September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Beste september mama's", ik ben heel erg moe, en misselijk. Het is zo erg dat ik nog maar moeilijk kan werken en mij kan concentreren.

Heb inmiddels twee echo's gehad ivm kleine bloedingen; was niets ernstigs gelukkig. Iets voor het placenta dat een bloeding kan veroorzaken.

Hebben jullie het al op jullie werk vertelt? Ik twijfel wanneer je het moet vertellen maar aangezien ik zo moe ben, denk ik; ik kan het beter snel vertellen.

Wanneer hebben jullie het gedaan?

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    in verband met vevanging tijdens mijn verlof was het heel belangrijk dat ze het zo snel mogelijk wisten, en ook voor het begrip is het wel heel prettig.
    Mijn directe collega wist het met 7 weken en andere collega's 8.5-10 weken.
    Groetjes Jes :)

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @LaJet
    ik heb het al vrij snel verteld aan mijn directe collega's en baas. Met 8 weken heb ik het ook aan de rest verteld, want omdat ik zo moe en misselijk ben, kon ik mijn werkdagen niet volmaken (lukt nu ook nog niet altijd) en dat leidde tot de wildste speculaties hier.

Uiteindelijk heb ik ook erg goed contact met de collega's en ik vind het eigenlijk wel prettig dat ze het weten. Ze steunen me waar ze kunnen en dat is heel fijn. Ik weet natuurlijkalleen niet, hoe de verhoudingen met jouw collega's zijn...

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @sterretje: ik snap hoe vervelend het is om je steeds ziek te melden ik heb er ook echt een hekel aan, maar je moet het maar zo zien, als je echt ziek was zou je ook niet meer twijfelen. en dit is een erg belangrijke tijd voor je beeb. en hoeveel ben je zo waard op je werk?

Ik heb maandag een tweede echo om te bepalen hoe ver ik precies ben ik denk dat ik het daarna op me werk ga vertellen, dan kunnen ze toch wat meer rekening met ons houden ^^

5. goedemiddag dames,

vandaag naar verloskundige geweest, hartje mogen horen echt heel mooi! alles was goed gelukkig. :D ik heb alleen echt heel veel last van ontstoken tandvlees, had ik echt nooit! nog meer meiden die hier last van hebben en enig idee wat ik hiertegen kan doen?

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat leuk jesenmo! over dat tandvlees weet ik helaas niets.

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ow, betty, klinkt niet lekker zeg, meid, denk aan jezelf! *dikke knuffel*

Heb alles wel bijgelezen, maar heb nog veel te doen hier. Onze poes heeft blaasontsteking, dus ze gaat heel veel naar de bak wat dus ook inhoud dat er veel grind buiten de bak belandt, dus dat kan ik mooi ff gaan zuigen en Gabriël heeft de kamer overhoop getrokken. Genoeg te doen dus.
    Hihi, ik loop hier trouwens al met een buikband om. :) Maarja, het helpt een beetje tegen m'n bandenpijn, dus vandaar.

Nou, morgen heb ik de echo. Heb d'r zin in!

Nog een fijne dag voor iedereen vandaag!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    het schijnt er ook bij te horen. Ik merk, bijvoorbeeld, ook dat het bij het poetsen bloedt. In de diverse boekjes en magazines wordt dit "zwangerschaps-bijverschijnsel" ook regelmatig genoemd.

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oeh ik heb maar snel wat pasta met ketchup gegeten tegen die misselijkheid, het werkt voor nu.
    ik moet me nu klaar maken omdat mijn schat maar tot ca 4 uur werkt en dan gaan we dus naar de beurs. ik heb er zin in en hoop dat ik het goed vol kan houden!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mare ik vind het wel grappig dat jij op de maart lijst staat en ik je iedere dag daar voorbij zie komen in het roze! best grappig :)

maar ik heb een andere vraag he... ik hou het echt niet meer vol! IK WIL IN BAD! altijd als ik me rot of moe of wat dan ook voel, ga ik heerlijk in bad.. nu hou ik het echt niet meer vol.. ik moet in bad.. die drang is zooooo groot.. kan ik niet met de echte badedas in bad? mensen met "wonden"mogen daar toch altijd in?
    sorry voor mijn ego bericht, maar ondanks dat ik de mk goed een plekje kan geven kan ik er niet tegen dat ik juist nu, nu ik het nodig heb niet in bad kan..
    lees.. ik doe echt alles in bad XD lezen, schrijven, denken, zingen, piekeren, huilen, lachen, bellen, sms-en.. Dus ik roep iets in de trend van HELP ! :)
    iemand? ik heb het ook geplaatst onder een ander topic.. maar ikd ahc misschien weten me zwangere dinnetjes het :)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,

om 14:00 ishet vruchtzakje eruit gekomen... Samen met mijn man hebben we t in de voortuin onder de magnolia begraven..Het is nu wel heel definitief...

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah bah doortje.... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wel dat ik aan je denk.. en dat ik je heel veel sterke wil wensen.. ook aan je mannie...

Ik heb nooit een vruchtzakje gezien, maar had het idd ook op een speciale plek willen begraven...
    Ik weet zeker dat die magnolia in de lente volop zal bloeien.... *hug*

13. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    het is een groot verlies doortje, maar heel erg mooi dat jullie het samen begraven hebben. lijkt me erg moeilijk. sterkte meid en een dikke knuffel!

hoe gaat het nu met je?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: mijn gevoel zegt, gewoon in bad gaan. Maar ik weet dat zolang je vloeit je moet oppassen met infectie gevaar. Dus bijv. geen seks en niet in bad...
    dankjewel voor je lieve pbtje! Deed me goed!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    het gaat nu eigenlijk wel goed. De pijn is helemaal weg (was vlak voordat ik het vruchtzakje verloor, heeeel heftig) en voel me leeg en opgelucht tegelijk. Ben wel doodop, was toch een mini bevalling..
    Dankje voor je knuffel!

16. Femya

Femya Niet meer actief

Doortje mooi dat je het hebt kunnen begraven en bij die magnolia denk je steeds weer terug aan je kleintje. Het zal wel moeilijk zijn geweest, wat je schrijft dat het nu zo definitief is. Vind het echt heel erg verdrietig. Sterkte meis!

Elegance ik zou het gewoon doen hoor, als je niet zo heftig meer bloedt kan het toch gewoon lijkt me. Kan je je huisarts anders niet bellen of je vk?

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mijn gevoel zegt ook bad.. ik vloei niet meer, op een hele licht beige (gatver we gaan weer lekker ranzig zijn) slijm achtig iets na... :S
    al sinds maandag geen bloed meer verloren, toen werd het donker bruin en nu dan nog dit.. en krampen zijn ook weg...

Ik zag dat je ook gezellig in het nod topic bent aangeschoven :) we staan er mooi bij als laatste blauwe dames :) We gaan het daar helemaal maken hoor! vijdag de 13e rocked dan wel niet, maar wedden dat het dinsdag 31 maart wel gaat rocken! :) ik weet niet eens hoever weg dat is... XD

18. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @doortje vervelend meissie!

@betty hoop dat alles goed met je komt!

net de echo gehad.. o wat was het mooi om te zien! en ook weer heel erg raar dat hij of zij in mijn buik zit!..
    geen hartje gehoord maar wel gezien.. naar het hartje luisteren deden ze nog niet zo vroeg... wel ben ik 2 dagen langer zwanger dan dat we dachten... leuk leuk leuk :D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    idd elegance! We gaan het helemaal maken in maart! samen staan we sterk!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ooooh rox! te gek! geniet ervan!

Deel Deze Pagina