September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @doortje: je moet natuurlijk zelf weten of je wel of niet belt maar misschien geeft je dat wel iets meer rust!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    En we zijn zeker allemaal hier! Is het nu wel weer getsopt?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    weet ik eigenlijk niet, ben nog niet naar de wc geweest, ga straks wel even checken. Zit echt in een emotionele achtbaan, jammer dat het niet ontspannen kan...pfff. Mijn man vroeg nog of hij naar huis moest komen (is aan het werk), maar dat hoeft niet. Samen kunnen we ook niet veel doen, ik kruip vanavond wel lekker tegn hem aan!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goede instelling :)
    Tis wat je zegt, je kunt toch niks doen dan afwachten.. ik heb ehct het gevoel gehad dat die tijd, die relatief kort is, mij 2 jaar ouder heeft gemaakt.. :(

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dat heb ik nu ook elegance! Ben de rimpels aan het tellen!
    Aaaah mijn man is echt super lief! Belt de hele tijd hoe het gaat en of hij naar huis moet komen. Wat ben ik toch blij met hem!

Net geplast en weer niks te zien...

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik wil me ook toevoegen aan de september mama's :) Ik ben uitgerekend op 11-9-2009. Ik wens iedereen een gezonde zwangerschap toe!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @merakli: welkom! als je een pb naar bettyboop, babijtje of twinkle stuurt, dan kunnen zij jou op de lijst zetten.

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Doortje

Dank je wel, en ik heb een PB gestuurd en ik wens jouw veel succes en hoop dat het goedkomt!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Doortje, oh nee he. :(
    Wat zul jij een rotweekend hebben.
    Morgen wel meteen de vk bellen he?

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *duimt voor Doortje*

Welkom Merakli!

Ik zie nu echt weer enorm groen, de hele dag door. Ergens maakt het blij...het is alleen zo vervelend, dat een mens zich er ook zo beroerd van voelt :rolleyes:

Mijn schoonzusje belde vanochtend. Ze wilde mij en Lief kaartjes kado doen voor de 9 maanden beurs. Ik had er zelf ook al aan gedacht, maar besloten dat het niets voor mij was, omdat ik echt nog zoiets heb van : "als u nu vérder was...dan zou ik gaan". Of ben ik nu erg mutsig?

De meegroeibeha jacht liep helaas op niets uit..maar komende week ga ik nog maar eens echt op zoek. Mijn normale beugelbeha's zitten écht niet lekker meer...de (.)(.) doen pijn als ik de beha uitdoe..niet normaal meer!

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, mijn moeder begon gisteren ook over de 9 maanden beurs, maar ik heb gehoord dat er niet veel aan is.
    Ga er sowieso niet naar toe, is tegelijk met carnaval dus vandaar.
    Ook ik was nog op zoek geweest naar meegroeibeha's, maar heb ook niks kunnen vinden.
    Waar kun je goede kopen, iemand een idee?

Betty, heb jij mijn pb nog gehad?
    Ik heb nog steeds geen bericht van de september mama hyves..

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @jusi: ja ga zeker bellen morgen! Jij gaat dus carnaval vieren? Veel plezier alvast en k hoop dat je het een beetje volhoudt ;)
    @hellen: hoe was het bij je mannetje?
    @meegroei b.h's: iemand heeft ze bij livera gevonden. Zijn alleen niet heel sexy! Mijn zus koopt ze bij mother care, jammer dat we dat in NL niet hebben..

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, ik ga carnaval vieren. :D
    Ik ben pas dik 11 weken dan, dus dat volhouden moet lukken toch. ;)

Ik had voor meegroeibeha's gekeken bij Prenatal, maar vond het echt 3 keer niks.
    Ook niemand die rondliep ofzo, viel erg tegen. :(

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heerlijk rustig. Ondanks dat ik me ellendig voelde zijn we gister wel een middagje in Zwolle geweest en door zijn geduld met mij, was dat eigenlijk best lekker. Kijk: je gaat je er niet beter van voelen, maar het geeft wel wat afleiding. Pas toen ik weer hier was ( ik ben nu nog in Raalte) voelde ik weer hoe naar ik me eigenlijk voel.

Maar heerlijk hoor: kreeg vanochtend weer ontbijtje op bed. Daar geniet ik van, want door de week moet ik het zelf doen :)

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Welkom Merakli!

Ik heb nog 1 meegroeibh die ik toen van m'n zwangerschap van Gabriël had, weet niet of ik die nog pas, maar da's ook niet de charmantste. Totaal niet sexy! :-s Ik draag nu gewoon grotere, katoenen bh's(of zoveel mogelijk katoen) en dat gaat wel goed. Zijn gewoon beugelbh's en vind ze nog prima zitten. Alleen 's nachts wanneer ik wakker word en ik draai op m'n zij doen m'n borsten ontzettend veel pijn. Ernstig fijn :-s

En ik ga mísschien naar de 9maandenbeurs. Heel misschien.

Haha, lekker ontbijt op bed, Hellen! Dat had ik vanmorgen ook. Lekker is dat dan, hè?

En Doortje, je weet het, ik duim voor je!

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @Betty, ik lig met mijn benen gestrekt.

Bah ben echt belabberd vandaag. moet nog tot 22 uur werken. voel me shit moe misselijk hoofdpijn alles tegelijk. en dat na 12 uur slapen. eigenlijk kan ik gewoon niet meer...waarom ga ik dan toch mijn grens over he...pfff zo even klaag gezang

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik voelde mij vandaag eigenlijk wel goed. ik ben zelfs naar de sport geweest. daar heb ik maar voor 40 procent iets gedaan ofzo maar toch... helaas voel ik mij nu weer beroerd. mijn man komt zo thuis en moet dan eten koken, zal die wel weer van balen maar ik kan er ook niets aan doen.

ik wilde naar de beurs maar volgens mij redden we het niet. was het maar een week later dan is mijn man vrij.

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoi meiden,

Ik ga wel naar de 9 maandenbeurs :) heb in november al kaartjes besteld :)

Gisteren naar de ouders geweest en iedereen was blij,.. geen nare situaties gehad bij het vertellen :)

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ doortje bah wat een onzekerheid meis :( Ik zou morgen wel bellen hoor.. dan kun jemorgen alsnog een echo krijgen lijkt mij...

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zo ik ga afsluiten voor vandaag! Lang genoeg achter de laptop gezeten dacht ik zo! Morgen kan ik om 12:30 bellen, ik hou jullie op de hoogte!
    Onwijs lief dat jullie zo meeleven!

Deel Deze Pagina