September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Meiden deze wilde ik even delen hoor...

Omdat ik op waterbevalling ( labor) heb gezocht op you tube, krijg ik nu als ik op you tube kom gelijk allemaal filmpjes met bevallingen of zwangerschap of borst voeding. ( makkelijk he samen werken met google)

En ik wilde heel even 'Mijn leven is van mij"uit de musical Elisabeth op zoeken, toen ik deze in de voorpagina zag.....

http://www.youtube.com/watch?v=z3WA9iHz5ww

Wauw das nog eens wat anders dan gillen en schreeuwen....
    Laat mij het zo doen ( hmmm toch nog even zangles volgen voor de bevalling ;) )

2. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik ga straks maar op zangles denk ik ;) zo wil ik ook wel bevallen!

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Echt mooi he zo harmonieus en zo... Wauw das echt gaaf... Dan kun je echt je lichaam onder controle houden...

Hier word het ook zangles hoor ;)

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @beverly; gefeliciteerd met de goede echo; helemaal leuk!

@LFCsesje; tjee wat een gedoe met je schoonmoeder en -zus zeg. Ik heb helaas geen tips voor je.

@doortje; tjeetje zeg. Dit was al zo'n lange week. Zal de volgende nog wel langer zijn, maar we slepen je er door heen hoor!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mooi filmpje en een mooi liedje en sowieso een mooie psalm!

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hey! lady's and baby's!
    Nou het is nu toch echt afgelopen met me gewone kleding.
    Ik ga morgen shoppen...even een paar broeken en topjes en truien wat me wel past.
    heb helemaal niks wat me past.

Wel leuk, vanavond bij me schoonouders eten omdat me schoonbroertje jarig is. overgroot opa en oma waren er ook.
    Dus...ik had de angelsound mee genomen toen hebben we met z'n alle om de buurt geluistert.
    Echt leuk...Overgroot opa en oma wisten niet dat dat nu mogelijk was...Leuk die gezichten..

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh wat gaaf slaapzak. kon iedereen er lekker van genieten. dat moet een leuke avond geweest zijn!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goede avond dames, Wilde even vertellen dat het met mij echt goed gaat.. Ik vraag me af wie er van jullie volgende week naar de 9 maanden beurs gaat :)
    Wij willen wel gaan, niet om gelijk weer zwanger te worden, maar omdat dit een fase in ons leven is waar deze beurs gewoon bijhoort :) Dat ik net diegene was die een mk kreeg, is pech hebben, maar ja mensen die met een auto rijden kunnen ook pech krijgen, dan moet je geen auto rijden.. Dus.. ik heb er zin in volgende week :):)
    Ik begrijp ook dat als ik niet gelijk zwanger zal worden ik nog een gefrustreerde mamawonnabe zal worden, maar dat werd ik sowieso ook zonder mk als ik niet zwanger zou zijn geworden :):)

Dus wie ga ik volgende week tegen het lijf lopen, niet herkennen, en langslopen? of beter, wie van jullie ga ik volgende week aan de kant duwen aan dat o zo leuke kraampje waarbij ik alles moet zien? :):)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    elegance: respect dat je nu zo positief bent. eigenlijk wel grappig voordat je zwanger was en voordat je wist dat het mis ging was je soms wat onrustig en nu juist zo kalm. wel iets positiefs in deze situatie!

ik weet eigenlijk of we gaan. ik ga heel graag naar beurzen maar mijn man wat minder denk ik. en amsterdam is ook weer best een eind rijden... straks maar aan mijn man vragen.

10. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Elegance: moedig dat je toch gaat zeg.
    Mij kun je tegenkomen op zaterdag!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jup mare, ik herkende mezelf er ook niet in en het ging allemaal zo snel dat ik ook nauwelijks tot rust kon komen om even terug te blikken... we sloegen de maand dec over omdat eerst nog ander werk wilde en toen we het probeerden, was het gelijk raak :) en toen het raak was, was het voor mijn gevoel toch mis.. en ondertussen was ik al op 3 verschillende werkplekken geweest, stierf de oma van mijn vriend, zag ik na een aantal jaar weer bij mijn vader en voelde ik me heel alleen en eenzaam in mijn zwangerschap omdat niemand geloofde dat het neit goed zat... dus ja.. heel veel onrust in allerlei situaties... en nu kan ik eindelijk bijtanken en genieten van het moment dat we gaan klussen, de voorspanning zeg maar.. tuurlijk wil ik het liefst meteen zwanger zijn, maar dat is onmogelijk en elke fase heeft zo zijn charmes, ook het wachtbankje van de NOD :) nu ga ik er echt meer van genieten... dit maak je misschien maar een keer in je leven mee, waarom dan gefrusteerd zijn om weer zwanger te worden..
    voor je het weet is het voorbij en ben je weer een fase verder.. :)

Zo dat moest ik nog ff kwijt :)

Ahh lachen ninocz, ik denk dat we echt veel mensen van dit forum gaan tegenkomen en dat we dan niemand herkennen! en hier vertellen we al onze ranzige emotionele verhalen! :)

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Goedemorgen all,

Lekker geslapen?

@slaapzak; ooow wat gaaf van die angelsound en je fam. Echt genieten!

@elegance; tjee zeg, respect dat je zo tegen de situatie aan kijkt. Vind ik echt heel knap van je! Ik zou het niet kunnen. Mij kun je op zaterdag ook tegenkomen op de beurs.

Wij zijn van de week weer verwend met spulletjes. Collega van Marc had nog een wipstoeltje, kinderstoel, traphekjes, autostoeltje voor als het wat groter is, ding voor buggy aan de fiets. Lief he!
    Van de week ook een mooie box opgehaald die ik via marktplaats had gekocht. Begint op te schieten.

Vanmiddag gaan we even voor behang kijken. Toch maar besloten om geen jongens of meidenkamer te maken, maar een beetje neutraal. Mocht er ooit een tweede komen (wat we nu graag willen, maar wie weet in de toekomst wel niet), dan kan deze de kamer ook nog gebruiken.

Fijne dag allemaal

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik heb echt slecht geslapen en alles doet mij pijn. heb zelfs een soort spierpijn in mijn lies.
    maar ik ben veel minder misselijk en dat voelt wel goed (ook al laat het mij gelijk twijfelen na al die verhalen hier)

vandaag moet ik helaas weer werken en het weer is zo mooi.

@babijtje: leuk dat je allemaal spullen hebt gekregen/gekocht. ik hoop het meeste van mijn broer te krijgen, het is allemaal zo duur.

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Elegance, ik ben vorig jaar ook gegaan toen ik nog niet zwanger was en het deed mij pijn en gaf moed te gelijk... Heel vreemd, maar ben blij dat ik het toen heb gedaan..
    Ikke ga op een avond dus wie weet ;)

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ik ga volgende week zondag naar de beurs..

gister schoonmama en mijn lief zn broertje verteld..

vooral ik was heel bang over haar reactie..

we wilden eigenlijk wachten tot we naar de vk waren geweest..

maar ik was van de week op het cb met mijn zoontje en werd gefeliciteerd door haar, ze was er zooo zeker van! haha

dus ik heb maar gezegt dat het niet zo was..

de moeder van mijn vriendinnetje had er ook al naar gevraagt..

en nu ging het hier alweer rond door ons oh zo kleine dorp..

dus we moesten de knoop doorhakken, we wilden natuurlijk niet onze schoonmama in de positie zetten dat ze het zometeen van iemand anders hoort

ik vind het super eng nu, dat het nu al uit gaat komen, ik ben maandag pas 9 weekjes..

