September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Hahaha tja er stond ook een knipoog achter. Maar bedankt hoor voor het laten barsten van mijn mooie droom... :)

2. Femya

Femya Niet meer actief

Ik las net een beetje op de oktober topic en zag dat Sannehai weer zwanger is (bij ons een vlindertje). Echt fijn voor haar.

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Dat is fijn nieuws voor haar zeg! Lief dat je het hier even zegt!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat is fijn nieuws voor Sannehai, zeg!

Tja..die vermoeidheid. Eraan toegeven kan niet altijd he...ik werk normaalgesproken 4 x 9 uur en nu mág ik al eerder weg. Maar ik kan het me ook niet altijd veroorloven om plat te gaan liggen.

Sinds afgelopen weekend heb ik, naast een niet-aflatende obstipatie ( de kasten zijn net gevuld met lijnzaad, tuttifrutti en gewelde pruimen) last van duizeligheid. Afgelopen zaterdag overviel het me nadat ik in de rij bij de supermarkt had gestaan. Het werd gewoon even een moment zwart voor de ogen. Eng hoor!

En nu heb ik er nog steeds bij vlagen last van. Nu "graas" ik de hele dag eten..vanwege de misselijkheid, dus het lijkt me sterk dat het mijn suikerspiegel is. Maar het lijkt me ook nog wat vroeg voor bloeddrukdalingen, toch? Of zijn er mensen die ook duizelig zijn?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo ik ben weer terug,

ik heb ook het anne geddes dagboek gekocht, de andere vond ik allemaal zo saai. deze is een beetje meer mijn stijl denk ik.

poeh wat vond ik dat winkelen vermoeiend zeg, heb echt geen puf meer nu. vandaag alleen nog maar uitrusten dus.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm ja ik ben ook duizelig. maar ik heb dat wel heel snel. mijn bloeddruk is ook best wel laag. ik kan mij voorstellen dat het er gewoon bijhoort.

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Hellen; Het zou ook nog je HB kunnen zijn. Mijn vriendin had dat ook toen ze zwanger was. Enorm duizelig en bij haar bleek het hb te laag. Of is dit al een keer bij jou gecontroleerd?

Hier vandaag ook enorm moe na een half dagje werken. Net lekker ff een uurtje geslapen. Ben nog niet heel erg uitgerust, maar wel een beetje.

8. @ Elegance. Natuurlijk mag je hier blijven kletsen! Vind het super knap van je..

@ Pluk.. Wat een mooie echo, en echt een druk kind al ;) haha ! Leuk hoor..

Er is weer veel gekletst, hou het bijna niet meer bij!
    Hebben jullie nog veel klachten?
    Ik bijna niet meer, vind het nog wel heel lekker om veel te slapen, en mn borsten zijn nog gevoelig en groeien als kool. Maar niet meer misselijk.. Zit echt op een roze wolk nu :D !

Jullie wat leuks gedaan met Valentijnsdag?
    Ik ben met mn vriend gezellig gaan eten bij de Mexicaan op Stadhuisplein en toen naar de film ( Marley & me :D ) Echt een leuke film.

Morgen lekker vrij van school, dus ga een beetje mn huis doen dan.

Ik heb een genante vraag :oops: , mijn onderkantje was al een paar weken wat gevoeliger & een beetje opgezwollen sinds ik zwanger ben.
    Alles wat meer doorbloed! En dat hoort er bij schijnt.
    Maar nu ging ik vandaag plassen en het deed zeer, ik denk hoe ken dat nou. Dus toen ging ik toch maar kijken :rolleyes: , en ik heb wondjes bij mn ene schaamlip :oops: , net onder mn knopje zeg maar. Het zijn 4 kleine scheurtjes.. Het doet zo'n zeer!
    Hebben er meer last van? Hoe kan dit? Is de boel echt ZO gevoelig :confused: ?

Nou dat was mijn vraag, :rolleyes:

Xxx Dees

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is niet zo dat je wellicht een (ont-ontdekte) schimmelinfectie hebt he? Want ik had altijd dat mijn huis stukging als ik aan het schimmelen was. Dan werd het ook opgezet, trouwens. IUk zou het even laten checken door HA of Gyn, want als het zo is, is er wel iets voor te krijgen, wat de zaak snel verlicht.

nee nog niet. Ik ben morgen ook nog maar 9 weken, he. Is het dan niet wat vroeg om al een te laag HB te hebben?

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oh wat fijn voor Sannehai zeg! :D

Hier óók naar de film geweest 's avonds, maar dan naar Spion van Oranje ;)

En hier ook last van duizeligheid, maar dat ligt niet aan mijn HB, want die is netjes 8.2.. Heel raar is dat dan, hè?

