Hey nijntje, lijkt me ook een emotie trip zeg.. pff.. eerst sterft er een af en ben je nog helemaal happy dat de andere goed gaat en nu heb je niks meer.. Heel veel sterkte meid..
Gat he, bijna niets anders dan ellende hier! Meiden heel veel sterkte! @elegance, hopelijk is alles goed en valt het allemaal mee!
Thnx lieve meiden! Ik ga dadelijk naar een andere lieve vriendin en daarna komt weer een andere lieve vriendin naar mij toe... Mannetje vroeg of hij thuis moest blijven van het werk, maar ik heb gezegd dat hij gewoon mag gaan werken...
`nee nijntje dit is niet eerlijk... wat onzettend k... heel veel kracht in deze moeilijke tijd lieverd...
Wat een rotte berichten allemaal vandaag.. bah... ik ga over 3 kwartier weg... manlief belde net en zat bijna te huilen op zijn werk.. helaas kan hij niet naar huis omdat hij vandaag met 2 andere collega's is meegereden... Hij wil nu niets liever dan bij mij zijn, dus was net wel een heftig telefoontje.. Bah des te meer besef je hoe hard je elkaar nodig hebt in moeilijke situaties... en dat je zoveel om elkaar geeft.. tis ook een snoepie die hubbie van mij daar kunnen alleen maar mooie beebs van komen
mocht ik je niet meer zien zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kracht meis... eht is je zo gegunt.. het liefst waren we denk ik allemaal met je mee gegaan... we du8imen voor je
Meiden, Ik ben de hele dag al het topic in de gaten aan het houden, en voel me er gewoon ellendig door! Wat een ellende allemaal zeg hier... Ik word ook steeds banger door het bloedverlies wat ik heb gehad! Maar ik heb pas over 1 1/2 week de echo.. Het bloedverlies is wel gestopt, en naar mijn idee groeit mijn buik giga.. Lijkt me dat dat niet kan als het mis is? In ieder geval heel veel sterkte meiden.. @ Nijntje: Laat je goed verwennen, en probeer er veel over te praten! @ Elegance: HEEL VEEL STERKTE ZOMETEEN.. Liefs
doortje79 : nah..ik blijf erg ongerust. Voorheen was naar de wc gaan toch nog wel een beetje spannend, nu vind ik het ronduit eng. Maar mijn Lief zei me nog: meid..het zag er goed uit. Kijk dáár dan naar. Ja..ik doe mijn best. Tuurlijk was dat prachtig om te zien en te horen.. Jesenmo: gefeliciteerd met je mooie echo. Fijn om te zien dat het goed is he? Nijntje27: nou jaa......wat is het leven soms oneerlijk zeg! Ik sta gewoon even met de mond vol tanden nu... Naiobi: ik ben zoo benieuwd! Elegance: mijn gedachten zijn bij je..ik weet nog hoe ik me voelde...en ik HOOP zo hard dat het tóch nog goed zit. Meiden: ik baal gewoon een beetje van alle ongeluk en schrikmomenten die hier de afgelopen dagen voorbij komen. Ik had me altijd wel voorgesteld, dat zwanger zijn spannend zou zijn, uitdagend zelfs. Maar dat er zóveel misgaat, wist ik ook niet. Ik besef me dat ik me, zolang het goed gaat, me gelukkig mag prijzen. Toch...het valt niet mee om positief te blijven tussen al dit nieuws door
nee ik heb wel een beetje het zelfde. hier word je er bewust van dat er zo vaak wat misgaat. ik moet zeggen dat ik er ook een beetje bang van word. ik hoop dat er binnenkort wat meer posi berichten komen.
ja idd, en vooral omdat we nog niets gezien en gehoord hebben.. dan denk je, pfffffffff zou het bij mij dan wel goed zitten? het is zo heftig allemaal net wat je zegt, je weet wel dat het spannend is.. het eerste trimester, maar zoooooooo zenuwslopend? en zoveel die al rotnieuws hebben gehad en het houd maar niet op
kan me voorstellen dat je nog lang niet over de schrik heen bent.. pffffffffffff maar je moet door meid! hoe stom dat ook klinkt.. ik weet dat je er weinig aan hebt, aan mensen die dat zeggen, want jij moet het zelf doen.. maar je hebt idd iets moois om je aan vast te houden.. meer kun je niet
Ik ben ervandoor meiden... met lood in mijn laarzen... maak jullei niet druk meiden! 1 op de10 en dat betekend dat er nu genoeg mensen van september zijn afgevallen! Met mij uiteraard want ik was de druppel
@ Nijntje, veel sterkte meid de komende tijd. @ Elegance, hmm... dat je dat gewoon kan zeggen, mijn schoonmoeder roept dat nu altijd tegen mij deze zwangerschap, dat het bij mij deze keer goed zal gaan.
ik heb gister op een site gelezen dat als je met 6 weken een hart hebt gezien dat er dan een kans is van 87 % dat het goed gaat. dat vind ik best veel en elke week wordt het meer. ik probeer me daarop te richten.
Ja het is ook beter als je gewoon positief denkt. Allen heb ik dan wel al een keer bij die andere 13% gezeten.
Yooeeehhooooooooooeeeee alles goed hartje gehoord.. echo zal ik vanaaf wel plaatsen want scannen wil hiet niet lukken.. Ben precies zo ver als mijn banner ** doet vreugde dansje