Jesenmo echt super voor je meid! geniet ervan! Mijn mannie is er pas rond 18:00 uur, heeft wel al een paar keer gebeld, maar kan gewoon niet weg op zijn werk, dat weet ik ook gewoon.. vriendinnen in de buurt heb ik niet, ze wonen allemaal, helaas, ver weg.. Schoonouders weten ook niet dat ik me nu zo voel en we willen het pas vertellen als "het"achter der rug is.. dus ga ik maar alleen.. Jullie zijn echt zo lief, ik weet niet, kan het niet duidelijker zeggen denk ik.. ik ben nog te lusteloos om een kruik te pakken... Twinkle laten we het zo zeggen, het zal sowieso een schok zijn als ze vertellen dat er geen hartactie is.. een deel in mij hoopt zeker dat het goed zit, maar ik heb al zoveel dagen "last"ervan dat deze symptomen wel de bevestiging zijn waar ik nog op zat te wachten zeg maar.. En mocht ik het mis hebben.. dan is de eerste zw meeting voor mijn rekening
Elegance, ik hoop natuurlijk dat je een mooie echo hebt straks maar helaas weet ik uit ervaring dat je gevoel meestal goed zit. Ik kan je dan oko alleen maar sterkte wensen en vind het jammer dat je alleen moet. Voor de dame met de goede echo, gefeliciteerd. Heb de prullebak open naast me staan voor het geval dat. Groetjes Antia
Jesenmo wat een mooie echo, super meis! Echt een klein mensje al zeg, heel leuk! Elegance natuurlijk zal dat een enorme schok zijn, en wat je zegt jij weet het beste hoe je jezelf voelt en hoe je je het beste kan voorbereiden op goed of slecht nieuws. Alleen als buitenstaander wil ik positief blijven denken en hoop ik zo dat het nog goed zit. Net als jij natuurlijk! Ik wil je wel veel sterkte wensen zeker nu je alleen moet gaan. Hoe laat heb je de echo?
Hahaha elegance, weet wat je zegt, want een aantal zwangervrouwen drinkt voor 2 he En pluk ging het de poepbroek?
Ik weet zeker dat jij het niet anders zou doen Je kunt mnl niet anders.. Huilen kan ik elk moment, maar wil ik huilen, nee, het heeft nml geen zin, ik kan doen wat ik wil het gebeurd toch.. En het is net alsof je naar de tandarts moet als je last hebt van een gaatje.. het gaat niet weg en je zult er doorheen moeten.. Beetje te vergelijken denk ik met dat gevoel.. het besef wil ik nog niet aan geloven dat komt door die hoop, als ik zie dat er overal in huis bladen liggen van ouders van nu, zwanger enzo etc etc.. ja dan slik wel en wil ik dit nu niet en denk ik weer, misschien over een paar maanden.. het is niet uitgesloten dat we geen kinderen krijgen, dus het is niet het einde van de wereld.. leg ik het zo goed uit.. kan me ook voorstellen dat jullie liever leuk nieuws horen en lekker met zwanger bezig willen zijn.. iig weet ik na 14:15 meer en zal ik stoppen met ego berichtjes Dan concentreer ik me maar op mijn nieuwe werk en dat we het huis toch iig kunnen gaan verbouwen voor het geval dat he
lieve elegance: er bestaan hier geen ego berichtjes, weet je nog? We leven allemaal erg met je mee, vind het wel vervelend voor je dat je alleen naar de echo gaat. Maarja, het kan even niet anders. Als het idd mis is, zou ik alle bladen en boeken opruimen en weer tevoorschijn halen als die 2 streepjes op weer de test staan (heb ik ook gedaan, even afstand). Hoe laat ga je weg?
@ elegance je hebt helamaal gelijk hoor, zo d8 ik ook de 2e keer, en nu nog steeds hoor, mocht er ook bij mij weer wat mis zijn, je kan er toch niks aan doen, als het gebeurt gebeurt he.
elegance veel succes zo......ik hoop voor je dat alles nog goed is! De onzekerheid is het aller ergst vind ik altijd. Je beter meteen weten hoe en wat dan steeds maar moeten wachten......en bij een miskraam..ja of nee is het een kwestie van afwachten! Bah..... Noukie veel sterkte meis.... Ik weet niet of ik goed heb gekeken maar was je ongeveer 8 weken?! Je zou denken 8 weken..je gaat de goede kant op...kans wordt kleiner snap je! Balen zeg!
ben rond half 2 hier weer terug.. en als de echo goed is krijg ik em over een uurtje dan in mijn mail om te bewonderen.
Ja hoor het wat al een stuk minder dun als gisteren en dat scheelt toch altijd een stukje. Groetjes anita
@naiobi heel heel veel plezier en op naar een mooie echo meis en jij hebt het ook kunnen onder drukken? pluk? De vuilinsbak is nog schooon
ik ben er vandoor, kom vanmiddag terug! @elegance: als ik je niet meer spreek, meis, heel veel sterkte! weet dat we aan je denken!
Oh ze is aan de beurt voor de echo vind het zo spannend voor der, hoop echt dat alles goed is, maar we zulen het zien rond half 2
Hoi meiden, Ik kom mezelf hier afmelden Ook het tweede vruchtje is gestopt met groeien en er was ook geen hartactie meer te zien... Zo heb je twee vruchtjes en zo geen een... Meiden heel succes en ik houd jullie in de gaten! Groetjes een verdrietige Nijn