September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Elegance het zou zo onrechtvaardig zijn... ik blijf nog even hopen en duimen hoor...

@pluk ach arme jongen... knuffel hem maar goed...

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Dat doe ik zeker Betty (het arme schaap), gelukkig ziet het er nu al heel wat rustiger uit en hij melde voor het gemak maar even dat de poep eraan kwam.

dat heeft 2 voordelen, het is dik genoeg om te voelen dat het eraan komt :)
    en ik kan hem meteen verschonen 8)

Groetje sAnita

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    en dat laatste doe je met veel plezier ( en koren ;))

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Elegance ...duim duim duim!

@ de rest die een echo krijgen veel succes en plezier!

5. Femya

Femya Niet meer actief

Elegance heeeeeeeel veel succes en sterkte vandaag ik duim zo hard dat je een mooie echo te zien krijgt straks. Doe je voorzichtig?! *knuffel*

Dames met afspraken heel veel succes en plezier, ik duim voor mooie echo's vandaag!

Ik ben weer begonnen met werken. Vanmorgen kwam wel mijn kopje thee eruit onderweg naar het werk, gelukkig bracht mijn vriend me naar het werk en sinds kort ligt daar een plastic zak just in case ;) Nu voel ik me weer helemaal prima.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    elegance veel sterkte met die echo.

alle anderen voor vandaag geniet vooral van de tijd dat je jouw kindje mag zien op de echo!

7. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Elegance:

Sterkte zometeen.
    Stiekem hoop ik dat we straks goed bericht krijgen!

8. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    elegance

heel veel succes zo.. komt vast goed..

ik ben voor het eerst missleijk vandaag weet niet of dat komt omdatik te veel getilt heb of te weinig gegeten heb gister maar lekker voel ik me niet :(
    en dan allmeaal internationale gasten op bezoek bleeeh

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zou gewoon kunnen dat het zwangerschapsmisselijkheid is, LFCsesje! Bij mij kwam het ook zo rond de 7 weken ineens. Hoop voor je dat je er niet al te veel last van hebt!

Er wordt hier iig keihard voor je geduimd, Elegance!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jullie zijn zo lief he.. bah watis dat raar om nu te moeten lezen dat ik hetzelf ben... meestal leef ik met iemand anders mee en nu ben ik hetzelf...

ik was op mijn werk en toen ik mijn leidinggevende vroeg of ik eerder naar huis mocht stuurde ze me direct weer naar huis.. dat was echt super lief... onderweg bleef ik krampen houden en ik zie nog steeds oud bloed :(
    Ik mag om 14:15 bij de vk zijn voor een echo.. Stom he dat ik al een tijdje roep dat het niet goed zit..

sorry doortje dat ik je heb moeten verlaten :( meid jij hebt geen krampen, maak je echt niet zo druk.. dat is niet goed voor je.. en ook niet voor je vruchtje :)

Diegene die vandaag ook een echo hebben heel veel succes, zie het zo, als 1 vd 10 eindigen op een miskraam dan ben ik die ene en jullie die andere 9 dus maak jullie niet druk :):)

Ik ga maar eens lekker in bed liggen met de laptop in hoevere dat dat lekker is :(

11. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    @ Elegance:

Ik ga proberen je nog een klein beetje moed in te praten.
    T/m afgelopen vrijdag heb ik ook oud bloed verloren!
    Intussen nog geen echo gehad, maar volgens de VK hoefde ik me niet per direct zorgen te maken.

Ik snap, dat je, zodra je net als jouw, krampen krijgt, de moed laat zakken.!
    Maar wie weet....

Ik duim in ieder geval voor je..

Heel veel succes straks..

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ooooh elegance lieverd! goed dat je weer naar huis bent gekomen/gestuurd! wat ontzettend naar voor je! ik leef zo met je mee! Hoe laat ga je weg? En geen zorgen over mij, eerst jij duidelijkheid, ik ben morgen aan de beurt!

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Misschien zijn de krampen te verklaren doordat je lichaam in gevecht is om eht uitbloed er uit te werken en is er niets aan de hand...

Ik duim mij suf hier hoor en hoop dat je toch nog mooi nieuws krijgt...

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heb je al een kruikje voor jezelf gemaakt? hoe laat is je mannetje weer thuis vandaag?

15. Femya

Femya Niet meer actief

Lieve Elegance wat super dat je naar huis mocht van je baas. Ik hoop zo dat je geen gelijk hebt en dat je straks een mooi hartje ziet kloppen, ik duim de hele dag door voor je! Als het kleine krampen zijn hoeft het nog niet meteen iets te betekenen toch?! Kop op he meissie!

16. he meiden, mijn echo was super! hartje klopte goed, kleintje was erg bewegelijk en zwaaide zelfs ;) ik ben wel een paar daagjes teruggezet, ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger.ik heb een foto in album geplaatst. ben zo blij! :D

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @jesenmo: wat super voor je!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat leuk jesenmo! het is echt al een kindje op die foto. echt super

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wauw das ene mooi zeg... gaaf he als het niet is alsof ze zwaaien ons bryotje is echt een vrolijkerd.. die hebben sinds dat hij/zij armpjes heeft alleen nog maar zwaiiend op de plaat vast gelegd ;)

Geniet er van meis..

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jesenmo ging net kijken of je al terug zou zijn :)

Wat een mooie echo meis!

Deel Deze Pagina