@Beverly super meis .... Mooie echo .. kun je echt al dingen uithalen ! Kun je er vast mentaal op voorbereiden dat het nu snel zal gaan met je buikje
ze komen allen uit schotland.. zijn vader woont in zuid engeland samen met zijn broer en 1 zus en zijn moeder woont hier met zijn andere zus.. mijn moeder en vader weten het al.. maar dat hou ik even geheim voor mijn vriend want hij vind het leuk om het zelf te vertellen (hij weet overgens wel dat mijn moeder het weet).. ze zijn in de wolken hoor dus dat zit wel goed maar we hebben sowieso een drama als jullie ff tijd hebben... zijn ouders zijn gescheiden.. zij haat hem en heeft ook ervoor gezorgt dat er geen kontact was met hun vader.. dit is sinds een aantal jaren gelukkig wel weer het geval..maar zijn vaderis nog nooit hier geweestom ze te bezoeken.. het stond 1x geplanned en toen heeft ze zo lopen stoken en zeiken dat tegen mijn vriend dat zijn vader het geannuleerd heeft omdat hij niet wilde dat mijn vriend de volle laag zou krijgen. nu voor het eerst komen ze 16-3 naar nederland en blijven ze bij ons dus kan ze ook niks meer maken want het is mijn huis.. 17-3 is het st patricks day ierste feestdag dat vieren wij altijd.. aangezien mijn vriend in een ierse pub werkt wordt het altijd groots aangepakt met het weekend ervoor en de dag zelf.. nu is het al zo erg dat ze zus ervoor heeft gezorgd dat zij in het weekend met ons meegaat en dan niet op de dag zelf verschijnt.. maar helaas dit jaar hebben we geen live act in het weekend en dus is er niks bijzonders.. je voelt de bui al hangen... die komt dus ook op de dag zelf... dit is al 1 stress situatie want dat loopt vast uit de hand (je schaamt je natuurlijk dood da's 1 + het verziekt het uitje...) nu ben ik dus bang als ze het niet goed opvat dat we zwanger zijn dat ze de boel gaat verzieken om revange te nemen... wordt er niet echt vrolijk van als ik er aan denk.. hebben jullie nog een tip misschien..?
@beverly: super mooie echo's zeg. echt al een kindje. kan me voorstellen dat het dan heel "echt" gaat voelen!
Ja we zijn gisteren de zussen afgegaan, niks gezegd alleen de echo laten zien hahahahaha......... Die reacties. Is dit van jou? Echt waar? Zo leuk, vandaag gaan we het de vrienden vertellen heb er helemaal zin in joeppie...........
Ja dat is echt wel, het was lang wachten maar je hebt wel een leuk plaatje, alles zit erop en eraan het was constanstant in beweging. We hebben zelfs het volle maagje gezien. Het drinkt al vruchtwater en plast het daarna weer uit zo leuk......... en echt............
@beverly: dat is een mooie echo zeg! Van harte gefeliciteerd! Het blijft iets wonderbaarlijks he? Ik zit weer op mijn werk en het gaat goed. Met baasje en mij is ook weer alles okee...mede door mijn hormonen heb ik gewoon zwaar overtrokken gereageerd en zijn bezorgdheid voor iets heel anders aangezien. Vanavond ga ik weer heerlijk naar mijn Lief. Ik vind dat hele emotioneel labiele gedoe wat ik regelmatig ervaar, wel erg vermoeiend. Ik jank om niets en ook gerust een paar keer per dag. Ik schiet om niets in de stress maar kan ook heel er snel uit mijn vel springen. Terwijl ik normaalgesproken écht niet zo ben. Herkennen jullie het ook..en hoe ga je er dan mee om?
@lfcsesje: so dan zit je ook behoorlijk in een loyaliteitsconflict. dat is nooit leuk. ik weet eigenlijk niet wat voor tips ik zou kunnen geven. het klinkt alsof het niet echt in jullie handen ligt. ik hoop dat het allemaal gezellig mag blijven
okeeee daar ben ik weer! En geen steek verder...pfff Op de echo (inwendig, ben er dol op ) was een vruchtzak te zien met iets erin (jawel!), maar geen hartactie Nu kan het zijn dat vanwege de miskraam in oktober, mijn cyclus nog in de war is, zodat ik minder ver ben dan ik denk. Ik had dit keer ook een late eisprong. Ik moet nu volgende week terug komen voor nog een echo (donderdag 19/2 om 17:00). Als er dan geen hartactie te zien is, is het mis. Dus er is nog een klein beetje hoop, zoals die vrouw zelf zei. Ze zag trouwens geen bloeding, dus dat is positief. Hoezo, emotionele achtbaan? Hoe ga ik deze week doorkomen?
