste 283 pagina's aan het lezen! Haha! Ik ben nu 10 weken en nog 2 dagen zwanger (4 sept uitgerekend) en ik moet zeggen. Tot nu toe heb ik nog geen roze wolk gezien. Voel me al weken 'grieperig' ene moment eet ik 6 boterhammen op een dag, dan maar weer 2. Gelukkig is het braken tot nu toe beperkt gebleven tot 2 keertjes en met 5,5 week heb ik ook bloedverlies gehad met de nodige krampen erbij, (toen dacht ik echt dat het afgelopen was). Gelukkig lijkt het er op dat alles nog steeds goed is. Ik had om een echo gevraagd omdat ik me zo zorgen maakte en ik dacht als ik dat hartje nou maar zie.. dan ben ik tenminste wat gerustgesteld. Maar ik kreeg de echo niet.. aangezien de bloeding de volgende dag over was, vonden ze het niet noodzakelijk en hoefde ik me waarshijnlijk geen zorgen te maken. Waarschijnlijk.. pff nou, ik kan niet wachten tot me echo vrijdag 20 febr. met 12 weken! En dan maar hopen dat het wel genieten wordt van de rest van de zwangerschap.. Hoop jullie allemaal nog regelmatig hier te spreken en heb me ook even aangemeld op de hyves voor september mama's! Groetjes Torties aka Jessica
welkom torties! hopelijk heb je straks een super mooie echo! ik had net zo'n zin in patat, kon nergens anders meer aan denken. dus mannetje moest patat bakken. maar gelukkig was ik daarvoor heeeeel misselijk en nu iets minder. ga nu ook snel slapen! trusten allemaal
Afspraken 9 Februari: Pluk, Bloedprikken Pluk je bent de enige! Succes met bloedprikken! En wederom dacht ik dat het pas kerstmis was geweest XD
Hoi meiden! Sorry dat ik weinig reageer. Beetje druk hier en m'n hummel vraagt om aandacht die ik 'm al zo weinig kan geven, omdat ik me gewoon snel niet lekker voel. Bah, baal daar wel van, zeg. Ik zal echt blij zijn als de misselijkheid verdwenen is. Gets. Nou, Elegance, hoop dat het goed komt met jou en je ouders! Het zou toch jammer zijn als ze hun kleinkind niet mee kunnen maken. (En geloof me, ik weet hoe dat voelt. Da's echt k*t. Mijn vader ziet Gabriël praktisch nooit en de volgende vast ook niet.) Dus ik hoop echt voor jou en je aankomende kleine dat het goedkomt! Ik weet in ieder geval zeker dat ik dit keer een thuisbevalling wil en ik ga dan ook zeker weer borstvoeding geven! Bij Gabriël ben ik wel poliklinisch bevallen, omdat dat thuis echt niet ging. Was fijn, maar nu wil ik graag in m'n eigen omgeving bevallen. Lijkt me toch het prettigst. En Jusi, haha, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel apart dat je in het ziekenhuis gaat bevallen omwille van je man. Ik zou zoiets hebben van; Hallo, 't is mijn bevalling! Ik ben degene die pijn moet lijden, dus ik beslis waar ik beval. Je moet toch op een fijne plek kunnen bevallen waar je je op je gemak voelt, eigenlijk.. Maar da's mijn mening En fijn Betty dat er mensen zijn die wél blij kunnen zijn voor jullie! Ik weet precies hoe dat voelt En welkom nieuwe meiden! Geniet van jullie zwangerschappen! Pluk, succes met bloedprikken vandaag! Yes, deze week eindelijk naar de vk. Heb d'r zin in! \/
Hey allemaal, so moet eerlijk bekennen dat ik niet echt heb bijgelezen. (was errug veel namelijk) ben ook een beetje weinig geweest... We moesten nog veel regelen voor het laatste afscheid in Nederland voor mijn schoonpapa.. Die is helaas een paar weken geleden overleden en begraven in Turkije. Ook voel ik me niet optimaaal. Ik eet alles wat los en vast zit, ben niet misselijk ofzo maar voel me gewoon niet 100%.. En dan heb ik nog 2 kids rondlopen hierzo.. Erg druk dus ook nog. Hopelijk voelen jullie je wel goed, en gaat alles voorspoedig! Ik heb zo'n zin in Valentijns dag. Heb en date met mijn hubbie! Heel leuk, oppas is al geregeld. Liefs
@ andi, dat heb ik ook, ik ben ook niet lekker en zo moe en dan vraagt Manotje ook nog aandacht en daarom ben ik hier dus ook niet zovaak, meestal alleen als ik op me werk ben, dan heb ik ff tijd. Ik ga deze keer poliklinisch bevallen, vorige keer wilde ik dat ook, maar ben met 42 weken ingeleid, dus werd medisch. @ Pluk, succes met bloedprikken, ik moet ook nog ff een afspraak maken om bloed te laten prikken, ga ik ff vandaag doen als ik het viet vergeet.
Goeiemorgen meiden! Welkom voor de nieuwe dames! Pluk succes met bloedprikken vandaag! Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar ook hier totaal geen roze wolk... ik voel me nog steeds beroerd. Niet alleen de hele dag misselijk, maar ook een fikse griep die maar niet weg wil gaan. Word er niet goed van... voel me ook verdrietig en ondankbaar... Hoop dat dit snel overgaat en ik kan genieten!