Wat betreft de roze wolk.. Die zie ik alleen maar voorbij waaien als ik in de spiegel kijk. Haha.. nee, voor mij voelt het eigenlijk nog best onwerkelijk! Ik denk dat het echte besef pas gaat komen vrijdag met de echo als we een mooie kloppend hartje zullen hebben!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
  12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oooh wat fijn voor de september vlindertjes! Zo snel alweer zwanger!
    @elegance: willen jullie er ook direct weer voor gaan? Trouwens mooie avatar en onderschrift/plaatje! Creatief hoor! (en tuuuurlijk blijf je hier gewoon meekletsen zeg! Trek je dat zelf wel?)

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @twinkle: fijn dat je vader zo reageerde!
    @pluk: wat een goeie echo! wauw!
    @mare en hellen: doen jullie een beetje rustig aan dames? anders vallen jullie nog flauw, of zo!?

@iedereen: jullie zijn lief! thanks voor het duimen draaien, hopelijk helpt het!

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    meiden

mag ik me bij jullie aanmelden?
    ik dacht eerst een oktober mama te worden maar
    ik ben vandaag bij de gyn geweest en toen bleek ik al 9 weken te zijn en dus een september mama.

het is een heel verhaal dus als jullie het willen horen dan hoor ik het wel.

xx

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dankje manlief wilde dat ik wel een banner had nu ik geen cyclus of zwangerschap af te tellen heb :)
    Ik trek het zeker om hier te komen, ik kan de confrontatie wel uit de weg gaan.. maar dat heeft niet veel zin. Mijn 2 nichtjes zijn zwanger, meerdere collega's, in de straat 3 meiden:) En ik weet dat mijn tijd ook gaat komen, niet nu, maar wel dan :) En deze fase in mijn leven wil ik niet gaan verpesten door een mk.. deze fase moet speciaal blijven :)
    Dus we gaan er gewoon voor, natuurlijk hoop ik dat het gelijk raak is, maar ook daar ga ik niet vanuit, zal even slikken zijn.. maar dat was het ook toen ik nog als groentje in het nod topic was.. :)
    Hoe voel jij je nu? Ik vind jou juist super moedig dat je zo rustig blijft :)

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Welkom Agneta! Lekker dat je verder bleek te zijn dan verwacht! ;)

Ohhh, wat superfijn voor de septembervlinders! Heerlijk zeg! :D

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    welkom agneta, ik ben wel beniuewd naar je verhaal!

@doortje: ik doe zeker rustig aan, het grootste gedeelte van de dag zit/lig ik op de bank. daar baal ik wel van.
    nog meer baal ik eigenlijk van het feit dat ik nergens tegen kan. ik wilde net een toetje maken en dacht nog een blikje peren te hebben, die heeft mijn man blijkbaar weg gegooit eni k kan er haast om huilen. zo stom!

18. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    Hey dames, ik heb een tijdje alleen maar meegelezen... nu weer eens een 'krabbeltje' van mijn kant.
    Voor iedereen die slecht nieuws heeft gehad; ik heb super meegeleefd, zo erg dat ik even niet kon reageren... ik heb veel respect voor de vaak moedige instelling die jullie hebben!
    Voor alle 'nieuwen'; welkom!

@Betty Boop; volgens mij ben jij het gesprekje begonnen over mooie zwangerschapslingerie? Dit is misschien een goede site: www.lingerievoortwee.nl Of anders kan je naar www.flavourites.nl, kies daarna voor Fashion en dan voor Zwanger en dan zie je heel veel sites met leuke zwangerschapsmode, lingerie etc. Misschien vind je er ook een geschikt pak voor je werk. Ik heb zelf een -best leuke- roze meegroei b.h. gevonden van het merk Anita (schijnt een bekend zwangerschapslingeriemerk te zijn) op Flavourites. Succes! Ook voor andere dames die dit soort spulletjes zoeken.

Groetjes en een fijne avond! Medde (....die nog 1 week moet wachten op haar LANG verwachte echo)

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elegance, tuurlijk mag je hier blijven komen, als je dat fijn vindt. :)

Doortje, hou je het nog vol tot donderdag meissie?

Agneta, welkom hier, en ook ik ben wel benieuwd naar je verhaal. :)

Verder gaat hier alles goed.
    Heb nog wel een vraagje, misschien een beetje genante vraag, maar goed.
    Komt ie dan :) :
    Ik heb echt heel veel last van afscheiding.
    Hoort dat echt bij de zwangerschap?

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @jusi: voor zover ik weet hoort dat bij je zwangerschap hoor! Niks om je zorgen over te maken. Als het gaat jeuken kan het een schimmelinfectie zijn. Ik hou het nog wel vol hoor..zal wel moeten... :)
    @elegance: ik kan helaas niets anders doen dan rustig blijven, stress is ook niet goed. Ook weet ik dat ik er nu niets aan kan veranderen. Ik vind jou juist zo moedig en positief!
    @agneta: welkom!
    @mare: jeetje, hoop dat je je snel beter voelt! Klinkt allemaal wel heel erg zwanger! :)

Deel Deze Pagina