Wel..alles is goed. Het kleine ding is sinds vrijdag een dikke 6-7 mm gegroeid en ik heb de hartaktie in beeld gezien, ook met zo'n streepje wat je met hartmonitoren hebt, en we hebben het zelfs gehoord. Het had ineens een herkenbaar hoofd en armpjes en beentjes ( vrijdag kon ik nog niet zien wat boven- of onderkant was. Dat is dan wel weer heel mooi. Het was qua grootte ook weer precies op schema: 8 weken en 1 dag. Het bloedverlies blijkt onverklaarbaar, dat wel want ik had geen ontlasting gehad, niet gehoest, geniest of zelfs maar gesprongen, en dat stelt een mens niet gerust. Mijn moeder heeft bij beide zwangerschappen heel vaak en veel bloed verloren en ik hoop zó dat ik haar niet achterna ga, want dan kun je me straks echt opvegen! Inmiddels is het bloedverlies vrijwel gestopt, maar ik durf amper nog naar de wc nu..en ik moet eigenlijk een grote boodschap. Erg he...ik vraag me nu nog steeds af: wanneer wordt het nu leuk? Ik vind het zo moeilijk om blij te zijn.... Anyway: voor NU is het goed. Ik ga mijn best doen daar aan vast te houden. Foto staat zo meteen in mijn album.
wat een opluchting! ja wij allemaal blijven twijfelen maar ik hoop dat je er snel wel gewoon van kan genieten!
Oooh Hellen super meis, we maakten ons allemaal behoorlijk druk. Gelukkig is alles goed en de echo ziet er super uit! *danst met Naiobi mee*
Hier nog iemand die meedanst! Fijn Hellen, heeeeel fijn! pff pak van m'n hart. (en gewoon gaan poepen hoor, je kunt het niet dagen gaan inhouden )
@andi: wij buddy's worden? Mijn buddy (hummie), heeft helaas een vlindertje. Als ik vrijdag een goede echo heb, zullen wij dan (smokey is toch naar oktober?)?
pfffffffff Hellen wat een opluchting zeg, ben blij dat alles goed is. Zo en nu ga ik wat in huis doen tot morgen. Groetje sAnita
Wauwwww! Gelukkig en wat een mooie echo foto zeg! Probeer het gevoel vast te houden nu dat alles goed gaat daarbinnen, meer kun je niet doen
@ Hellen, super fijn dat alles goed is! Ik hoop morgen ook zo'n mooie echo te krijgen! @ Doortje, het gaat goed met je 'verlies' toch? Vandaag niks meer gehad? @ All, fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat (op de kwaaltjes na). Hier is het bruin/roze verlies sinds afgelopen zaterdag, gelukkig, gestopt. Ik heb dus alle vetrouwen in morgen, wanneer ik mijn eerste officiële echo krijg! Groetjes, Nijntje
nou ik ben blij dit te horen.. gefeliciteerd voor iedereen een opluchting... ik kijk ook konstant als ik naar d ewc ben geweest het lijkt wel een obsessie helemaal vandaag ze waren niet blij met me elke 30min uit de meeting voor een toilet bezoek hahaha
en wat grappig zo'n echo..je ziet al best veel sorry hoor heb er ooit 1 gezienen zag toen niks.. ik had nooit wat met kids ... maar nu wil ik ook asap
En nu ben ik aan de beurt... Net toen ik naar de wc ging werd mijn nachtmerrie werkelijkheid... Roze bloedverlies...
kan het niet gwoon wat anders zijn... wacht het even af misschien is het bij je 2e plas helemaal niks meer
De 50/50 kans gaat dus idd op zo zei de vk mij vandaag toen ik huilend binnen kwam bij de helft van de vrouwen betekend het niks...bij de andere helft is het foute boel. Bij mij is het nadat ik vannacht begon te bloeden helaas wel mis gegaan. Het vruchtje was al eerder gestopt met groeien en is vanaf de aanleg niet goed geweest, wel bevrucht en ingenesteld, maar ws al snel daarna mis gegaan Zo zit je op je roze wolk en zo val je een zwart gat....
@elegance; ja dat was de eerste keer dat ik het hartje hoorde. Ik heb ook tegen mezelf gezegd, pas zwangerschapsbroeken aan als ik de echo heb gehad. Thuis doe ik het wel hoor, maar naar mijn werk liever nog niet, ben bang dat anderen dat zien en wil het pas na de echo volgende week zeggen. @Smokey; toppie dat je echo goed was en het hartje hebt gehoord. Jammer dat je ons gaat verlaten! @Hellen; tjeetje wat moet dat schrikken geweest zijn zeg. Gelukkig dat de echo goed was! @Elegance; he nee toch. bij twijfel en ongerustheid verloskundige bellen he!