September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohh..ik zal nooit meer klagen dat ik minder misselijk ben! Het is weer terug en op volle sterkte. Als ik moet hoesten dan kokhals ik en ik zie bijna groen van ellende! Getsie! En de buik doet weer zeer, dus volgens mij is er weer flink wat groei gaande.

Als het gaat...gaan we zo eens richting Zwollywood. Positiekleding durf ik echt nog niet te kopen, maar nu mijn laatste beha begint te klemmen, ga ik toch maar es op zoek naar een goede en anti-sexy meegroeibeha.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo dames!
    @pluk: gefeliciteerd met je verjaardag!
    @betty boop: heel lief dat je kaarsjes voor me brandt! Hoe was je ontbijtje op bed?
    @elegance: lieverd, hoe is t? heb je nog veel buikpijn gehad? Ik ga donderdag naar de 9 maanden beurs (als ik er zin in heb) met 2 vriendinnen. En jij?

@hier: gaat wel ok. heb besloten dat ik de vk maandag ga bellen. We kregen toch erg weinig info van de dame van het echo bureau. Waarom heeft ze bijvoorbeeld het vruchtje niet opgemeten om te zien hoe ver ik ben?
    Heb verder wel goed geslapen vannacht, merk wel dat ik moe ben van alle spanning van afgelopen week.

staan er nog romantische dates gepland?

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Het ontbijt was heerlijk... heb er zelfs nog van geluncht hahaha.. Miste alleen wel de champagne die ik er normaal altijd bij bestel.

Het uit eten word hier naar morgen door geschoven, straks naar een verjaardag...

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @Doortje... pff wat een zenuwtijd, hou je taai!

@ Betty, heb jij al het hartje gehoord met je apparaatje? Ik hoor hem nu sinds een week! Iedere dag even stiekem een minuutje luisteren hihi

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Even terugkomend op de romantische dates... hm ik ben om 18 uur uit het werk, dan eten we heel romantisch andijvie, en dan gaat hij om 21 uur zijn nacht in. Ik heb niet eens een kaartje gehad:( zo romantisch is mijn vent hahahaha

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    `Nope hier kan ik hem nog steeds niet vinden.. het is ook mijn eerste he dus denk ook dat ik gewoon niet op de juiste plek zoek...

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    haha nou mijn eerste ook. ik vind hem heel laag. aan de linkerkant op het randje van mijn schaambod. zeg maar schuin onder mijn navel, niet precies in het midden. meer richting mijn lies. Probeer maar eens op die rand te luisteren, je hoort jouw hartslag duidelijk rondom en daar ergens vlakbij moet het te horen zijn:) tenzij het kindje bij jou andersom ligt ofzo haha mijne licht met zn koppie links. ben benieuwd, ik vond hem per ongeluk. zat steeds te hoog:)

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    phoe he! buik is aan het zeuren, beetje ongie gevoel. Hoop dat dit goed nieuws is (groeien van de baarmoeder)!

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Dina1983 jep mijn kindje ligt idd anderom ;) meer naar rechts en koppie ook rechts...We gaan morgen ochtend nog eens zoeken....
    Heb jij je benen opgetrokken of juist gestrekt?'

Het is vast heel gode nieuws Doortje echt...

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, leuk he, Aalten? Mijn man heeft daar ook vaak genoeg mee te maken gehad! :D

Zo, sorry dat ik er bijna niet ben vandaag, maar vanmorgen én vanmiddag hadden we dienst in onze kerk en vanavond ga ik met m'n mannetje naar de film. Dussssss.... !

Ik lees morgen weer helemaal bij, heb nu een beetje vlot overal doorheen gelezen.!

11. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    hallo dames

ik ben bang dat ik julie nu al ga verlaten

heb vanmorgen een spoed echo gehad (gelukkig alles ok0 maar het wordt in oktober geboren..

ik had vannacht zoveel steken in my zij en onderbuik dat ik er misselijk van was en heefig van zweten.
    vanmorgen de vk gebld en die had meteen een echo geregeld omdat ze bang was dat het misschien een bbz zou kunnen zijn.. had geen bloedverlies ofzo maar heel veel pijn.
    binnen 30min zat ik daar dan.

een vaginale echo gehad hartje zien kloppen maar omdat het vruchtzakje(?) nog wat groot was dacht ze dat het 6 weken was.

waar ik dus last van heb is het eizakje(?0 dat vergroot is. nu heb ik geen flauw idee wat het is..en was teveel in paniek en moe om goed te luisteren.. misschien dat iemand hier weet wat dat in houdt...?
    en heb gruis in mijn urine (dat zou de pijn in mijn rug hebben veroorzaakt.. anyway alles bij elkaar nog steeds pijnmaar het is niet de baby:) en ik heb de eerste echo gehad..(wel jammer dat nou net de printer het niet deed)..

