Haha, onze vk heeft geen echoapparaat, dus ik moet naar een andere verloskundigepraktijk in Dordt om een echo te laten maken De 20e feb heb ik de echo en de 12e maart heb ik m'n 2de afspraak bij de vk Argh! Dit is echt frustrerend! Zit je je echopapieren door te kijken, ben je ze ineens spoorloos kwijt!
@naiobi: waar koop je die meegroei bh? ik merk nl ook dat die beugels me tegen gaan zitten. Schijnen ook niet goed te zijn als je zwanger bent?
Ja ik was begonnen met crackers..maar die krijg ik juist nu niet meer door mijn keel en yoghurt wel. Had me op mijn werk afgemeld vandaag, want ik was echt té overstuur. Vind nu ook nog een niet zo fijn berichtje van mijn anders zo begripvolle baas, die me er nog eens fijntjes op wijst dat ie me maar ziek heeft gemeld en dat ie zich afvraagt in hoeverre ik van mijn collega's moet blijven verwachten dat ze van alles voor me opvangen ( omdat ik vanwege de vermoeidheid al 2 weken niet op volle sterkte werk). Nou..dat doet me echt goed...dat in combinatie met wat er gister gebeurde én alle narigheid rondom mijn ex, maken dat ik me echt helemaal toppie voel , maar niet heus
jeetje hellen: weet je baas dat je zwanger bent? Anders zou ik hem maar eens flink met de neus op de feiten drukken! Phoe, wat word ik hier kwaad van! Onredelijke mensen zijn het ergst! Vervelend voor je dat alles tegelijk komt! Het belangrijkst is dat jij rustig blijft voor die hummel in je buik. En in het weekend zie je je vent weer toch?
Ik voel me behoorlijk naar door het nieuws van Elegance, ik hoop echt dat het mee gaat vallen in het ziekenhuis, voor zover dat meevallen heet natuurlijk. Meis ik denk echt de hele dag aan je. Hellen wat een baas zeg! Ik kan daar zo boos om worden. Probeer je er niets van aan te trekken hoor, je kindje is het allerbelangrijkste voor jou. Oh wat zou ik boos zijn zeg, net alsof je voor je plezier thuis blijft zitten. Natuurlijk wordt het je allemaal even te veel. Doe rustig aan en ga iets leuks doen als je kan, even afleiding zoeken. *knuffel* Een meegroei-BH is erg belangrijk als je eigen BH's niet meer passen. Ze kunnen je melkklieren beschadigen als ze te krap zitten. Je kan ze bij de livera kopen, ze gaan geloof ik tot cup G of H. Mijn BH's zitten nog wel redelijk, ik heb al een flinke cup, dus ik vind het prima als ze niet heel veel gaan groeien. Ik merk wel dat het middenstukje niet meer op mijn huid zit, maar verder past het nog wel.
He meiden over meegroei bh s gesproken vinden jullie die zwangerscchaps strings ook niet enrom duur....
@twinkle: als het tussenstukje niet op je huid zit, dan past de bh toch niet meer hihi of ben je in ontkenning? (ben je aan het pesten hoor) ik heb niet zo'n grote cupmaat, maar wil wel graag een bh die fijn zit. Die van livera (even op de site gekeken) is niet echt sexy, he?
Tjees, Hellen, wat waardeloos dat je baas bekant geen begrip heeft, zeg! Wat een bal.. Sorry dat ik het zeg! Zo, heb weer ff een buikfoto in m'n album gezet(ditmaal met kleren aan) Ik ben d'r ook van ondersteboven, hoor, Twinkle.. Vind het zo sneu voor haar..
Baasje wee5t dat ik zwanger ben, dat het vanaf het begin af aan al spannend is, dat de vader en ik elkaar doordeweeks moeten missen en dat mijn ex zich vreselijk opstelt. Hij weet van de stress die ik vorig jaar tijdens mijn scheiding te verteren kreeg en soms nog krijg en hij is altijd hartstikke begripvol geweest. Serieus. En nu ineens dit....en dan al helemaal in de war en moe zijn, ik kan alleen nog maar huilen nu. Maar ja...hij praat me ook een enorm schuldgevoel aan naar mijn collega's toe...dus ik ga morgen maar weer werken. ik weet het anders ook niet meer.
jeetje andi, wauw! ben d'r jaloers op! Heb je geen moeite om het te verbergen? Had je het ook zo snel bij de 1ste?
@hellen: luister ajb naar je eigen lijf en gevoel! Laat je geen schuldgevoel aanpraten, hoor! Als jij je nog ellendig voelt, dan ga je niet werken! (sorry ben een beetje streng)
Het zit maar een klein stukje van mijn huid af, maar de beugels aan de buitenkant zitten nog precies waar ze moeten zitten, dus ik blijf erbij dat hij nog past hihi. En over sexy gesproken, dat zijn ze inderdaad niet nee. Andi wat fijn dat je afspraak goed was bij de vk, ben benieuwd naar je echo volgende week, spannend! Strings heb ik ook nog niet gezien. Maar ik geloof je zo dat die duur zijn. Verder ben ik vergeten wat ik tegen LFCsesje wilde zeggen...
Oh ja bowlen kan, maar pas op als je je buik voelt, dan een lichtere bal nemen en alcoholvrij bier bestellen, werkt ook Nu moet ik rennen, doeidoei.
Wat raar dat je baas dan ineens zo doet, Hellen! Vind het zo balen voor je! Maar gewoon doen want jij vind dat het beste is. Je moet kunnen genieten van je zwangerschap, want anders ga je het straks nog erg vinden dat je zwanger bent! Haha, Doortje, bij Gabriël zag je het nog niet eens met 12 weken! Dus het is écht snel dit keer! Bij Gabriël kon ik nog makkelijk tot de 12e week een strakke jurk aan die niet meestretched. Nou, nu werk ik me daar echt niet in, hoor Ja, 't is wel lastig om het te verbergen, maar ach, ik zit er niet mee als mensen het me vragen, hoor
@doortje79 ik zat wat op internet te zoeken bij bv mamlicuis of prenatal... Maar ik ga echt gen 30 euro uit geven aan slips @hellen, meis geef je zelf de rust die je nodig hebt...
Hai andi zat even naar je fotos te kijken......niet gemeen bedoeld hoor maar had je niet al een buikje van je zelf? Ben nu namelijk 8 weken en heb echt niet zo een hele grote buik....keek naar de foto van 6 weken en daar had je ook al een aardig buikje...hoor van sommige dat het vrij snel gaat....als jou buikje echt alleen van zw is dan ga ik me helemaal zorgen maken want ik heb echt niet zo een buik...wel een ietsiepietsie groter maar echt heel wat kleiner...ik kan niet wachten totdat mijn buik eruit puilt namelijk!
@hellen: wat een baas zeg. maak je maar geen zorgen wat hij denkt hoor. je lichaam en je beebje zijn nu veel belangrijker! @andi: wow je hebt idd echt al een buik, maar bij de tweede gaat dat altijd sneller hè. ik moet nog even wat kwijt. hihi ik kreeg vandaag een super lieve brief van mijn oma. ik had haar ook een brief gestuurd met het goede nieuws en zij zei dat ze eerst echt moest huilen en niet verder kon lezen. echt kei lief. en iedereen is echt super blij en verheugd zich erop om oma, tante, oom enz. te worden. dat geeft mij echt een super gevoel. en trouwens ik zelf had gelijk het gevoel dat het een meisje wordt, weet ook niet waarom maar iedereen heeft dat gevoel zelfs mijn man. als het een jongen wordt dan zou ik dat echt raar vinden!