@betty; wat fijn dat de zus van je vriendin wil denken om bij jou te kramen. Lijkt me heel byzonder @Torties; welkom hier en gefeliciteerd @Helen; wat leuk dat je collega's zo lief reageren. Doet een mens goed he! @Eerised; een longontsteking, dat zou niet zo mooi zijn. succes bij de dokter straks @Huismus; dikke knuf voor jou. Hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit Obstipatie hiero ook. Alhoewel het de laatste tijd met roosvicee laxo wel beter gaat moet ik zeggen!
Prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan dat bloedprikken in ieder geval.. dan stap ik nu maar in de auto, (ze zouden hier ook yoga voor moeten geven
Torties en Melissa001: welkom! Ik heb ook de pest aan bloedprikken, terwijl het achteraf toch altijd reuze meeviel! Ik had 2 weken geleden mijn intake bij de vk en had in mijn herinnering dat er niet de eerste keer bij de vk direct bloed afgenomen zou worden. Had ik dat even verkeerd herinnerd! Nou ja... was ik er ook direct vanaf!
Zo de eerste werkdag van de week zit er weer bijna op nog 3 te gaan! bah ik denk echt aan niks anders meer dan aan die echo die toch al stiekem steeds dichterbij komt Eten jullie nu allemaal heel veel fruit sinds jullie zwanger zijn? Ik niet, ik drink wel veel versgeperste sappen, je kent ze wel in de glazen flessen van de ah.. maar gewoon fruit, kweet niet heb ik nooit lekker gevonden en heb er ook echt geen trek in.. wel neem ik supradin vitamine pillen voor extra energie niet dat het helpt, maar wel het idee dat ik er alles aan heb gedaan om wakker te blijven Voor de rest eten we veel thais met veel groenten erin.. En ik eet vezelrijk brood ook kan ik het snoepen niet laten staan nu ik zwnager ben, ik snoep dan oko op de normal manier.. Ik vraag me dit af omdt ik in de pauze 2 zwangere collega's zag eten, met beide veel fruit
ik at nooit fruit en nu heb ik er echt heel veel zin in en snoepen...bah ik moet er niet aan denken. het is wel grappig hoe verschillend onze lichamen allemaal werken.
Nee ik eet ook geen fruit hoor.. ben niet zo een fruittypje de rest idd wel, maar ik neem gravitamon als multivit. Nou het prikken zit er op.. ik hoop dat jullie er allemaal beter van af komen, helaas viel het niet mee bij mij.. ze nam eerst links, en wilde volgens mj 5 buisjes..maar bij de 4e stopte me bloed :S lekker dan.. en toen werd ik dus duizelig en me oren gingen suizen.. ik denk oooh foute boel. Ze had geen keus dan te stoppen want er stroomde toch niks meer voor het laatste buisje, dus eventjes bijgkomen en de andere arm voor het laatste buisje.. nou.. poehee! hihi het is weer gebeurd in ieder geval!
@Elegance; 1 zo'n glas versgeperst sap mag je vergelijken met ongeveer 1 stuks fruit. Scheelt weer he! @torties; balen dat het bloedprikken niet zo wilde als jij. Maarrrrrrrrrrr je hebt het er op zitten
Hey dames Ik was ook geen fan van bloedprikken.... Maar goed, na de bevalling van mijn dochter, ben ik over alle traumas heen....was een ingeleide bevalling met infuus, knip en vacuumpomp... Ik ga morgen denk ik bloed laten prikken. Moet ook op mijn schildklier gecontroleerd worden aangezien mijn moeder dus een afwijking heeft. Ben benieuwd!
poehee nou, dan heb je inderdaad in ene het nodig voorbij gehad..! en dan hoor je ons meuten over dat bloedprikken haha, je zal wel denken!
oei voel ik mij misselijk. mijn man was net naar de ha voor zichzelf en kwam terug met nieuwe medicijnen voor mij! zo lief. hij moet nog erg aan mij als zwangere wennen, ben best moeilijk denk ik, maar hij doet wel echt zijn best!
5mare5 wat lief van je vriend...schattig is dat he? dames die niet tegen naalden...me too...vreselijk De vk had volgens mij verkeerd geprikt, er kwam ontzettend veel bloed uit en heb 2 volle weken pijn in mijn hele arm gehad, pijn bij optillen enz, soms schoot de pijn door naar mijn nek! Ze had een zenuw geraakt zei de vk! Fijn is dat! en de dag ervoor ben ik in het zh geprikt voor heel wat anders, ivm longontsteking enz en de volgende dag bij de vk! beetje teveel naald gezien! Nieuwe zwangere dames...welkom oude zwangere dames succes,,zwanger ze! ( ik probeer meer te reageren)
@meiden met obstipatie: oei, lijkt me niet fijn! Ik heb daar (gelukkig) geen last van. Bij mij is meer het omgekeerde... @naalden: vind ik niet zo erg, draai mijn hoofd altijd weg en dan is het zo gebeurd. Wel vervelend dat de laatste keer die vrouw mijn hele arm blauw had gestoken, zag er heel dramatisch uit Verder gaat het hier.. pffff.... heb met tussenpozen roze afscheiding. Dan denk ik oh het is weg, en de volgende dag is het er weer. Ik test me suf (2 voor 5 euro kruitvat), weet dat dat niks zegt, maar stelt me wel gerust... @elegance: is het al vrijdag? hou het ook bijna niet meer!
