September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja Ele, ik hoop wel dat ik het hartje ga horen, maar om me een teleurstelling te besparen ga ik maar uit van niet. ;)
    Ik blijf het trouwens knap vinden dat je hier blijft lezen en posten.
    Vind je het niet te confronterend?

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Doortje, het is 2 jaar geleden.

@ Zoe, ook voor jou veel sterkte meid.

@ Jusi, hoop voor je dat je het hartje hoort.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoe: heel veel sterkte hoor. Wat een ontzettend naar nieuws...

4. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Afspraken voor vandaag
    Jesenmo 2e echo bij VK 11.00 uur
    Rox 1e Echo
    Inggrid Termijn Echo
    Jusi Intake VK

Allemaal veel succes en plezier vandaag!

Jeetje weer slecht nieuws, Zoe heel veel sterkte meid! Wat bijzonder dat je zwanger was van een tweeling, helaas heeft het niet zo mogen zijn. *knuffel*

Elegance ik vind je echt bewonderenswaardig, zo knap hoe je hiermee om gaat. Ik hoop dat je snel zwanger bent en dan ook lekker gaat genieten! Dit hoop ik voor alle dames waar het mis mee is gegaan hoor.
    Het zijn er wel erg veel :cry:

Doortje hoe gaat het met je vandaag?

Joyce nog sterkte met de sterfdag van je vader, ook al was het gisteren rondom deze dag is er natuurlijk veel gebeurd en dat zal wel aanwezig zijn in je gedachten.

Jusi ik ben het helemaal met je eens, iedereen mag hier van zich af schrijven wat ie wil, dus geen sorry zeggen voor ego-berichtjes. We zijn er om elkaar een hart onder de riem te steken.
    Veel succes bij de vk, ik hoop dat je het hartje gaat horen. Fijn dat je het vertrouwen hebt in je zwangerschap :D

Hummeltje goed te horen dat het bij jou ook goed gaat, heel fijn!

Mooi gezegd MamavanBas, ik ben het helemaal met je eens!
    Hoe lang is het geleden dat je broer is overleden? Dat zal wel heel moeilijk voor je zijn geweest (en nog natuurlijk) *knuf*

Betty Boop alles goed met je meid?

Vandaag de laatste dag werken en dan lekker lang weekend. Ik ben echt zo moe, kan die rust wel gebruiken hoor.
    Morgen met mijn vriendinnetje naar de 9-maandenbeurs, eerst 's ochtends een echo voor het onderzoek waar ik aan mee doe en dan lekker shoppen :D

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Afspraken voor vandaag
    Jesenmo 2e echo bij VK 11.00 uur
    Rox 1e Echo
    Inggrid Termijn Echo
    Jusi Intake VK

Veewl plezier en succes:D Voor Plezier natuurlijk!

En iedereen vandaag met goed nieuws terug komen afgesproken?

6. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    even een vraagje... zijn er hier ook dames die gewoon ineens vanuit het niets kunnen janken?!? voel me ineens zo nerveus, opgelaten... en elk moment kunnen die tranen komen denk ik, maar waarvan? iemand hoeft maar met zijn vingers te knippen en ik begin volgens mij...

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Mijn broer is al heel lang geleden overleden, ik was toen die tijd nog maar 11 jaar oud!

Maar weet alles nog goed.. Voor hem was het beter, hij is als baby gezond geboren, maar na 7 maanden, heeft hij een zuurstof gebrek in de hersenen gehad (met hoofdje in matras geraakt waarschijnlijk) en daardoor is hij lichamelijk en geestelijk zwaar gehandicapt geworden..

Hij is 15 jaar geworden, en heeft nooit iets gekunt..

Was wel zwaar voor mijn ouders, maar ze wilden hem hoe dan ook thuis houden..

8. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    doortje, bloem en zoe heeel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

9. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    jeetje mama van bas, dat is wel erg verhaal! lijkt me vreselijk om ziets mee te maken, ook al ben je jong. het is nooit leuk om iemand te verliezen.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Iedereen met een afspraak vandaag, veel succes.

