hey dames, ik ben nu 5.5 wk zwanger, en heb een mooi vruchtzakje gezien met rijstekorrel en een kloppend hartje ik zit nu lekker in de 7e hemel. dus zoals het er nu uit ziet word ik geen sept mama. maar kom wel af en toe spieken. alle dames die een mooie echo hebben gehad gefeliciteerd. XXX Gusam
ik liep al bij de gyn dus die heeft het even gecheckt of ze al kon zien hoe ver ik ben, omdat niet duidelijk is waneer de bevruchting heeft plaats gevonden. dus daarom had ik zo vroeg een echo. @jesenmo: ja ik ken het gevole maar al te goed. en ik probeer me echt in te praten dat het heus wel goed komt, maar dan slaat de twijfel weer toe. typisch zwangere vrouw denk ik. @twinkle: hopelijk voel jij je snel beter! @all: bedankt meiden voor jullie steun. voel me gelijk wat beter!
@lfcesje 8 weken is ook nog vroeg.. ik krijg em nu dan wel ... maar oorspronkelijk is een echo pas tussen de 10 en 12 weken Tenzij zoals een paar die em al eerder hebben gehad.. bloedverlies of hevige buikpijn hebben gehad. @jesenmo ik om 12.45 uur ... zooo spannend... @Gusam ooh fijn meis! we zien wel of je een septmams wordt of niet @nadine hoe is het met jou meis ?
hi hi hi, ik herken het 'ongeduld' ! Het kan nog erger hoor; ik moet wachten tot week 10... dan kan men pas een nekplooimeting doen en omdat wij dat graag willen, moet ik nog 2 weken wachten... Succes!
he meiden.. ik mag me hier nu ook melden... als het goed is ben ik 29 sept uitgerekend, maar moet nog voor een echo. Ik kon ook pas komen bij 8 weken dus ik ben 18 feb aan de beurt. duurt nog wel lang hoor!
@Renate20608; welkom en gefeliciteerd. Mooie datum! @Inggrid & Sjam; ook welkom en gefelicteerd @Twinkle; beterschap meis @LFCsesje; ik krijg pas volgende week de echo (ben dan 11w en 5 dgn) Hier bij de verloskundige geweest. Hartje klopt
Hallo allemaal Ik heb al jullie verhalen van vandaag wel gelezen, maar van de dagen hiervoor niet hoor! Ik ben weer hard aan het werk en ja dan vragen mijn leerlingen al mijn aandacht. Helaas merk ik dus wel dat ik niet zoveel kan lezen en schrijven/reageren als ik zou willen, maar ja! Voor iedereen die vandaag zijn echo heeft gehad....echt SUPER! Ik mag volgende week maandag......kan ik me nu al op verheugen! Het duurde me zo wie zo veel te lang hoor. Als alles goed is dan vertel ik het de dag daarna ook maar aan mijn leerlingen. Misschien snappen ze dan dat ik de hele dag door biscuitjes zit te eten! De misselijkheid is wel minder, maar ik merk wel dat als ik moe ben het wel weer heel erg is. En 's morgens is het ook geen pretje hoor. Nou ja als alles gezond is is het ook niet zo erg! Ik ga er weer vandoor....mijn dochtertje moet naar bed! Fijne avond allemaal Groetjes Bloem
Yes babijtje yes wat is dat toch een fijn gevoel he... super gefeli @sjam welkom hier meis en super gefeli We houden hier een lijst bij ( zie onderaan mijn onderschrift.) wil je ook op de lijst, meld je dan met een pbtje bij Babijtje, elegance, twinkle of mij dan zetten wij je op de lijst er bij,,,
Ow bah ik had iedereen persoonlij kwta geschreven en klik weg.. is al de 2de keer.. en altijd als ik een heel stuk heb getypt... Ik ga het nog eens proberen maar dan ietsje korter Twinkle heel veel beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je weer genieten van het zw zijn betty, super echo, hoever ben je nu eigenlijk? heb je nog zw kwaaltjes? Genieet iig maar lekker dat je zo'n mooie echo hebt jesenmo een naiobi, meiden jullie hoeven nog maar 2 nachtjes, ik ben jaloers! niet heus natuurlijk, maar hier nog 3 nachtjes en ik lig al in bed klaar voor de nacht zodat ik er ook nog maar 2 hoef Doortje, ik weet ook niet waarom het zo lang duurt, het zou toch moeten vliegen? als ik terugkijk vliegen de weken, maanden jaren om, is het al in geen eeuwigheid kerst geweest en nu duurt vrijdag een eeuwigheid en lijkt het noooit vrijdag te worden! Welkom nieuwe meiden! Ben alweer de namen kwijt, was ik in mijn vorige bericht ook lol babijtje super dat je het hartje gehoord hebt! Was dat voor het eerst? Ik voel me vandaag echt brak, manlief lachte me uit, niet heus natuurlijk, maar hij zei iets van, en jij voelt je niet zwanger? Ik kom met de broek half open, hij zat echt strak in de auto, binnen.. met giga rugpijn... en een chagie kop op... jee ik was echt chagrijnig en ik had ook vandaag wat steekjes in mijn liezen, volgens mij allemaal goede tekenen toch?
@Elegance hahah ik kwam ook al met broek los binnen lopen.. trek wel gewoon positiekleding aan.. andere passen echt niet meer @babijtje ooooh hartje gehoord leuk hoor
Dus jij doet die broeken ook al aan? ik had met mezelf afgesproken dat ik ze tot de echo niet wilde aandoen.... slaat oo knergens op want bijna geen enkele broek past nog,.... gek he.. en ik voel me niet zwanger omdat ik niet misselijk ben :S
haha mijn broeken passen nog wel ik ben namelijk een kilo afgevallen door die misselijkheid en het niet meer snoepen. maar ik draag alleen maar andere onderbroeken. normaal altijd boxers maar die zitten echt niet lekker op me buik dus heb nu kleinere onderbroekjes aan.
@nieuwe meiden: welkom! gezellig dat jullie komen meekletsten @babijtje en gusam: wat een fijn nieuws! @elegance: wachten duurt lang...lang...lang.. (ken je dat liedje van Bert en Ernie?). Morgen nog maar 2 nachtjes slapen @twinkle: hopelijk voel je je snel beter! Hier heb ik jullie even nodig meiden! Ik ben er zoooo klaar mee! Vanmiddag op t werk weer bruine afscheiding, wanneer houdt het op? Kreeg helemaal flashbacks naar mijn miskraam pfff.... Mijn collega was heel lief en heeft me eerder naar huis gestuurd. Ik voel me zo ellendig Ik hoop zo dat het goed zit, maar begin er steeds minder in te geloven...
@Elegance jah ze zitten veel fijner.. vriend dacht ook dat het pas over een tijdje aan zou moeten.. maar ga echt niet buikpijn krijgen door te strakke broeken
Hallo allemaal, Heb al een poosje niet meegelezen en gekletst, ga ook niet alles terug lezen We hebben vandaag een echo gehad en wat de vk al zei klopt het dat ik korter zwanger ben, ben nu 6 weken en 5 dagen. We hebben een mooi kloppend hartje gezien dat was echt gaaf! Over 2 weken mag ik weer terug komen. Ik voel me verder harstikke goed en heb eigenlijk totaal niet het idee dat ik zwanger ben, dat is soms wel eens raar. Ik ben niet heel goed in dat uitrekenen maar volgens mijn moet ik naar oktober met mijn uitgerekende datum, maar over 2 weken hoor ik dat precies. Ook zal ik mijn banner moet aanpassen maar weet nog niet hoe haha