eeeuh nee niet helemaal.. schoonzus zal niets verzieken .. maar mijn schoonmama kan er wel een heel drama van gaan maken omdat ze vast niet happy is met het nieuws en al helemaal niet met haar ex + vrouw (die hij al jaren heeft..want daar hebben we het over... ze zijn al 19 jaar gescheiden ofzo.. en dan nog zo moeilijk doen terwijl zij hem verlaten heeft ... tut tut) ... zijn vader weet het dan al wel hoor we vertellen het de 16de het is gewoon niet zo makkelijk... we zien hem regelmatig (als we naar engeland gaan dus daar ligt het probleem gelukkig niet)...
Oke tja dat probleem dat ken ik van mijn vriendin, al zijn haar ouders allebei schatten je moet ze niet bij elkaar zetten. dus voor haar is het altijd puzzelen wie er wanneer op een verjaardag komt. Op haar bruiloft is haar moeder er alleen even 's morgens geweest omdat ze niet samen met haar vader feest wilde vieren. Je zou toch denken dat volwassen mensen wel een manier zouden kunnen vinden om de bruiloft van hun dochter niet te verzieken maar goed. Ook bij de geboorte van de kids nooit papa en mama kunnen bellen in de angst dat ze samen binnen zouden kunnen komen. Hoe vervelend het ook is voor jullie het is haar probleem niet die van jullie. In ieder geval heel veel sterkte. groetjes Anita
Tjees, Doortje! Da's balen! Succes met het doorkomen van de dagen.. Meid, hoe krijg je die ooit vol. Pfff.. Lastig voor je, zeg! Erg beroerd die onzekerheid!
hai meiden even niet geweest.. ben zo moe! dus ga ook niet alles teruglezen... maar wilde jullie alvast een heel fijn weekend wensen! xx
@pluk hier ook a;lvast gefeli... EN ondergoed is echt moeilijk he... Of het is te duur of het is te groot... @beverly super mooie foto's meis gefeli.... @Hellen1971 vervelend he dat emo gedoe... maar meis het is voor een goed doel JE BENT ZWANGER @doortje79 he meis wat is dit balen nog steeds geen zekerheid... We gaan je door die week heen trekken hoor met zn alle.... @ familie, ik hou mij even op de ahctergrond, heb zat aan mijn totaal verknipte familie. Dus of mijn tipshoe je dingen kunt aanpakken nu zo handig zijn?
Pff hier ook al zo moe, ik kan mijn ogen bijna niet open houden zeg. Vanavond moet ik alleen even naar de dierenarts, de hechtingen van de poes worden verwijderd en dan plof ik op de bank met een dekentje. Lekker vooruitzicht
dankjulliewel lieve meiden! zonder jullie red ik het deze week helemaal niet! Word echt heen en weer geslingerd tussen het gevoel dat het goedkomt en het gevoel dat het weer over is...
@ Elegance.. Mooi geschreven, en wat een kracht heb jij meid! Hopelijk ben je snel weer zwanger. Knuffel @ Nijntje.. Sterkte & een Knuffel, hopelijk zie ik je snel ergens terug hier met goed nieuws! @ Beverly.. Wat een leuke echo ! @ Doortje.. Meid wat vervelend! Maar positief blijven en volgende week gewoon een mooi hartje ok? .. Waarom hebben jullie het al over positiekleding ondergoed haha . Ik heb alleen 's avonds mn knoop los als ik zit, maarre positiekleding nog lang niet volgens mij.. Hebben jullie allemaal echt al een buikje ? Heb zin in morgen , is mn vent weer thuis. Hij neemt me mee uit, gezellig uit eten bij de Mexicaan op Stadhuisplein in Rotterdam en dan naar de film! Marley & Me.. Heb er echt zin in.... (L) X
Moet ook moeilijk zijn, die onzekerheid. We slepen je er wel doorheen meis! Er is hoop, dus vasthouden dat gevoel dat het goed komt. Ik hoop het zo voor je. Ga je leuke dingen doen dit weekend? Hopelijk vind je genoeg afleding en gaat de week snel voorbij. *knuf*
Ik heb nog maar een klein buikje, maar sommige positie broeken zitten echt al lekker hoor. Zeker in vergelijking met een spijkerbroek, dat gaat toch een beetje knellen aan het eind van de dag. Oh dat klinkt als een gezellig romantisch weekend, leuk hoor, heel veel plezier!
