September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    nee lieverd maak je alsjeblieft geen zorgen... niet nodig... Helaas is het zo dat als je met zoveel meiden schrijft dat je ook veel narrigheid hoort, maar er zijn ook heel veel van ons die al een mooi gezond kindje hebben of bijna op de rand van de 12 weken zijn...

Heb vertrouwen in je eigen systeem...

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Elegance Hopelijk straks wat meer duidelijkheid wat er aan de hand is! *** knuffel ***

3. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    elegance

ik vind het heel erg voor je... je ziet maar weer dat je intuitie je niet in de steek laat.. heel veel sterkte in ieder geval

heb vandaag echt geen goede dag.. mijn rug doet zeer (onder rug) en heb een licht menstuatie gevoel in mijn buik niet pijnlijk ofzo maar tis er well. verder nog steeds een beetje misselijk..
    wat houdt dat menstruatie gevoel in kan iemand mij gerust stellen?

heb overgens wel een stressende dag gehad veel (nare) meetings... misshciend at dat ook invloed heeft?

4. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Meiden wat een vervelende berichten allemaal... heel veel sterkte voor jullie...

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @lfcsesje

Dat is je baarmoeder die groeit en je darmen enzo die daar ruimte voor moeten maken.. Ik had er vanochtend enorm veel last van ...

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    KUT! Neee, Elegance! Oh, dit is zó oneerlijk! Dat had ik niet willen lezen wanneer ik terugkwam! :cry: Gesses.. Ohhh.. ik baal zo voor jou! :(

Mijn verslagje van 1e x vk:
    't Was nog te vroeg om het hartje te horen, maar heb toch volgende week de echo.
    Hb was weer netjes zoals met Gabriël, 8.2, bloeddruk ook lekker laag(alweer vergeten wat het was :oops: ) Bloedgeprikt en bijgepraat. Was leuk! Heb zin in de echo volgende week! :D

Maar gets, wat baal ik voor je Elegance... :(

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Andi leuk hoor volgende week echo :)
    Dan hoor je het hartje vast wel :) Ik heb em vandaag ook gehoord.

8. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    hey wat leuk was het je eerste bezoekje?
    ik moet volgende week ben erg nieuwschierig.. hoezo is het te vroeg om het hartje te horen ..ik dacht dat sommige hier al veel eerder eentje hadden gemaakt..
    ik ben ook zo'n nitwit op baby gebied :(

9. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    ah dank je wel...

ben te emo vandaag dus dan ben ik helemaal paniekerig..

mag ik eigenlijk bowlen? dat gaan we vandaag als uitje doen met het werk wil geen argwaan bij ze kweken...

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @JCFsesje de vk zei dat vorige week ook bij ons.. ze dekken zichzelf gewoon in omdat zij er geen beeld bij hebben en als ze dan niks horen .... raak jij in de stress om niks

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    volgens mij mag je gewoon bowlen hoor! niet te hard met de bal zwaaien :)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Bowlen

5 jun 2004

Mag je bowlen als je zwanger bent of word dat afgeraden?

Ja, je mag bowlen. Uiteraard met het 'lopen met de bal' oppassen dat je niet valt op de gladde bowlingbaan. Dus niet te zware ballen gebruiken.

las ik net op predictor.nl

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    de meeste horen het pas later maar je kunt het al met 6 weken zien. ik denk dat je dat even door elkaar haalt

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, was idd m'n eerste bezoekje!
    En idd zoals Naiobi zegt dekken ze zichzelf in. 't Is onnodig om in de stress te gaan zitten als je niet zeker weet of je het hartje al kunt horen! En ach, heb volgende week toch de echo. (Zal wel blij zijn wanneer ik dan op de monitor een mooi kloppend hartje zie ;))

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Andi.. Super fijn dat het gesprek goed was... He maar volgende week? Ik schrijf net iets op de lijst over de 2de das toch pas die week erna of ben ik nu echt dementerende?

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb even traantjes hier voor elegance. Combi van hormonen, nare berichten en mijn eigen ervaringen van gister, denk ik. Het is gewoon zo oneerlijk. Ik hoop echt, dat het toch nog blijkt mee te vallen.

Die rare buik toestanden heb ik nu ook weer. Het is even rustig geweesten sinds vandaag voel ik me weer alsof ik een skippybal heb ingeslikt en heb ik overal steekjes en prikjes ( en krampjes van de PDS). Pff....ik ben íets minder misselijk (hoewel ik vanochtend na een schaaltje yoghurt toch moest kokhalzen na een kuchje), maar heb de hele dag nog steeds een heel weëig en "bah"gevoel.

Mijn beha's worden overigens ook steeds krapper ( nu al!)

17. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    aaah dat zal het zijn... ik ben wel blond maar echt af en toe laten mijn hersenen mij echt in de steek ;( een nitwit dus :)

doortje: da's mooi .. ach ik kan het toch niet dus het zal wel gootje gooien worden hahaha...

18. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    je moet geen yogurt eten op je nuchtere maag daar kunnen meeste magen gewoon al niet tegen hoor:)
    neem een cracker of zoiets.... (moet ik zeggen ben de hele dag met vlagen misselijk maar zodra ik iets eet ishet weg... zit dus nu aan de mini kit kats... oopsie)...

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Doe je rustig aan meis Hellen...

Hier gaat ik toch nog maar even de dweil door de gang heen halen even mijn gedachten van alles af

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Helen Ik heb al een meegroei bh ... maar die zit al strak :S Ik heb em ook al drie weken :$ maar moet geloof ik al een nieuwe.. deze zit vast in mijn huid

Deel Deze Pagina