even klagen hoor, de test van mvm was helemaal niet heel donker ofzo. zou die dat nu niet moeten zijn met 7 weken? ja daarvan ga ik alweer twijfelen. ik heb wel gister veel gedronken en ben om 5 uur vannacht nog eens naar de wc gegaan maar had toch gehoopt dat ie donkerder zou zijn. vooral omdat ik zo misselijk ben....einde klaaggezang
Hmm misschien ligt het idd aan dat je veel heb gedronken, want dan is je urine die je gebruikt wel minder geconcentreerd dus dan zou het wel logisch klinken..
Sterretje: gefeliciteerd met de goede echo. Heerlijk om te zien, he? @5Mare5: voor zover ik heb begrepen, zegt de kleur van de streep niet zo veel. Streep is streep en het kan per test en per moment van testen verschillen. Zo'n test doet ook maar 1 ding: aantonen dat er HCG in je urine zit ...
Hallo ladies! even spieken vanaf mijn werk... @elegance: jaaaaaa nog 3 nachtjes slapen! Het komt in de buurt (waarom voelt het dan zo lang?) @sterretje: wauw, gefeliciteerd! mag ik vragen waarom je het gevoel had dat het niet goed zat? @mare: do not worry! snap dat je er onzeker van wordt, maar geen reden tot ongerustheid hoor!knuffel!
Als eerst thanks allemaal dat jullie ook zo blij zijn met mijn goede echo... is zo fijn om hier geliujke te hebben.... @Hellen1971 hahaha de "waterproof vk' ze is gevonden hoor gelukkig en eigenlijk heel dom de praktijk waar ik eerst bij wilde gaan. Hier in het dorp. Maar zij hebben geen eigen echo ap. dus wilde ik bij een ander... Nu toch maar bij hun dan Tja het is echt raar eigenlijk dat je in NL geen klant is koning hebt in de medische wereld... Das ook waarom ik naar Belgie ben gegaan voor de ivf. Daar luisteren ze wel echt naar je en proberen ze mee te denken. Eigenlijk zou ik de ivf al in oktober hebben, maar omdat ik graag nog wilde zwarte pieten en ik nog onzeker was over of ik het echt wel wilde hebben ze het ene maandje opgeschoven en mij nog beter geinfot over het hoe en wat..> Echt fijn... @Naiobi\ ik tel emt je mee hoor, nog maar 2 nachtjes slapen @LFCsesj das wel super goed nieuws.. houden zo he die bloeddruk @pluk he wat zielig voor je mannetje... Ik hoop dat het snel beter gaat... sterkte met de krampjes... @5Mare5 Leuk he mvm en kadootjes...Ik had hier de dvd maar na 3 weken had ik hem nog niet dus even gebeld en gelijk krijg je als sorry dat hij te laat is... een extra kadootje erbij... Ze leggen je wel altijd in de watten vind ik... @MamaVanBas Nee het is geloof ik ook echt niet gebruikelijk een waterbevalling... en dat terwijl het volgens mij juist heel fijn kan zijn. Je kindje komt van water in water... Volgens mij is het idd ook enorm bijzonder dat we hier zo lekker kletsen zonder ruzie en discussie en gezeur... we hebben volgens mij een redelijk respectvolle groep ( en dat heb ik dit weekend met mijn opspellende hormonen weer gemerkt ) Heerlijk en echt heel fijn THANKS ALLEMAAL.... @Sterretje0 JOEPIE..... super meis dat je kruimel het zo goed doet...
he meiden, lang niet meer hier geweest maar toch nog even een ego berichtje. donderdag 1e echo en verheug me er echt op maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik ook bang word dat er iets niet goed is... raar eigenlijk want heb daar helemaal geen reden voor. nog meer meiden die dit zo voelen?
Ik ken je gevoel, heb het ook, heb eigenlijk helemaal niet echt tekenen dat het mis moet zijn hoor, maar juist daardoor word ik weer onzeker, omdat je het gevoel krijgt dat er geen pijl op te trekken.. Je hebt niets om je aan vast te houden.. kan ook slopend zijn.. Al moeten we ook weer dankbaar zijn dat er nog niets naars is gebeurt, en dat we eigenlijk niet redenen hebben om te vermoeden dat het fout zit.. hmmm lees terug en snap mezelf bijna niet:S vind het moeilijk om dit uit te leggen hahaa
Ik heb het ook .. ik heb ook donderdag mijn eerste echo Ik krijg nu al bijna zweethanden als ik eraan denk... Hoe laat heb jij em ?
hallo meiden, vanaf vandaag kan ik melden dat ik uitgerekend ben op 09-09-'09 ! perfecte datum toch? xx
ik ben ook uitgerekend in sept al vraag me niet wanneer. ik gok op 23 sept maar door mega onregelmatige cyclussen kan ik er geen pijl op trekkenb 17 jan posi getest en 1,5 week ervoor nog nega du sja zit er ergnes tussen in. Ik heb 19 febr de 1e echo gelijk om te kijken hoe ver we zijn. Liefs Ingrid
Hi allemaal, ik ben nog steeds ziek, dus ik ga niet uitgebreid reageren. Betty Boop en Sterretje super van jullie echo's! Geniet ervan meiden. Renate wat een leuke datum, gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je op de lijst wil van de septembermama's (rode link onderin mijn berichtje) kun je een PB sturen naar Babijtje, Betty Boop, Elegance of naar mij. De info die nodig is: je leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer uitegerekend, of je thuis- ziekenhuis- of poliklinisch wil bevallen, fles of borstvoeding en of je al een idee hebt of het een jongen of meisje wordt. Elegance vergeten te zeggen, maar je avatar is heel erg leuk! Ik ga weer in mijn bedje liggen. Lastig te bepalen of het nou echt ziek is of dat ik extra last van zwangerschapsklachten heb. Voel me wel al een beetje beter dan gisteren, morgen maar weer proberen of ik kan werken.
@Twinkle heb ook drie dagen zo gelopen als jou.. maar bleek toch griep te zijn.. ben paar dagen thuis gebleven en zit nu weer op het bekende "niet lekker" gevoel @Inggrid wat spannend jij hebt wel hele lange cyclussen gehad. benieuwd wat eruit komt
Jij dus ook al Naiobi, het is zo'n vreemd gevoel, ik weet wel zeker dat ik het niet zie zitten om naar het werk te gaan, ik slaap bijna de hele dag door en heb geen moeite met 's nachts slapen. Hopelijk is het snel over. Nog maar 2 nachtjes slapen voor jou dus, spannend! Maar ook leuk toch? Welkom Inggrid, spannend dus hoe ver je bent. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
@Twinkle jah pfff vind het wel heel erg spannend hoor.. Ik ben zo bang dat ze dan net zeggen hartje is net met 8 weken (ofzoiets) gestopt :S het vervelende is dat je niet weet of het zwangerschap of griep is kwam er pas na diaree achter :S