Oh Naiobi wat een mooie echo! Leuk zeg. Geniet maar lekker van je roze wolk Elegance *knuf* Kiki, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte. Doortje en Miss E het is JULLIE dag he meiden! Ik hoop dat jullie super echo's zullen hebben! Ik heb gisteren een positiebroek gekocht van Esprit, hij zit toch lekker! Het is van suede stretch, zwart met het esprit teken op de achterzak. Ik ben er helemaal blij mee! En hij lijkt zo helemaal niet op de positiebroek, dus die durfde ik vandaag wel aan te doen naar het werk En we hebben een nieuw bed gekocht met een fantastisch matras, 1,80 breed, heerlijk! En hij wordt zaterdag al bezorgd. Zo en nu weer aan het werk.
@Twinkle lekker hoor 1,80m breed Wij hebben 1.60 maar jah hadden hiervoor 1.40 dus dan is al een hele verbetering Ik ga vanmiddag ook nog even naar de winkel hier.. Om iets feestelijks te kopen voor dit weekend ( aangezien we dan bij de ouders langs gaan om het te vertellen )
Zooo, Twinkle, da's lekker 1.80! Wij hebben maar 1.40.. Breder past ook niet echt in onze slaapkamer Leuk dat je een leuke positiebroek hebt gevonden! Heb ik nog niet naar gekeken. Redt me nog wel ff met m'n BellyBelt.
Wij hebben nu ook 1,40 dus dat wordt echt een zee van ruimte straks, heerlijk. Oh spannend, je ouders vertellen! Weet je al hoe je het gaat doen? Ik ga het zondag tegen mijn vader en mijn broers vertellen. Mijn zus weet het al 3 weken, maar ik wilde zeker weten dat het goed zat voor ik mijn vader wilde vertellen dat hij weer opa wordt. Ik heb een rompertje gekocht met de tekst: Ik ben opa's trots. Hij is zondag jarig, dus dat is wel een leuke gelegenheid om het te vertellen.
http://www.fertilemind.com.au/product.a ... uct=372932 Hier staat het Best handig voor in het begin, maar op een gegeven moment wil ik wel gewone positiekleren.
Hier ook een bed van 1.80 en nog presteerd meneer het overdwars in bed te liggen met zijn voeten bij mij en mij zo vannacht wakker te houden
Voor mijn moeder en vader heb ik een fotolijstje met de echo Het wordt hun 9e kleinkind.. Mijn vader is 25 januari jarig geweest en had ik al gezegd dat ie nog even op zijn kado moest wachten.. voor zijn ouders hebben we een koffertje met slabbetje /speentje en rompertje ( i love opa en i love oma ).. die willen we aan hun geven. 1e kleinkind.. Hopelijk valt het goed .. we zijn mega zenuwachtig voor zijn ouders..
ik ga een kaart maken voor mijn schoon papa/zus en mijn ouders voor mijn schoonmoeder denklijk niks want die zalw el niet echt leuk reageren.. maar daar wil ik mijn echo inplakken en dan met de text.. hello auntie/papa & Nana I just want to let you know im growing in my mummy's belly and looking forward to meet u.. zoiets en dan de nederlandse versie voor mijn ouders.. maar ja eerst de echo maar
hahah ook al schoonmoeder issues Ik dus ook .. vandaar mega zenuwachtig om het morgen te vertellen... Ze geeft elke keer als wij over kinderen hebben aan dat zij nog geen oma wil worden.
oh ik dacht dat ik doortje nog succes kon wensen maar die is al aan de beurt geweest, ben benieuwd. ha wij hebben mijn ouders en schoonouders net verteld dat ik pcos heb en het nog wel eens zou kunnen duren voordat zij oma's en opa's worden. twee of drie weken later vertelden wij dat wij zwanger zijn. die verrassing was al groot genoeg zonder cadeaus.