Zo ben ik weer, wat betreft prikken ligt er ook heel erg aan wie je prikt hoor. Bij de dames van het ziekenhuis van almelo doet het altijd pijn en had ik altijd blauwe plekken. Bij de dame van het ziekenhuis van Deventer geen enkel pijntje gevoelt en ook niet blauw. Maar ja qua infuus ben ik moeilijk te prikken, aders liggen zo diep dat zelfs met een band om (ruim een kwartier gezeten) ze niet omhoog komen dus moet het op gevoel gedaan worden. Aders rollen dan ook nog eens weg en schijnbaar prik je er ook nog eens heel makkelijk doorheen. Pffff je had me een paar jaar geleden moeten zien toen ik voor een prednisolon infuus moest. Beide handen blauw en toen heeft de anestesist het in de polsen gezet, alleen de eerste pols mislukte Ben nog nooit zo blauw geweest. Dus toen ik een infuus moest voor de keizersnee zag ik het al helemaal zitten en de gyn wipte het er in 1 keer in (netjes op mijn hand). Hier is Kylian sinds vanmiddag slecht te pas, eerst heeft hij een half uur bij mij op schoot geslapen, hij wilde niet eten maar yoghurt met honing ging er wel in. Eerst wilde hij in bad, heb je het bad klaar wilde die niet meer, uiteindelijk (na een kwartier praten) wilde hij wel weer en heeft hij even heerlijk gespeeld. Omdat hij zei dat hij au had (is ook voo rhet eerst dat hij dat aangeeeft) heb ik hem maar een zetpilletje gegeven. En nu maar hopen dat hij lekker de hele nacht doorslaapt. Groetjes Anita
Voor een plaatje in je album ga je naar een berichtje van jezelf en klik je op album, hier staat bovenin uploaden en als je hierop klikt wijst het zich vanzelf. De plaatjes mogen alleen niet te groot zijn. Succes. Ik heb net bijgelezen, maar ik heb niet alles onthouden hoor Nieuwe zwangere dames welkom en gefeliciteerd! Als jullie op de lijst willen stuur dan een PBtje naar Elegance, Babijtje, Betty Boop of naar mij en dan zetten we je op de lijst. Elegance wat super dat je je ouders hebt opgezocht, knap van je. Ik duim voor je dat het contact toch wel beter gaat worden en dat ze blij zullen zijn als je het nieuws verteld. Smokey ik ben niet onder controle bij het WKZ, maar wel bij het universitair verloskundig centrum en de bevalling zal wel in het WKZ zijn in een geboortekamer. Maar ik doe mee aan een onderzoek in de vroege zwangerschap en daarvoor ga ik wel naar het WKZ. Zaterdagavond ben ik met een groepje vriendinnen weggeweest, ze vonden het zo leuk toen ik de echofoto liet zien, de hele tijd waren ze bezorgd om me of ik geen last had van m'n rug en of ik het nog wel leuk vond, zo lief waren ze. Alleen vonden ze ook dat ik maar dubbel moest betalen, dus ook veel grapjes erover gemaakt. Het was erg leuk allemaal alleen ben ik wel helemaal gesloopt, ik voel me ook beroerd, dus heb me ziek gemeld vandaag, de hele dag heb ik geslapen. Ik voel me echt rillerig en gewoon niet lekker. Maar goed dat gaat ook weer over. Oh ja ik kan dus niet meer tegen de geur van vlees bakken sinds een week. Zo gek dat je dat ineens tegen kan staan.
Super twinkle zo'n meidending dat is inderdaad topsport maar wel iets om nooit te vergeten heerlijk! Doortje nog 4 nachtjes slapen! Ik lijk wel de uren af te tellen... jij zit dus nog met roze verlies... en ik met iedere dag minder klachten.. pfff slopend he... Als we nu zo gaan slapen hoeven we nog maar 3 nachtjes Hoelaat moet je eigenlijk vrijdag? @pluk dikke knuf voor Kylian hopelijk slaapt hij *hug*
he meiden. alles goed met jullie? Ik heb dus een flinke longontsteking, echt heel moeilijk ademhalen en alles doet zeer, kan er ook nog wel bij! als ik de trap op loop heb ik het spaans benauwd, kan dus eigenlijk vrijwel niks doen, heb te weinig zuurstof lijkt wel. Heb antibiotica gekregen, hopelijk word het snel minder. Hier nog bijzondere dingen gebeurd of echo's? Let me know. Ik heb morgen intake bij de vk om 11.00, en hopelijk niet gelijk bloedprikken, dat trek ik niet.. Tobberd he! Xxx