@lfcsesje moeilijke situatie meis.. Het lijkt erop dat je niks goed kan doen zolang je contact hebt met de vader van je vriend.. Maar jah zij hoort de kinderen daar niet in te betrekken.. Geen idee wat je eraan kan veranderen.
@doortje volgende week gewoon een mooie echo met hartje meis! Niet gaan doem denken hoor! ** knuffel ** om de week mee door te komen
Oh Doortje, wat een onzekerheid voor jou. Ik kan me voorstellen dat de aankomende week voor jou erg lang gaat duren. Hellen, fijn dat alles weer goed is tussen jou en baas.
nee idd... nou ja we wachten het maar af... zal me op het ergste voorbereiden dan valt het misschien nog wel mee.. doortje.. wat een onzekerheid.. wat een naar nieuws toch deze week... hoop dat het volgende week allemaal beter nieuws is ... voor iedereen
Ow doortje! dat hebben we niet afgesproken! Potjandorie... onzekerheid is niks... maar wat wel is, je geeft al aan dat je een latere eispring hebt gehad dus dat zou goed kunnen en je zit dan op het randje van wel/geen hartaktie.. wat zei ze over het bloeden van afgelopen week? Blijf hoop houden he, genieten is het sleutelwoord! Wanneer moet je weer gaan? dan staan mijn duimen zeker weer paraat! maar we houden contact, veel plezier vanmiddag!
Hmm LFCsesje, wat een vervelende situatie. Ik ken je niet en als ik af ga op wat ik lees zijn het allemaal problemen buiten jullie om. Dus iets wat ze zelf uit mogen zoeken dan toch? Als het niet leuk is, gewoon niet langer bij ze blijven, maar je eigen gang gaan. Misschien makkelijker gezegd, maar ik kan ook niet goed de situatie inschatten. Veel sterkte ermee en onthou dat het jouw zwangerschap is en wat een ander ervan vind, pech gehad, jij hebt ervoor gekozen samen met je partner, het is jullie stukje geluk. Geniet ervan. Wat fijn Hellen dat het beter met je gaat op het werk, en ook met je baas. Ik heb vooral last dat ik mijn mond te snel open trek, het interesseert me nu bijzonder weinig wat iemand ervan vindt. Terwijl ik normaal heel zacht ben. Ik heb nu erg veel last van mijn collega, normaal kunnen we het goed met elkaar vinden, maar ik krijg nu de kriebels van haar. Ik vind het ook erg vervelend, ik erger me zo snel nu aan iets. Achteraf lach ik er wel om, maar op dat moment... Wat grappig Beverly dat het kleintje al vruchtwater drinkt en uitplast hihi.
Doortje er is in elk geval nog een heleboel hoop, zeker als je een late eisprong hebt gehad. Volgende week hoop ik dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt, ik ga heel de week voor je duimen! Een fijne middag en ik hoop dat je het even van je af kan zetten. Je hebt in elk geval vandaag je kleintje gezien, dat is al heel bijzonder toch?!
LFC, even kijken of ik het allemaal goed begrijp hoor Zijn ouders zijn gescheiden mama haat nu papa en daardoor heeft je vriend papa al een paar jaar niet gezien. Papa komt nu naar nederland om bij jullie te logeren samen gaan jullie naar de ierse pub om sint patrick te vieren (GROEHOEN en klavertjes 4 in je Guinnis ) Je schoonzusje komt ook naar de pub. En nu ben je bang dat je schoonzusje je goede bericht van de zwangerschap gaat verstieren puur en alleen om dwars te zitten omdat je schoonvader er ook bij is. Hmmm dus jullie zien zijn vader het eerst, dan zou ik gewoon dan al aan hem vertellen dat hij opa gaat worden, kan je schoonzusje dat al niet meer verstieren. Als het goed klikt met schoonpa dan zou ik hem ook meteen voorleggen wat je verwacht (dan kan hij zich er ook op voorbereiden) Ik zou ook met elkaar bespreken waar de grens ligt, tot hoever mag je schoonzus gaan voordat je haar even recht zet en wie gaat haar recht zetten. Groetjes Anita
doortje79, onzekerheid is killing he? Maar je gaat gewoon voor een mooie echo mét hartaktie komende donderdag. Deal?
Oh doortje nog steeds onzekerheid. ik weet dat nu een week heel lang lijkt maar ik hoop dat het uiteindelijk toch heel snel gaat. houd de moed erin!