ik ben zo onzeker, door alles wat hier al is gebeurt, dat ik gewoon heel bang ben dat er nog vanalles mis kan gaan..:(

pff ff een mindere dag denk ik vandaag, een beetje een wrak:(

16. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

goed Elegance dat je zo positief bent! Ik begrijp je wel hoor, in november had ik een vmk, weliswaar veel vroeger dan jij, dus ik heb niet de tijd gehad om me met dikke buik voor me te zien en te wennen aan het idee dat er een kleintje kwam. Maar toen waren we overdonderd, de eerste beste mogelijkheid was raak, nadat het mis ging, hebben we december overgeslagen en daarna was het allemaal veel romantischer en spannender, je bent er dan zo met z'n tweetjes mee bezig. Al die spanning ligt nu achter je, ik hoop dat je geniet van deze tijd, maar dat doe je vast en zeker :)
    Ik ga vrijdag naar de beurs met mijn vriendin, ze is 20 weken nu en als ik iemand tegen kom kan ik zeggen dat we voor haar gaan. Hoef ik niet te vertellen dat ik ook al voor mij daar ben.

Ik ga me klaarmaken, ons bed wordt zo bezorgd en rond 2 uur komt mijn nichtje, dus even opruimen en boodschappen doen.

Wat een prachtige dag is het vandaag zeg, heerlijk weer, ik word er helemaal vrolijk van :D
    Fijne dag allemaal!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tja waarom nu al positie ondergoed nou heel simpel mijn gewone onderbroeken rollen van mijn buik af en dat zit niet fijn. :)

Ik ga dit keer niet naar de beurs, met Kylian toen wel geweest maar het was toen eigenlijk al te druk voor mij.
    Ik loop met een kruk maar dat schijnt tegenwoordig geen reden meer te zijn om iemand wat meer ruimte te gunnen.
    Regelmatig werd er een tik tegen mijn kruk gegeven waardoor ik dus mijn evenwicht verlies (heb het tenslotte niet omdat het nu zo'n leuke tierlelantijntje is).
    En ik kan me er nog niet toe zetten om een rolstoel te regelen en daar dan maar in te gaan zitten (blijf liever nog even met mijn kop in het zand zitten ;) )

Groetje sAnita

18. Femya

Femya Niet meer actief

Pluk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.

Erg he zijn mensen als je met krukken loopt, ik heb een tijdje met mijn knie gezeten en moest vaak met mijn krukken met de bus, ze duwen je gewoon aan de kant. Echt heel raar. Loop je altijd met een kruk of is het tijdelijk? Jammer dat je daardoor dit soort dingen niet kan doen.

Ah MamaVanBas vervelend dat je een mindere dag hebt, ik hoop dat je je snel beter voelt, gewoon lekker genieten van het kleintje in je buik. De kans dat het mis gaat wordt steeds minder, probeer positief te blijven. Reageerde je schoonmama wel leuk?

Babijtje wat leuk dat jullie al die spulletjes hebben gekregen super zeg!
    Wij zullen alles zelf moeten kopen, vervelend als iedereen om je heen op hetzelfde punt als wij staan, sommige al iets langer zwanger, sommige al bevallen, maar willen dan meestal nog een tweede. Nou ja, nieuwe spullen zijn ook leuk om uit te zoeken hoor.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elegance, knap dat je wel gewoon naar de 9 mnd beurs gaat.
    Fijn te horen dat het goed met je gaat. :)

Hier gaat alles ook heel goed, nog steeds geen last van kwaaltjes. :)
    Vandaag valentijnsdag, ik ben gisteren samen met mijn moeder naar Prenatal geweest, heb wat kleine spulletjes gekocht voor mijn man.
    Die geef ik hem vanavond, ben benieuwd hoe ie reageert. :D

20. hallo dames, wat een prachtige dag vandaag! net heerlijk ontbijtje bezorgd gekregen en een hoop bloemen en chocolade van mijn schatje :D misselijkheid is ook bijna weg, heb sinds paar dagen een sea band, helpt echt goed bij mij! ik ga zondag naar de beurs dus zal vast wat mensen tegenkomen, die ik dan inderdaad helaas niet herken. misschien moeten we allemaal maar een lintje opspelden ofzo :p haha
    fijne dag dames, geniet van het mooie weer!

Deel Deze Pagina