September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Pfff ik weet het... het voelt gewoon toch kut ondanks dat ik al 2 weken het gevoel heb niet zwanger te zijn....

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heel veel sterkte Noukie!

Elegance, als je het niet vertrouwd bellen! Dat is iets wat ik afgelopen dinsdag ook echt ingeprent heb gekregen. Zij zijn er niet voor niets! Maar misschien is het een gesprongen adertje o.i.d.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Heb net de vk gebeld, alles wat ze zei wist ik al.. krampen en stolsels en als de laatste resjes eruit zijn zakt de kramp weg....
    ik hoefde haar niet meer te bellen zei ze, morgen kon ik als ik zou willen een echo in de namiddag kunnen krijgen.. Naja ik moest vrijdag toch gaan... die ene nacht....

4. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Jeetje zeg...... Heel veel sterkte hoor voor iedereen.
    Ik las het net allemaal en kon het even niet geloven.
    Het is ook zo spannend allemaal. Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.

Ik heb lekker weer vrij....ja dat is het voordeel van 3 dagen werken....heerlijk weekend.
    Gewoon genieten van mijn dochtertje!

Tot morgen allemaal

Groetjes Bloem

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ elegance, *duim, duim, duim* heb je nu buikpijn of krampen?

@ Bloem en voor mij is de week net begonnen. Werk ook 3 dagen maar dan op woe do en vrij...

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    mmm elegance. hoop zo dat je geen bloed meer krijgt meis. Sterkte.

7. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    heel veel sterkte......

8. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    maar wat betekend dit dan?

9. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    @elegance ik weet hoe je je voelt sterkte!
    Bij mij is "het" er net uitgekomen en de krampen trekken nu idd langzaam weg :(

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Hellen1971 he meis wat een opluchting moet het zijn geweest toen je de hart toon hoorde ;)

Ik is super blij voor je...

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    noukie heel veel sterkte. ik hoop dat je dit samen met je man kan verwerken!

@elegance: geef de moed nog niet op, het hoeft helemaal niets te betekenen.

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Noukie1805 get get get ver derie.... wat vervelend... zoveel als we er al hebben mee gemaakt dit doet elke keer weer zeer.... Heel heel veel krach meis...

@@elegance meis hoest met jou nu... ik hoop geen verlies meer?

13. Femya

Femya Niet meer actief

Oh jee Elegance, het hoeft niets te betekenen, dat weet je zelf ook, maar ik kan me voorstellen dat je vreselijk schrikt. Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen dat het goed gaat! En jij zegt die ene dag, maar goed het is toch een dagje eerder zekerheid, stress is ook niet goed voor je kleintje. Een hele dikke knuffel voor jou!

Noukie wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte met het verwerken. Knuffel voor jou.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jee wat raar allemaal, ik maak me echt zorgen om de meest mongole dingen.. moet ik morgen gaan werken? net nog naar de winkel geweest om maandverband te kopen... wat te doen als er op mijn werk opeens krampen komen en veel bloedverlies :S
    Ik voel wel allerlei krmpjes, ook nog steeds rugpijn en in mijn liezen....

Noukie ook heel veel sterkte meid... ik hoop dat het niet heel veel pijn deed? :S

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    He gets, Noukie.. Ze sneuvelen hier best wel snel, zeg.. Tjemig.. Heel veel sterkte meis!

Ik duim voor je Elegance!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jee wat raar allemaal, ik maak me echt zorgen om de meest mongole dingen.. moet ik morgen gaan werken? net nog naar de winkel geweest om maandverband te kopen... wat te doen als er op mijn werk opeens krampen komen en veel bloedverlies :S
    Ik voel wel allerlei krmpjes, ook nog steeds rugpijn en in mijn liezen....

Noukie ook heel veel sterkte meid... ik hoop dat het niet heel veel pijn deed? :S

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou elegeance als je zo gestrest bent (wat ik kan begrijpen) dan zou ik toch morgen voor die echo gaan en niet gaan werken. dan hou jij jezelf toch alleen maar voor de gek en kan je niet functioneren.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Klopt,maar morgen kan manlief niet mee.. :( en vrijdag wel... Beetje rotte situatie zeg maar... Vrijdag heeft hij al giga moeite moeten doen om mee te kunnen gaan... Mocht ik vanacht wel krampen krijgen en hevig bloedverlies dan zal ik zeker morgen wel gaan, of ik hoef al niet meer te gaan omdat het duidelijk een miskraam is... Ik weet het ook allemaal niet :S

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik snap dat het een lastige situatie is. probeer naar je hart te luisteren. en praat tegen je vriend wat hij ervan vindt, of hij het belangrijk vindt om vrijdag samen te gaan of om jou morgen gerust te stellen.

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, wat fijn dat het bloedverlies dus niks betekende. Mooie echo. :)

Noukie, meid, echt vreselijk! :(
    Sterkte, en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Elegance, oh meisje toch. Ik kan niet meer doen dan je veel kracht en geduld wensen.
    Ik hoop zó dat het goed zit!
    Dikke knuffel voor jou.

Met mij gaat alles goed, nog steeds vol vertrouwen in mijn zwangerschap.
    Ook bijna geen kwaaltjes, behalve dan pijnlijke borsten.
    Morgen alweer 10 weken! :D

Deel Deze Pagina