Ben blij voor je dat het geen bbz is... Er is je een operatie bespaard... Wat heb je goedd verwoord hoe en wat... En wat doet het ons pijn afscheid te moeten nemen.. Heel veel kracht voor deze moeilijke tijd en ik hoop dat het wonder jouw kant snel weer op mag komen
@Betty Boop Ik heb bij de hema boxers voor mama's gekocht.. iets van 8 euro per stuk... weet niet of ze ook strings hebben.
@Elegance super dat je er zo positief tegen aan kijkt! Hopelijk mag je snel een een positieve test in je handen krijgen.
Zo nog even De afspraken voor morgen Kiki24 Echo Doortje79 1e Echo10.15uur Miss E 1e Echo Succes allemaal en op voor een mooie echo en goede berichten
elegance wat heb je dat mooi verwoord! denk aan jezelf de komende tijd, het is erg moeilijk. hoop dat het snel weer raak mag zijn, toitoitoi
Elegance...wauw..ik bewonder de wijze hoe je ermee omgaat. Ik hoop en wens je van harte toe, dat je snel weer "compleet"mag zi9jn en dat je het zal voldragen. Het raakt me wel enorm allemaal....ik hoop je snel weer bij één van de topics in de bevallingslijst tegen te komen. Heel veel liefs en een dikke knuffel!
Heel veel sterkte Elegance, ik heb tranen in mijn ogen van je mooie ontroerende stuk. Ik heb je een PB gestuurd.
Doortje, Kiki en Miss E heel veel succes en plezier morgen! Morgen moet een mooie dag worden hoor. Ik ga mijn bedje eens opzoeken. Slaap lekker allemaal.
Goeiemorgen! Nee, helaas nog niet Doortje Wûk, had vanmorgen ineens bij m'n ontbijt met Brinta dat ik plots zak te kokken.. Jek! Hoe is het hier?
Doortje, heel veel succes maar meer nog heel veel plezier meid... This is the moment he! Geniet van de eerste momenten dat je je beeb voor het eest zult zien, hierna zul je hem nog je hele leven kunnen zien, maar dit is de eerste keer en extra speciaal! En het blijft een feit vrijdag de 13e rocks!
Ja, al sinds week 7½ Heel vervelend :-s En the Final Countdown? Hoezo zat je daar dan aan te denken? Ha Elegance! Meis, heb echt respect voor je hoe je ermee omgaat! *dikke knuf*
Ik was gisteren wel moe van alle inspanningen, maar werd rond 4 uur wakker en daarna lig ik alleen maar te piekeren.. en te hopen dat het snel uit mijn lijf is.. best raar ik weet nu even niet wat ik kan doen.. eerst surfte ik me duf op zoek naar leuke babyspullen, nieuwe auto etc etc.. en nu denk ik dat is allemaal niet meer nodig, wie weet wanneer he .. het enige waar ik nu mee zit is dat het nog in mijn lichaam zit.. voor mijn gevoel duurt dat nu te lang.. Maar lief dat je het vraagt, denk vandaag maar lekker aan jezelf het is jouw dag.. en kan me voorstellen dat het nog heeel lang lijkt voor het 10:15 is... wie gaat er met je mee?