September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Twinkle ik ben vrijdag ook vrij..

voel me nu echt belabberd... Ik wil terug mijn bed in :$

@Doortje Wat zullen de dagen voor jou nu lang zijn :( *** knuffel ***

2. Femya

Femya Niet meer actief

MamavaBas wat fijn dat je in de wolken bent, geniet ervan!
    Hoe weet je dat je terug bent gezet dan als je geen echo hebt gekregen?
    En je banner is niet helemaal goed zo ;) Edit: ik zie dat je hem al aan het veranderen bent :)

Ah Naiobi, vervelend he als je zo moe bent. Of ben je ook ziek?

Doortje hoe gaat het met je?

3. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    @mama van Bas; wat leuk :D ! Nou ben je op dezelfde dag als ik uitgerekend! 23 September; mooie datum toch?

@Twinkle; ik heb die lingerielinkjes geplaatst en ik moet zeggen dat ik zelf heel blij ben met de BH die ik via internet heb gekocht; ze geven namelijk richtlijnen om te voorkomen dat je de verkeerde maat kiest. Ik heb sinds ik de meegroei bh draag veel minder pijn. Maargoed ik kan me voorstellen dat sommige dames liever in een winkel shoppen. Bij V&D hebben ze het eea maar dan moet je tevreden zijn met comfort want het zijn wel de 'modelletjes oma' ;)

Fijne dag allemaal!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Twinkle griep heb ik vorige week al gehad.

Nu last van brandend maagzuur :(

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

mamavanbas: fijn dat jij er zo'n goed gevoel over hebt en helemaal in de wolken bent!

doortje: ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. ik hoop echt voor je dat het allemaal niets betekent!

ik heb vanmorgen toch nog maar een test gedaan *schaam* omdat die van mvm zo licht was, nou deze was weer lekker donker. en met die stomme misselijkheid erbij kan ik haast niet meer twijfelen en moet het gewoon goed gaan. nog 6 dagen dan mag ik voor de echo!

ik ga nu eens kijken naar die lingerie links. ik moet nodig andere bh's! ik heb gisteren trouwens nog een hipster en een string van sloggie gekocht. die zitten ook enorm lekker!

6. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    omdat ik een cylcus van 30 dagen heb.. ja vond het ook vreemd
    maar mijn vk zei het toch echt;) dus ik geloof dr

al snap ik het niet ;) :)

ja de banner krijg ik niet meer goed! HELLLLUP! :confused:

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haha ja zeker een mooie datum hoor:D is weer even wennen:D

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: lief van je! hoop dat het duimen helpt!

@de rest: fijn dat jullie zo meeleven! doet me goed!

@mamavanbas: helemaal in de wolken!? super!

@naiobi:Zit je op je werk? Kun je niet iets nemen tegen je maagzuur? Lijkt me super vervelend!

Ben nu net een half uurtje thuis, trok het toch niet met die kids op m'n werk. Ben veel te bang dat het dan misgaat met krampen en alles wat erbij hoort. Gelukkig heb ik lieve collega's die het helemaal snappen. Nu even gaan bedenken wat ik kan gaan doen....trouwfoto's inplakken (al 2 1/2 jaar getrouwd, maar goed), shoppen, vakantie plannen (gaan in mei 2 weken naar italie), .....

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oww.. Doortje Hè.. Ik duim echt zó voor jou! *heeeel dikke knuffel* Vindt het echt niet leuk voor jou dat je zo in de onzekerheid zit. Wel fijn dat je lieve collega's hebt! :)

MamavanBas, fijn dat je op je roze wolk zit!
    Mijn vk vertelde volgens haar berekeningen dat ik op 17 september ben uitgerekend.(eigen berekening 18 september), zij ging uit van 28 dagen. Dus ja, met de echo weet je hoe ver je precies bent en dan kunnen de dagen weer verschillen! Ben benieuwd naar mijn echo vrijdag... :)

Oef, maagzuur Naiobi, dat lijkt me echt niet fijn.. De misselijkheid is al beroerd, maar ben allang blij dat ik geen last he van maagzuur. Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!

Nou, straks komt nog ff een bouwvakker de boel hier opmeten om een ventilatiesysteem in de badkamer aan te brengen en achter bij ons in de tuin een pad aan te leggen. Daarna ga ik echt ff plat.. Ben zoooo gesloopt... :(

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    pfff is ook echt geen pretje.. en daar bovenop mega moe .. lekkere combi op het werk :) Ik trek me er wel door en dan lekker naar huis en het bedje in :$

@doortje ik zou de vakantie doen :) Is denk ik het meest relaxte wat je nu kan doen ..

@Andi gheheh jij wil ook een tukje doen dus :)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben nu een boedha kaarsje aan het branden voor 'mieniepienie' (koosnaampje voor kindje) en ga idd maar eens aandacht besteden aan de vakantie!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik lig alweer de hele middag plat. ik hoop toch echt dat de vermoeidheid niet te lang duurt.

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, wel graag.. Maar dat zit er niet meer in.. :( Gabriël is aan het feesten in zijn bed. En de tijd dat hij sliep, moest ik wachten op de bouwvakker... Pff... :(

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Andi jaaah dat krijg je dan als er nog een klein hummeltje is...

Ik hoop dat we allemaal snel onze energie terug krijgen wat dit is niks :)

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @doortje al een reis gevonden?

16. Femya

Femya Niet meer actief

Ik moet wel lachen om onze vermoeidheid hoor haha. Degene die al een kindje hebben was het bij jullie over na het eerste trimester?

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja suf ist dat hè. mijn man is best wel actief dus die weet niet echt wat hij met mij aan moet. vooral omdat ik het liefst heb dat hij mee gaat bank hangen als hij er is :p

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    :) we hebben al tickets geboekt naar Rome en willen een auto huren en dan 2 weken rondrijden. Van Italie genieten en slapen bij wijnboerderijen. Dus ben goedkope huurauto's aan het zoeken (bijna onmogelijk in italie) en goedkope slaapplaatsen!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Twinkle, raar maar waar.. Toen ik eenmaal de 12 weken was gepasseerd was bij mij de vermoeidheid ineens weg! Dus daar kijk ik nu ook weer érg naar uit ;)

En idd, Naiobi.. Dát heb je! Meneer de feestneus is nu uit bed en we zijn ons aan het klaarmaken om boodschappen te gaan doen.. Joppie :-s

Ik ben gewoon zo moe de afgelopen tijd, dat ik er gewoon bleek van ben gaan zien. Erg charmant gezicht :p

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hebben jullie nu ook dat je haar heel snel vet lijkt?
    Zondagmiddag gewassen en het is nu al weer mega vet....

Deel Deze Pagina