whahaha heeft ze lekker pech want ze gaat toch oma worden. Elegance een dikke knuffel meid. Nijntje jij ook heel veel sterkte (weet niet of ik dat gisteren al heb gedaan of niet ) Ik ben gisteren ook op stap geweest voor ondergoed, nou die van de hema vond ik niets, hele grote beengaten zeg, als je dan de onderbroek in je kruis heb zitten begint de rest van de broek zeg maar zo ongeveer bij je navel . Dus die is het niet geworden. Ze hadden er ook strings (8,95 per stuk) maar ja daar passen mijn tena's zo moeilijk in (zelfde geldt voor een boxershort). Dus ik ga zo maar eens even googlen om te kijken wat ik daar kan vinden. Kylian heeft gisteren maar 1 poepbroek gehad en alle rood is weg dus gene pijn meer (gelukkig ). Morgen mijn verjaardag vieren, wel gezellig alleen komen er altijd heel weinig mensen omdat mijn familie verjaardagen heeft afgeschaft. Kan me dat wel voorstellen hoor want de familie van mijn tantes kant bestaat alleen al uit 13 stellen ooms en tantes en ik weet niet hoeveel neefjes en nichtjes. Alleen die rijkdom heb ik dus niet, ik heb mijn ouders en mijn zus maar die woont in amerika dus die komt niet En Jan heeft ook alleen zijn moeder en zijn zus. Gelukkig weet mijn vriendin dit en die heeft met veel moeite haar late dienst geruild zodat hun ook komen, gezelli 's middags al en dan eten we ook met elkaar (patat natuurlijk). Kunnen de kids ook lekker met elkaar spelen. Groetjes anita
Goeiendag allemaal, Ben ff niet meer actief geweest maar door alle verhalen wilde ik eerst gaan zien en dan echt gaan geloven dat het toch echt zo was............ Als eerste wil ik nijntje en elegance heel veel sterkte wensen met het verlies... En dan nu mn ego berichtje, gisteren avond de echo gehad en jawel er zwaaide ons vrolijk iemand tegemoet binnen enkele seconden. Wat een wonder is dat toch. Ik ben waarschijnlijk 1 of 2 dagen verder, t hummeltje was zo druk in beweging dat het 3 verschillende metingen gaf. Voor mn gemak hou ik dan ook gewoon mn banner aan tot de vk volgende maand de datum wel of niet wijzigd. Alles zag er goed uit, ze kon ook duidelijk mn placenta op mn rugkant zien en vertelde dat ik toch wel redelijk snel van voren zou gaan groeien, omdat naar achteren niet zal gaan hahaha..... Ik heb de foto's in mn album gezet voor degene die het willen zien. Degene die vandaag een afspraak hebben succes.
@pluk hahah die onderbroeken moet je ook ingroeien eerst zitten ze boven je navel maar naarmate je buik verder groeit gaat die naar beneden.. Die van mij is al iets naar beneden... eerst zat ie tot onder mijn bh
nou hier dus hetzelfde + zij was 18 toen ze zwanger was en vind daarom haar zoon NU nog en let wel op die is dus al 9jr ouder dan dat zij was) te jong is.. nou echt hoor.. zelfs in de tarot kwam het naar boven dat 1 persoon niet gelijk leuk reageerd (maar dat wisten we al)... ben alleen bang dat ze het voor zijn zus verpest ...
ik vind het best jammer dat ze niet willen komen. wat maakt dat nou uit dat je zo'n grote familie hebt. dat maakt het toch juist gezellig? ik hoor surinames of turken ofzo nooit zeuren. maar wel fijn dat die vriendin komt.
Wat een handig ding Andi, die BelleyBelt. Ziet er grappig uit zeg. Betty Boop hmmm je zou toch zeggen dat er ruimte genoeg is in zo'n bed. Oh leuk Naiobi. Ik hoop dat je schoonouders leuk gaan reageren! Haha wat Pluk zegt, ze heeft pech want ze wordt toch oma haha. LFCsesje heb je engelse schoonouders? Flauw als je schoonmoeder niet leuk reageert hoor. Ben je zenuwachtig voor je eigen ouders? Pluk klinkt als een gezellige dag morgen, ik hoop dat je een leuke verjaardag zal hebben. Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor hoe mijn vader gaat reageren, heel spannend, mijn (half)broers zijn me al voorgegaan, maar dat is alweer 21 jaar geleden. Hij zal het wel leuk vinden, maar ik hoop dat hij ook enthousiast gaat reageren.
Zij was ongeveer even oud als mij... Maar ze vind dat we meer van de wereld moeten gaan zien... maar wij hebben daar geen behoefte aan.. als we ergens heen willen doen we dat wel en dat kan dan ook wel met een kind..
Super Beverly wat een mooie echo! Ben blij dat het goed met je gaat Ga je het nu ook aan iedereen vertellen?