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Het is waarschijnlijk je dooier zak, das de zak waar je vruchtje de eerste tijd uit "eet"zeg maar...

He wat een vervelende situatie... Maar wel fijn dat je al een hartje hebt gezien....

Jammer dat je weg gaat bij ons/.... maar wel fijn dat het met een goede reden is ;)

( laat je het 1 van ons nog even via pb weten als je echt van de lijst wil?)

13. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    ps moet ik nu mijn banner aanpassen of ben ik nog steeds 7weken ..nee he? ik snap er weinig van 1e dag menstuatie dan ben ik dus 7wken4 dgn maar de baby is 6wk wat hou je nou aan?

oow wat een gedoe allemaal :(

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    phoe he! dat was vast schrikken! Ben blij dat alles goed is met de baby. Nu lekker laten groeien en genieten! kom je hier nog wel een buurten?

15. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0

dat is goed ik wacht ff het gesprek af dinsdag..

maar kan dat kwaad dat het wat groter is?

of ik heb gewoon veel junkfood voor de baby haha

16. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    de dooierzak zit ad baby vast toch? maar wat vergroot was zat meer aan de kant van mijn eierstokken,,

doortje ik kom zeker buurten ik wil graag weten hoe het met jouw is afgelopen..

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames!

ziit nog steeds hier mee te lezen :) Heerlijk die verhalen :):)

Doortje, ik zou idd ook maandag eens bellen en je precies laten uitleggen wat en hoe, kun je gelijk aangeven dat die onzekerheid momenteel te veel van je vergt... Dat moet ze ook wel begrijpen.. En gelukkig is je buukkie aan het groeien! :):) Ik hoop voor je dat dat al een grote zorg minder is :):)
    Ik ga wrs zaterdag met mannie naar de beurs, heb er ook echt zin in.. Vandaag gaan shoppen, ik heb van mannie een pandora armband gekregen met.. een vlindertje... zo lief.. Ook met een een hartje wat symbool staat voor onze liefde natuurlijk en nog een wit pareltje zo groot als een rijstkorrel, wat symbool staat voor het vruchtje wat dezelfde grote heeft gehad.. Lijkt nu of ik een tastbaar iets heb en dat ik het zo in mijn hoofd meer kan loslaten... Ik vloei nog wel maar begint minder te worden, ik moet zeggen als het dit was viel het allemaal reuze mee.. net als een ongi alleen ietsje meer aanwezig.. Ook zijn we in de stad villa hap binnengelopen, just omdat we willen genieten van de voorspanning van wat ons nog allemaal te wachten staat :):)

LFCsesje, jammer dat je naar oktober gaat meid, zo wordt het alleen maar rustiger hier :( maar wel heel goed dat het goed gaat met je beebje :):) geniet van het zwanger zijn! :)

Super leuk dina dat je het hartje nu vaker kunt horen.. Ik denk dat ik dat ding ook zou kopen alleen al voor de gemoedsrust om even je kindje te horen en te weten dat alles goed is :)

Nou dames, geniet van jullie valentijnzwanger avondje :) Ik wilde eigenlijk in bad, ik zou niet weten of het mag tijdens een mk... maar ga nu lekker bankhangen :) kom strakkies misschien nog ff kijken :)

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: wat onzettend lief van je man! Fijn dat je een herinnering hebt aan jullie "kindje in de maak"! Hopelijk helpt dat om het een plekje te geven, maar geef het de tijd, he? Weet eigenlijk ook niet of je in bad mag met een mk...misschien beter als je stopt met vloeien. Dikke knuffel!

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Veel weet ik er ook niet van, dit is ook ons 1ste kindje, maar wat ik begtreep is dat de dooierzak zit vast aan je kindje die in de vruchtzak. Deze geeft het kindje de eerste tijd de voeding.
    Wat het inhoud dat hij bij jouw wat groter is weet ik niet. Sorry...

Maar ze geven er geen nega boodschap bij dus zal het niet iets verselijks zijn toch?

We hebben hier net is een rekensom gemaakt we willen liever geen pampers maar katoen en op www.kaatjekatien.nl lijkt het heel duur, maar als je het berekend is het echt wel goedkoper. Na iets meer dan driekwart jaar ga je verdienen... en het is beter voor het mileu en je kindje schijnt ( met nadruk op schijnt) er sneller zindelijk van te worden....

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haal dat "schijnt" maar weg. wij hebben ze als kinderen gehad en waren allemaal heel snel zindelijk. mijn zusje had als enige gewone pampers en daar duurde het veel langer. ik moet er nog steeds met mijn man over praten en ons even goed informeren.

met mij gaar het vandaag eigenlijk goed. alles doet wel pijn maar ik ben bijna niet misselijk. ik hoop dat het gewoon iets is waar ik van mag genieten voor een paar dagen ofzo.

Deel Deze Pagina