@Torties welkom hier... en super gefeli... We hebben een september lijst ) zie grijze letters in mijn onderschrift.. Je kunt je bij Babijtje, elegance,twinkle of bij mij aanmelden als je op de lijst wilt.. Sterkte meiden zonder roze wolk... Ik blaas wat roze jullie kant op hoor
heb je daar nu al last van?/ ooh god ik voel helemaal niks zou bijna nog een test doen om te zien of ik het nog wel ben.. heb wel af en toe een zeurende pijn maar heel lichtjes is dit wat je bedoeld.?\ volgens mij is mijn bloeddruk wel heel hoog |(is het al van nature) maar de trap oplopen is geen succes morgen maar ff opnemen... had zaterdag zoeits leuks.. meot het ff vertellen ik was op zoek naar een kristal die bij je zwangerschap helpt .. nu had ik er 3 opgeschreven Namelijk de malaciet/ de jade of de rode jaspis..\ Alle 3 deden weinig voor me toen ik ze zag dus ik weerin de boeken en zag dat de mosagaat ook goed is voor het verloop vd zwangerschap.. ik moest en zou die hebben maar natuurlijk was die nou net niet te koop daar. Tot een mevrouw mij attandeerde dat het bij de kassa hing dus ik er een gepakt en zei nog tegen een vriendin .. het is voor weegschalen ..en ik ben een steenbok.. maar goed een mosagaat is een mosagaat. Na het afrekenen bekeek ik het nog eens goed en zag dus dat dit het sterrebeeld is van my wee wonder (zo noemen we het.. mijn vriend is schots en wee betekend little).. Ik vond dit toch wel zooooo toevallig.. Thuis nog wat research gedaan en nu blijk hij ook goed voor steenbokken te zijn Of het zo moest zijn
pfffff zo ik ben weer bij gelezen. Bloedprikken heb ik stiekem vorige week donderdag al gedaan (had toen de auto en jan was thuis bij Kylian), maar dat ging goed, een lieve vrouw veel beter dan die B*tches van Almelo. Dit weekend was Kylian uit logeren dus we hebben het er lekker van genomen met zijn tweeën. Eerst zaterdag lekker uitgeslapen en toen naar Arnhem om lekker te shoppen en 's avonds zijn we nog uit eten geweest. Zondag natuurlijk weer uitslapen en toen al het speelgoed van Kylian uitgezocht, spul wat van zomer lekker naar buiten kan, spul wat kapot is weg en waar die niet meer mee speelt opgeborgen voor nr 2. Dit weekend weinig last gehad van misselijkheid dus ik dacht dat gaat goed om vanmorgen nog net de wasbak te kunnen halen terwijl ik brood aan het klaarmaken was voor Kylian. . Groetjes Anita
Hallo alleemaal Jullie kletsen zoveel en ik lees niet alles wat jullie kletsen......voel me een buitenbeentje! snik snik! Ik heb gewoonweg niets te melden....Ik probeer ff wat hallo dames...hoe gaat ie? met mij wel oke! Ben vandaag 8 weken...yoepiieeeyee! Oke groetjes allemaal...fijne roze wolk allemaal tot gauw allemaal.... (ben ff aan het lezen wat ik schrijf.....it sucks)
Nieuwe ladies: welkom, welkom! Een fijne en voorspoedige zwangerschap toegewenst! Hier is de roze wolk nog aanwezig. Inmiddels hebben de collega's mijn berichtje omtrent mijn zwangerschap gelezen en er werd ontzettend leuk en lief gereageerd. Ik heb zelfs al een babykamertje aangeboden gekregen...wat ik nog even onder voorbehoud heb gedaan..die 12 weken vind ik toch wel spannend. Vanochtend was ik wat minder misselijk. Dan moet ik toch goed opppassen dat de spoken in mijn hoofd niet weer meteen op hol slaan. Maar ik was liever gewoon groen ale: geweest. dat stelt toch wat meer gerust.
Psies wat ik ook bedoel, ik heb ook niet veel kwaaltjes vanmorgend acht ik zelfs dat mijn borsten aan het verminderen waren 0.o.... Dus werd weer met een rot gevoel wakker.. nu ik merk dat ik weer vanalles aan het doen ben worden ze eer gevoeliger.... en nog steeds niks noppa nada van misselijkheid.. maar nog 4 nachtjes slapen en dan weet ik iig of het goed zit... LFCsesje, super mooi zo'n stenen.. Ik zat er zelf ook al aan te denken, maar dan wil ik eerst de echo afwachten as vrijdag... Verder zit ik nu op mijn werk met mijn nieuwe laptop XD wel fijn om af en toe even mee te lezen en me weer ff "zwanger" te voelen.. aangezien ik hier nog niks gezegd heb, op mijn leidinggevende na dan
@LFCsesje hier ook nog helemaal niets hoor... voelde mij vorige week een beetje misselijk, maar nu gelukkig weer helemaal niets.... Kristallen kunnen veel voor je doen.. ik heb mij er met deze zwangerschap nog even niet aan gewaagd, omdat het een ivf zwangerschap is en mijn lijf even ook rust moet krijgen van de medicijnen... Maar ik ga eerdaags wel het kamertje "schoonmaken"met kristallen... @pluk... heerlijk zo'n weekend dan he @Ladymoi meis ik heb ook niets te vertellen hoor... maar reageer ooko gewoon met onzin... moet kunnen toch
Hoihoi ik heb gister een pbtje naar jou gedaan volgens mij, of heb je die niet ontvangen? Ik weet niet meer zeker naar wie ik em had gestuurd..