@twinkle: lief van je! Vanavond komt een vriendinnetje (15 weken zwanger) eten en slapen, morgen koffie drinken met een ander vriendinnetje, en zondag moet ik nog iets gaan bedenken om mezelf te vermaken man moet nl. werken... en jij? nog leuke plannen?
mijn darmen zijn behoorlijk opgezet en er begint onderin een heel klein buikje te komen. ik hoef nog lang geen positiekleding maar ik mer wel dat ik niets strak zittends op m ebuik moet hebben dat voelt niet prettig. oh man ik moet om 5 werken en morgen weer de hele dag. echt geen zin en kracht voor. @doortje: dat is denk ik idd het slimste om je gewoon bezig te houden.
Oh dat klinkt gezellig, lekker afleiding en je zwangere vriendinnetje zal je wel begrijpen. Fijn! Zondag gaat ook wel lukken, als het een beetje mooi weer is kan je misschien lekker buiten lopen of fietsen ofzo. dat doe ik meestal als ik even rust in mijn hoofd wil hebben. Heerlijk is dat, maar dan moet het weer wel mee zitten natuurlijk Morgen komt het dochtertje (nou ja, tje, ze is 21) van mijn broer op bezoek. Dat is de eerste keer dat ze echt met haar vriend komt voor mijn verjaardag. Dat vind ik erg leuk om te zien, ze wordt een echte jongedame nu ipv de tiener die ze was. Zondag wordt mijn vader alweer 73, dus dat gaan we vieren en hem en mijn broer vertellen dat ze weer opa en oom worden. Mijn broer zal wel heel blij zijn denk ik, maar het is wel spannend hoe mijn vader gaat reageren. Ik denk wel positief, maar goed het is gewoon spannend. Tja en dan is het weer maandag...
ik ga dit weekend helemaal niks doen..heerlijk heb een onwijs drukke week achter de rug . ga morgen trouwens wel ff naar buurten kijken waar ik evt zou willen wonen.. weet iemand trouwens of je een urgentie bewijs krijgt als je zwanger bent en in een 2 kamer apt woont waar je met niet meer dan 2 pers mag wonen? ik woon er al 12jaar dus 12jr woonduur maar denk maar niet dat je in amsterdam zo aan de beurt bent
Pfff..ik heb een ontzettend opgeblazen buik, maar ik heb ook nog prikkelbaar darmsyndroom. Die buik is dus ook héél gevoelig en ik kan echt geen strakkere dingen meer verdragen. Dat doet gewoonweg zeer. Ik heb ook de hele dag een heel gespannen en opgeblazen gevoel. Maar dat zal wellicht ook wle te maken hebben met de groei die nu plaatsvind. De meeste van mijn broeken gaan nog wel..die zijn stretch, maar stretch spijkerbroeken..díe zitten al te strak. Maar ik kan het nu nog opvangen met de gulp open en een elastiek door knoopsgat en om de knoop heen. Maar als het zo doorgaat...zal het niet lang duren voor ik al aan de positiekleding moet. Ik wil het sowieso niet gaan dragen voor ik de 13 weken heb gehaald..ik hoop, dat het lukt. Alleen de aanschaf van een meegroeibeha zal echt één dezer dagen moeten gebeuren. Er is aan die groei geen houden meer aan
Tegenwoordig is zwangerschap an sich geen enkele reden meer tot urgentie, net als echtscheiding. Maar als je met maximaal 2 mensen er mag wonen, zou je eens kunnen informeren of dit een uitzondering op de regel is. Maar verwacht niet teveel...de meeste gemeenten zijn tegenwoordig superstreng in het verlenen van urgenties.
pffff we krijgen maandag kijkers voor ons huis ... Dus ik ben maandag helemaal kapot op het werk.. Morgen hele dag onderweg naar familie in overijssel enzo... En dan zondag boenen tot het blinkt
@doortje79 we trekken je er echt met zn alle door heen en ik brand elke avond een kaarsje voor je dat je er goed uit komt... @Eerised90 nou mijn broeken zitten nog redelijk met het knoopje los, maar mijn strings snijden, daarom was ik opzoek naar zwangerschaps stirngs @LFCsesje zeker in A'dam doen ze onwijs moeilijk over urgentie. Ik ben bang dat je het niet zo maar krijgt. Misschien in omliggende gemeente proberen? @Naiobi sterkte meis dat klinkt als een hele opgaven. Ik duim voor dat je huisje weg is... Hier heb ik net heeeeeeeeeeeerlijk 2 uurtjes geslapen... Poef dat had ik echt nodig.. Ben herboren... Morgen ochtend heerlijk ontbijt op bed van de bezorgdienst ( normaal zou het champagne ontbijt zijn ) en ik begreep dat partner lekkere chocolaatjes aan het halen was. Het uit eten doen we op zondag, mijn nichtje viert haar sweet 17 morgen avond... He japans kan toch wel gewoon, alle vis is dan gewoon doorbakken enzo... Of is dat ook niet goed?