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    goedemorgen trouwens... :D

ik heb er zin in vandaag! ;) :D (alleen die misselijkheid helpt niet echt mee :( )

12. Femya

Femya Niet meer actief

Haha heel herkenbaar, zijn de hormonen volgens mij. Ik kan om de kleinste dingen ineens heel emotioneel worden. Gek he?!

Wat heftig MamavanBas, ook al was het voor hem beter blijft het moeilijk. Mijn broer heeft een zoontje met de spierziekte van Duchenne, hij is 3 jaar geleden overleden op 18 jarige leeftijd. Het was voor hem beter, maar het is erg moeilijk voor zijn zusjes en vooral voor zijn ouders. Zeker als je zo jong bent als jij toen was raakt het je enorm.

Fijn te horen Rox dat je er zin in hebt vandaag! Ik voel me ook opperbest de laatste dagen.

De laatste dagen ben ik echt heel assertief naar mijn collega's toe, normaal denk ik na voor ik iets zeg maar nu flapt het er gewoon uit, herkennen jullie dit?

13. Femya

Femya Niet meer actief

Rox wat een grappige foto van je kat in je album :)

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Rox, dat deden onze katten nou ook altijd met biljarten of snooker op t.v :D

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,
    ben ik weer even!
    @ zoe: phoe wat vreselijk verdrietig! Ik zie dat je ook al de nodige ellende hebt meegemaakt! Heel veel sterkte en een dikke knuffel

@twinkle: leuke dag morgen! echo en 9 maanden beurs! geniet ervan!

@alle andere zwangeren: ik sluit me aan bij elegance, niet stressen en niet teveel zorgen maken! Is niet goed voor jullie mooie baby's in de buik!

@hier: prima geslapen, een paar uur en 2 ibuprofen verder, voel ik me ronduit kl*te! Ik weet dat het na vandaag al weer stukken beter gaat en dat ik erdoor heen moet, maar man man wat doet het pijn! Ik heb net even de vk gebeld en gevraagd of ik wel naar het echobureau moet gaan, aangezien ik nog erg bloed (vanochtend weer vreselijk doorgelekt!). Zij zei dat het idd niet verstandig is om naar de echo te gaan. Ik zou er niet veel wijzer van worden. Maandag bellen ze me terug om te vragen hoe het gaat. Dus afspraak afgezegd en zit nu wederom high op de bank. Kaarsje brand voor mieniepienie (koosnaampje)...

16. Femya

Femya Niet meer actief

Ah meis, ik hoop dat je je snel een heel stuk beter voelt, in elk geval dat het geen lichamelijke pijn meer doet. Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen door je man. Een hele dikke knuffel en ik zal vanavond ook een kaarsje ovor jou en alle andere vlindertjes branden.

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo dames,

ik wilde schrijven goede morgen maar op de één of andere manier vond ik dat niet passend met al die verhalen hier. schrik er elke keer weer van.

@zoe: heel veel sterkte met het dubbele verlies!

Ik heb gister avond weer overgegeven en heb weer mijn vitamine pilletje terug gevonden in de wc dus vandaag heb ik er aan gedacht hem nu al te nemen hopelijk blijft het nu binnen. ik voel me nog steeds beroerd helaas.

is de negen maanden beurs vandaag ook al?

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ja 9 maanden beurs is vandaag al, zou ook gaan met 2 vriendinnen, maar helaas... Zij hadden er nu ook niet echt veel zin in.

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ja grappig he.. ze word helemal ''gek'' als we dat doen... :D

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ooo ik herken dit allebei.. tranen met tuiten jank ik om de gekste dingen..
    en ik ben heeeel erg recht voor zn raap.. vorige week had ik een discussie met een klant over roken.. ze vroeg me vriendelijkof we konden stoppen met de discussie.. ze kreeg tranen in dr ogen... oeps :( :)

Deel Deze Pagina