@smokey: wauw! fijn voor je zeg! hoe kan het nu dat er er anderhalve tussen jouw berekening en de berekening van de vk zit? Late eisprong? Ben iig heel blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien!
Heb even goed uitgerekend en ik ga naar 1 oktober, dus ga jullie verlaten, blijf af en toe wel meekletsen hoor, kan maar zo nog in september bevallen natuurlijk Wil iedereen een hele fijne zwangerschap toenwensen en hopen op allemaal gezonde mooie baby's @doortje79 denk ook een late eisprong, ben ook meteen na stoppen van pil zwanger geworden dus weet ook niet hoe mijn cyclus was. Ben zelf ook super blij, maar nog steeds erg onwennig vind ik wel. Liefs
Super smokey dat alles goed was.. en ja die paar dagen verschil, wel jammer dat je naar oktober gaat maar ja misschien moet ik zelf ook wel naar oktober... geniet iig van je zwangerschap! Doortje, ik denk echt dat er niks aan de hand is, er zijn zelfs meiden die de eerste 3 maanden aan een stuk gevloeid hebben en toch een gezonde beeb hebben gekregen.. zolang je geen kramp hebt en geen vers bloed, gewoon bert en ernie blijven zingen hoor! hij is zooo cooool! Wij gaan vrijdag de 13e onze dag maken hoor!
@elegance: aaaah liiiiiieeeeef! Had ik even nodig! Zit te huilen en te lachen tegelijk (heb bert en ernie in mijn hoofd!). Vrijdag de 13de: here we come!
mare, ik vind het ook echt vroeg 7 weken en dan zo'n stomme dingen aan, alhoewel die broeken best ok uitzien.. ik heb 2 spijkerbroeken van noppies ik zou er niet aan moeten denken hoe onze ouders gekleed waren "a la tuinbroek vd tuinman". Wel heb ik een leuk tuinpak op het oog met een driekwartbroek lijkt me wwel geinig op mijn laarzen of voor de zomer op slippers
Stomme horrmonen ook! hier ook hoor, ene moment zit ik te vertellen wat ik voor me zie, de babykamer etc etc en het andere denk ik weer, waar zijn mijn borsten! ohjee ok het is mis en dan denk ik weer, wat moeten we ook alweer allemaal regelen nu we een beeb krijgen.. Ik bedoel... En na morgen ga ik zingen tomorrow tomorrow i love you tomorrow Weet alleen nog niet wat ik vrijdag morgen ga zingen :S iets met this is the moment ofzo? *vrijdag de 13e rocks!*
waarom ben ik zo onzeker hebben jullie daar ook zo last van? mijn vriendin vertelde dat ze voor de 3e keer een miskraam heeft dit helpt niet echt met mijn onzekere gevoel.. ze zei dat het heel vaak voorkomt.. is dit zo?
ik ken de onzekerheid, maar laat je niet gek maken hoor! geniet van je zwangerschap en heb er vertrouwen in dat het allemaal goedkomt. ik heb besloten dat ik vanaf nu ook alleen nog maar positief ga denken!
Onzeker was da? ik ben er helemaal gek van.. Ik heb sinds 2 weken helemaal geen symptomen meer gehad, mijn borsten zijn heb ik het idee zelfs weer wat kleiner.. pas vandaag heb ik een symptoom en dat is rugpijn, en misselijk? absooluut niet.. dus ja als je het over onzeker voelen hebt.. kan niet wachten tot de echo vrijdag... nog 3 nachtjes slapen Zover ik weet eindigd 1 van de 10 zwangerschappen op een miskraam...
ha onzeker ik? pffff ik had vandaag een lichtere test (nog steeds mega duidelijk) en ga al helemaal flippen. en dan denk ik weer: jo hoe groot is de kans dat het misgaat... @doortje: ik had twee dagen lang bruine afscheiding en de gyn deed er echt heel luchtig over. in de goede zin, zo van: dat zegt echt helemaal niks. het staat zelfs vaak bij de eerste symptomen in boeken. thnik pink and positive! @elegance: ik verheug me al wel op het nieuwe winkelen. er zijn hele leuke dingen op de markt!
1 op de 10 is heel wat minder dan ik dacht .. ik hoor niet anders om me heen spannend dat je vrijdag al mag... en dat met 7 weken.. ik moet nog wachten op de intake maar ik ga eisen om dezelfde week er nog een tekrijgen dan ben ik 8wk danmoeten ze toch dingen kunnen horen zien dat wil ik ook.. ik heb ook geen echte symptonen hoor alleen mijn borsten en soms ben ik wat moeier maar niet iedere dag,,, heb wel een bolle buik jesnmo: ik moet dat ook gaan doen postief denken... ik voel me goed dus waarom zou het niet goed met mijn wee wonder zijn... toch?
Afspraken 11 Februari: Niemand! Dus we verheugen ons op het goede nieuws van 12 februari jesenmo, naiobbi, Andi, hiske, beverly en nijntje En dan....... zijn aan de beurt <---------------------------------------------
precies! that's the spirit! het merendeel van de zwangerschappen loopt nog steeds goed af probeer je daar aan vast te houden. 8)
heeft een van jullie al een baby boek gekocht waar je alles in kan schrijven en plakken ect.. dus eigenlijk vanaf nu tot na de geboorte die zijn hier toch wel te koop?