@noukie wat vervelend nieuws zeg *** knuffel *** @Elegance meis ik hoop dat hetniks is ! pfff wat schrikt dit nieuws mij af nu wordt ik helemaal para /zenuwachtig voor morgen
Getverderrie meiden....het is vandaag een dag vol schrik en verdriet, lees ik. Noukie: ik leef met je mee meid.... Elegance: zeg....dat hadden we niet afgesproken! Pff....ik weet nu uit eigen ervaring hoe hard je schrikt..ik ben er nog niet van bekomen. Ik hoop en duim met je mee, dat alles ophoudt en het verder gewoon goed blijft gaan. Hou ons op de hoogte!
Elegance probeer je rust te vinde, heb je nog steeds bloedingen? Lieverd ik zou als ik jou was toch voor de echo gaan, zoals je nu aan het stressen bent is ook niet goed.. We denken en duimen voor je... afspraken voor morgen Nijntje27 1e echo 10.55 uur Beverly Echo Jesenmo 1e Echo 10.00 uur Hiske 1e Echoi Andi Intake VK 15.00 Naiobi 1e Echo Genieten en succes allemaal lady's en ik hoop dat elegance gaat en een super echo krijgt.. sterkte meid
Het bloeden is gestopt na gisteren, maar werd wel wakker met lichte krampen.. en ja ik weet wel wat dat betekend... ik ga me idd ziekmelden en voor de echo.. zou ook te gek voor woorden zijn dat ik me niet zou kunnen ziek melden heb al het gevoel dat het werk me na 1,5 week al ogeslopt heeft... En als ze er moeilijk over doen, tja. dat wil ik er ook niet werken... maar goed dat is nu niet het probleem, het probleem is dat ik die lichte krampen voel...
En nu si het oud bloed.... ik bedoel geen pijl op te trekkenn dus... die krampjes gaan niet weg.. het is trouwens echt oud oud bloed, giga donker bruin... neigt bijna naar het zwate toe... edit... ik ga mijn werk afbellen...
He gets, Elegance. Ik duim voor je dat alles goed is! Verstandig van je dat je werk afbelt om naar de echo te gaan! *knuffel* Nou, vandaag eindelijk naar de vk. Hihi, heb d'r zin in!
Hij moet werken, had al met moeite vrij gekregen om morgen mee te gaan naar de echo... ik heb besloten om naar mijn werk te rijden... daar mijn kop te laten zien en even te blijven en dan maar weer naar huis ste gaan en vanmiddag naar de echo... ik word helemaal gek van het thuis zijn, nu al.. de krampen worden wel heftiger en zijn er nu wel continu.. ik ga uit van een super heftige ongesteldheid en ga er ook vanuit dat ik ook dan gewoon kan rijden.. als niet bel ik wel mijn mannie, hij werkt heel dicht bij mij in de buurt en dan moet ie maar... pfff... voelt wel kut dit, ook al wist ik het... ik zie ook geen andere weg meer dat het nog goed zou zitten daarbinnen..
Jeetje Ele, ik kan me goed voorstellen dat je thuis ook gek wordt. Hebben ze op je werk begrip voor je? Succes vandaag meisje!
@ Naiobi, je hebt vandaag de echo, veel succes meid Hoop dat je een goede echo krijgt @ de rest met een afspraak vandaag, ook veel succes natuurlijk
Ja snap ik best, dat zou ik ook zijn als het mijn dag van de echo was Maar het komt goed hoor, je krijgt gewoon een goede echo.
@elegance: oneeee, wat lees ik nu!? Jeetje meis, wat kl*te! Denk je echt dat het over is? Begrijp ik nu dat je alleen gaat? Is er een vriendinnetje wat met je mee kan? Ik zou zo met je meegaan, weetje dat? Lieverd, heel veel sterkte en ik denk aan je. Dikke, dikke knuffel!
Dames met een echo heel veel succes vandaag. Elegance meid heel veel sterkte vandaag. Noeki jij ook heel veel sterkte. Hier een klein jongentje dat van obstipatie naar diaree. Hij heeft nu zijn hele onderkant rood en pijnlijk van de poep, gisteren 2 keer in bad geweest om weer schoon te maken en we mogen er natuurlijk niet aan komen. Wat weer lastig is want er moet toch wat sudo creme op. . Groetjes Anita
@noukie: jeetje meis, wat verdrietig is dit! Neem de tijd om dit allemaal te verwerken. Knuffel van mij! @hellen, hoe is t nu met je? Al een beetje van de schrik bekomen? @iedereen met een afspraak (iig naiobi): SUCCES EN VEEL PLEZIER! @nijntje: yep, gister niks gezien van bloedingen of rare afscheiding. Zat/zit er wel helemaal doorheen. die spanning is een beetje veel merk ik. Morgen weet ik gelukkig meer!