September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @doortje: ik snap je helemaal hoor. ik hoop echt dat tenminste de lichamelijke pijn snel over mag zijn!

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    dikke knuf meissie... brok in mijn keel.. :(

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jep ik ga morgen :D

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @rox ik ga ook morgen naar de hh/9 maandenbeurs :)

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @rox hoe laat heb je je echo?

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    gezellig :D !

om 14.45 uur

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    stomme vraag misschien maar om de hoeveel weken krijg je eigenlijk een echo?

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm ik zal even mijn man smsen of hij zin heeft om vanavon te gaan. eigenlijk voel ik mij heel ziek maar ik ben zo gek op beurzen. en op het moment is natuurlijk alles wat met baby's te maken heeft enorm interessant ^^

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    :) :eek: :)

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Rox, hier 1x termijnecho en dan 20 weken echo
    en dan krijg ik misschien later in mijn zwangerschap nog een groeiecho, dit omdat mano 8 pond was en de bevalling ging erg moeilijk, ze willen niet dat dit kindje groter word.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rox meestal krijg je rond de 12 weken een echo en dan met 20 weken nog een, soms komt het ook wel eens voor dat je rond de 8 weken, de 12 weken en de 20 weken een echo krijgt, en dit dan zonder medische reden

Met een voorgeschiedenis van mk enz, komt het voor dat je vaker een echo krijgt!

@Doortje heel veel sterkte meis, wat vreselijk!

@zoe ook heel veel sterkte met alles meis!

HIer weer 3 dagen ziek op bed gelegen alles uitgekost en zo misselijk als wat steeds, bah wat si dat toch vervelend, het lijkt maar niet over te gaan, sorry dat ik zo moet klagen hoor, maar voel me gewoon zo beroerd, kan er nie meer tegen

Straks me werk bellen of ik morgen weer kom werken, maar eigenlijk zie ik het nog niet zitten
    Maar ja ben al voor de 2de keer in 3 weken ziek thuis, dus voel me ook bezwaard om niet te gaan...
    Maar ja op wat yoghurt de hele dag kun ej ook weer niet werken, dus ja weet nog niet wat ik moet doen...
    Wat zouden jullie doen?

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ja toch wel... omdat ik bij sommige zo snel weer een 2de echo zag... dus ging ik twijfelen..maar bedankt :D

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha ladies

@ Twinkle: ik ben de laatste tijd zo emotioneel incontinent als ik maar kan zijn. Als ik een potje niet open krijg, dan brul ik al! Dat is totaal niet, hoe ik normaalgesproken reageer.

Ik heb vreselijk buikkramp gehad vannacht ( mijn darmen, ik dacht misschien een buikgriep, maar waarschijnlijker is de dader de obstipatie). Wat de oorzaak ook was, ik was vanochtend helemaal ellendig en ik ehb nog hoofdpijn ook. Bah. Was het maar weer avond.

Hoewel: dacht ik vorige week nog dat ik al heel moe was...tegenwoordig ben ik om half negen ook NIETS meer. Doorellendig van moeheid ben ik dan al. Ik doe dus ook vrijwel niets meer in huis en ik kom al helemaal niet meer hier kijken. Gelukkig heeft mijn mams me gister even meegeholpen om het huis weer wat op orde te krijgen. Nu is het best wel heel vervelend om alleen te wonen en mijn Lief zo ver weg bj me vandaan..

Goed. Einde zeurbericht.

De dames die vandaag op controle zijn: veel plezier en breng wat mooie foto's voor ons mee he!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Alle dames,

Hieronder even een kort berichtje namens mijn buddy bettyboop..

Zoals jullie allen wel gemerkt hebben is ze een poosje hier niet geweest, ze weet ook niet wanneer ze terugkomt en of ze uberhaupt nog terug komt..

Met de baby van haar is alles goed, ze heeft vandaag nog het hartje gehoord..

Maar ivm prive redenen is ze hier nu niet te vinden.

Namens Bettyboop...

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Breng je mijn hartelijke groeten aan Betty over, Ikbenhetmaar?
    Vervelend dat haar privé omstandigheden het haar onmogelijk maken hier te zijn.

Ik wens haar sterkte!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he bah, wat vervelend voor betty boop. Ik hoop dat snel weer alles op orde is. Gelukkig is met haar en de baby alles goed!

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zoals het er nu naar uiziet ga ik vanavond naar de negenmaanden beurs :D lekker even met mijn mannetje op stap, heb ik wel zin in!

vervelend voor betty boop, hopelijk is snel alles weer op orde!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wat vervelend voor betty boop zeg!
    Bah!
    Hoop dat het snel allemaal wat beter gaat weer!

@5mare5 veel plezier dan vanavond zeg, leuk!
    Wilde ook dat mijn mannetje thuis zou zijn, moet hier nog tot 10 uur wachten... Pfff....

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo allemaal,

Doortje heb je pb gestuurd..

betty wat er ook gebeurd, denk aan jezelf!

vanmorgen een aantal huisbezoeken gedaan en nu thuiswerken.. jahoee... ! :)

Ik geloof dat jusi het vroeg of dit forum niet te confronterend is.. nou, het is niet te confronterend maar het is wel confronterend... Ik kan het maar beter gelijk goed onder ogen zien en aan het idee wennen dat ik op de nod lijst moet dan dat ik alleen maar terugdenk aan hoe het was en het had kunnen worden etc etc.. daar heeft niemand wat aan.. Ik vind het wel leuk om jullie te volgen en ik merk ook nog steeds dat ik het nog niet helemaal heb kunnen afsluiten.. ik hoop dat dit weekend te kunnen doen na de echo, zodra we weer mogen klussen :):) en ja ik kan wel een paar maanden wachten met zwnager worden, maar wat schiet ik ermee op, gaande weg zul je dit toch steeds meer een plekje geven.. en dan ben ik liever met de toekomst bezig dan stilstaan bij het moment.. dat stilstaan heb ik vorige week al gedaan :)
    hehe wordt het toch weer een lang verhaal!

Heel veel pelzier op de 9 maanden beurs vanavond mare en twinkle morgen.. wij gaan zaterdag en heb er echt onwijs zin in.. :)

Ik was vanmorgen bij een cliente met een babt van 5 maanden... zo lief.. en ja ik mocht haar even vasthouden, dat was even slikken, maar al snel was ik het weer vergeten omdat ze zooo leuk was..
    en ik moest om mezelf lachen, 5 maanden geleden had ik gezegd.. ik een kind neeee echt niet! :)

20. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Beste september mama's", ik ben heel erg moe, en misselijk. Het is zo erg dat ik nog maar moeilijk kan werken en mij kan concentreren.

Heb inmiddels twee echo's gehad ivm kleine bloedingen; was niets ernstigs gelukkig. Iets achter het placenta dat een bloeding kan veroorzaken.

Hebben jullie het al op jullie werk vertelt? Ik twijfel wanneer je het moet vertellen maar aangezien ik zo moe ben, denk ik; ik kan het beter snel vertellen.

Wanneer hebben jullie het gedaan?

Deel Deze Pagina