September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ook ik ben niet onzeker hoor! :confused: vreeeeselijk! Zeker met die afscheiding erbij!

@mare: lief van je! Ik weet dat het nix hoeft te betekenen, maar heb het nu vanaf don.avond...we wachten af...

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    okeee ik heb genoeg gepiept! Stress is niet goed! Als we vrijdag een goeie echo hebben, ga ik ook shoppen voor positiekleding! (ookal zijn we er dan nog niet...onee positief blijven!)

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    gefeliciteerd allemaal met jullie mooie echo's!
    groetjes slaapzak

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ik heb een 9 maandenboek gekocht bij de V&D gekocht..

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik weet niet wie het schreef maar die kans van 1 op de tien... volgens mij gaat het dan over het algemeen vanaf de bevruchting tot... en dan gaat het vaak toch veel eerder mis. en als dat niet zo is dan ga ik mij dat gewoon inpraten ^^

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ooit heb ik voor moederdag mijn moeder het boek "mam,vertel es"gegeven. Een boek waarin vragen staan die je zelf nooit hebt kunnen bedenken over je moeder, zoals vragen over school, jeugd, haar eerste liefde, hoe ze het moederschap beleefde etc.

Nu is er een nieuw boek in die serie: "Mam en pap vertellen over jou". Ik heb het besteld en vandaag is het aangekomen. Tot ik de moed heb om er ook echt in te beginnen, schrijf ik regelmatig een korte brief aan wurm en heb ik een piepklein dagboekje waarin ik alle hoogte- en dieptepunten bijhoudt. Mja..ik ben iemand die graag schrijft :)

De twijfels zijn ier ook nog flink aanwezig, he dames. Ik had vandaag ook zo'n twijfeldag, heb zelfs de verloskundige van deze site nog gemaild. Een collega vertrouwde me toe, dat de meeste vrouwen zo onzeker zijn. Zij zei: "de eerste drie maanden had ik het liefst de hele dag een echo op mijn buik gehad".

Het is dus volkomen normaal..net als meer of minder miselijk zijn, meer of minder zere boobs hebben, huilen omdat je een potje niet opengedraaid krijgt en je Lief bijna de kop afbijten omdat ie net even iets zei wat je verkeerd schoot :rolleyes:

Maar ook ik blijf twijfelen hoor.....

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Sorry heb alleen nog de afsprraken geplaats en was in slaap gevallen :)
    Als je op de lijst wil, kun je betty boop, babijtje, twinkle of mij een pb'tje sturen met je gegevens die je in de lijst zou willen zetten en we zetten het voor je erop :)
    Ik ben er wel pas weer vanavond om het te verwerken :)

En nu nog ff bijlezen :)

Ow en natuurlijknog een goede morgen!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mare, dat was ik van een op de 10.. Ik denk vanaf de bevruchting.. Ik lees het regelmatig op dit forum maa rook op info pagina's over zwangerschap en miskramen.. verder weet ik er niks vanaf :S

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ben werken tot vanavond! En misschien spiek ik op mijn werk tussendoor :)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhh... Nou ben ik mijn buddy kwijt... :(

Hier nog steeds misselijk. Bah... Voel me echt een vaatdoek. Da's ook de reden waarom ik er zo weinig ben.

Nou, morgen naar de vk.. Heb d'r echt onwijs veel zin in! :D

11. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    Goede morgen allen

hoe voelt men zich vandaag..?

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Vreselijk! Ik stond net op en vond bij het afvegen bloed. IK kan alleen nog maar janken nu...ben zo bang dat het doorzet!

13. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    oooh nee

bel ff de dokter of je Vk

was het veel bloed of een beetje? misshcien heb je een wondje?

veel sterke

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik kwam net uit bed en heb geplast. Dat was alles.... het was bruin..nu een beetje roze-rood. Ik ben echt zo bang....ik ga zo dus inderdaad maar even bellen.

15. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    kan het niet zijn dat je een blaas onstekend hebt dat begint ook met bruin en een beetje roze..

he ben er helemaal van slag van.... ik zal voor je duimen..
    moet zo een meeting in ik hoop echt dat het iets verklaar baars is en niet wat we denken..

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nee het komt echt uit de schede....

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    AH bah hellen, echt niet leuk dit en je leven staat even stil... Maar probeer wel realistisch te denken, niet dat ik het doe, maar oud bloed zonder krampen is niet zo heel erg.. Dit komt echt vaak voor, en je zult het vast ook allemaal gelezen hebben... Maar nu gebeurd het jezelf en ben je even helemaal de kluts kwijt, logisch, maar probeer echt rustig te blijven.. Heb je de vk al gebeld? En meerdere hebben bloedverlies hoor!

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja oud bloed..maar het is nu toch echt roodachtig...
    Ik mag om 11.15 uur komen voor een spoedecho. Mijn mams gaat mee. Ik durf helemaal nergens meer op te hopen nu.....

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    He Gets, Hellen! Hoop dat het niks betekent! Ik duim voor je!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Oh hellen, laat je zo snel mogelijk wat weten hier? ik leef echt zo met je mee, meerdere geloof ik.. ik zit op mijn werk en moest inloggen en reageren.. Heb je geen kramp of buikpijn? want dat is wel een goed teken als je nergens last van hebt... maar is het dan ook echt veel bloed of alleen bij afvegen?
    bah ben er helemaal verstrooid van :S

Deel Deze Pagina