September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    ... :cry: Owww... Doortje... Ik weet niet goed wat te zeggen... Vind het zo moeilijk voor jou! *hele dikke knuffel* Wel mooi dat je het onder de magnolia hebt begraven. Meis, ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven en weer met frisse moed verder mag gaan! Tjasses! :cry:

Leuk Rox dat je 2 dagen verder bent! Maakt het wel wat makkelijker, zo ;)

2. Femya

Femya Niet meer actief

Rox wat super dat je het hartje hebt gezien, ik ben blij voor je dat alles goed gaat!

Betty Boop ik hoop dat het snel goed met je gaat. *knuffel*

Mare heel veel plezier straks bij de beurs! Ik hoop dat je het volhoudt.

Andi wat vervelend voor de kat en voor jou als je al het grind moet opruimen. Fijn dat de buikband een beetje helpt.

Jesenmo super dat je het hartje hebt gehoord! Ontstoken tandvlees hoort er inderdaad bij, misschien helpt spoelen met mondwater een beetje?

Lajet ik heb het meteen aan mijn baas en directe collega verteld, maar dat komt omdat ik met chemische stoffen werk en die zijn gevaarlijk voor het kindje, dus vandaar. Mijn andere collega's wachten maar mooi tot rond de 11-12 weken.

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @twinkle: dankjewel voor je lieve pbtje! Ben zo blij met jullie allemaal! Daar kunnen alleen maar mooie baby's uitkomen!

4. Femya

Femya Niet meer actief

Lief dat je dat zegt. Ook bij jou komt er vast en zeker een prachtige baby!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik sluit me wederom geheel bij doortje aan!

Echt maart wordt een grote babyboom! over 8 minuten heb ik weekend, over een nachtje een echo en over en over 4 nachtjes hoef ik pas weer te werken! :)

Ik bedoel het leven heeft ook zo zijn mooie kanten!
    ik bedoel ik ga vanavond nog in bad! :)

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heel goed elegance! gewoon je gevoel volgen! Lekker in bad, joehoe! Hoe laat heb je de echo morgen? Hoop voor je dat alles schoon is!

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    11 pagina's bijlezen is voor mij nu ff te veel hoor!

Begrijp dat het bij Doortje mis is gegaan; dikke knuf voor jou meid!

Verder lees ik later wel weer terug, nu geen puf voor.

8. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    Jeemig... wat een ellende... ik ben een paar dagen niet hier geweest en alweer 3 september mama´s die hun kindje(s) kwijt zijn. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte! Het zijn er nu al 22... Bah bah bah! :( Ik hoop echt dat iedereen nu gewoon zwanger mag blijven en dat de 22 voormalige september mama´s heeel snel oktober, november of december 2009 mama´s worden! Ik zag al op tegen mijn termijnecho volgende week maar nu vind ik het nog enger..... heel veel liefs en sterkte allemaal!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Trouwens klopt het dat ik nog 82 Zwangeren tel en 22 vlindertjes?
    dat is voor deze maand dus 1 op de 5... :(

10. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    Jeetje Elegance, ik heb alleen de vlinders geteld maar als je gelijk hebt(ga ik wel van uit) dan is 1 op de 5 wel mega veel! Gemiddeld is het toch 10% .... of 20% als je 35 of ouder bent.... en zo veel 35 plussers hebben we niet...

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Doortje fijn dat het achter de rug is meid, mijn miskraam toen was ook gewoon een mini bevalling.
    Ben ook nog steeds van mening dat je als vrouw zijnde een miskraam krijgt je best recht hebt op 1 dag kraamzorg die jou ook even in de watten legt.

Vandaag ben ik druk geweest met kots ruimen van de hond. Tja hij wordt ouder en dus gebeurt het nu wat vaker.
    Vanmiddag al zijn hele mand onder (zou toch verwachten dat hij er dan op zijn minst buiten zou gaan staan).
    Dus dat werd mand schrobben, dekens uitwassen (we hebben een plastic mand) en de vloer dweilen.
    Kom ik net beneden en had hij net buiten zijn mand een plakaat neergelegd. (gelukkig had ik de keukendeur dicht gedaan anders had het waarschijnlijk in de kamer gelegen).

Groetjes Anita

12. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Dat schijnt te komen door de progesteron. Daardoor liggende bloedvaatjes meer aan de oppervlakte en beschadigen ze makkelijker bij het poetsen.

Tandvlees gat ook losser om de tand zitten. Tandbederf is daardoor een hoger risico bij zwangeren.

oplossingen: zachte borstel
    vaker poetsen
    flossen
    spoelen met een flouride en anti tandplak middel (zonder alchohol).

uit een geweldig boek: "Veilig Zwanger"

13. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Wat vreselijk. Heel veel sterkte met de verwerking van jullie verlies.

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Doortje, krijg gewoon kippenvel als ik je verhaal lees..
    Ik kan niet meer zeggen dan sterkte, en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Vanmorgen was ik dus bij de vk geweest, en ik heb het hartje gehoord. :D
    Duurde wel errug lang voordat ze het gevonden had, hij/zij lag schijnbaar net achter mijn schaambot.
    Toen had ze hem op een gegeven moment gevonden, maar ik hoorde niks.
    Houdt zij dat ding vlakbij mijn oor, horen we niks meer. Was ie weer weg. :)
    Uiteindelijk wel weer gevonden, dus was allemaal goed.

Over precies 2 weken heb ik weer een echo, de 4e alweer. :D
    Ook heb ik me nu aangemeld voor kraamzorg.
    Hebben jullie dat allemaal al wel geregeld trouwens?

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    *het bad was heerlijk! ik zat eerst heel erg onwennig en niet relaxed, tot mannie me vertelde.. lieffie, als je nu iets doet wat niet mag, moet je er wel echt van genieten ghighi.. toen ben ik er idd maar eens van gaan nemen.. heb het wel relatief kort gehouden.. 10 minuutjes in de badedas.. en voel me gelijk een ander mens :)

16. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej hallo allemaal,

@doortje79: heel vee sterkte..

ik ben al weer een tijdje niet geweest, mede omdat ik erg onzeker ben of alles wel goed gaat na onze miskraam van 09-08..

morgen hebben we weer een echo, en als die goed is zal ik wat meer rust krijgen en gezellig met jullie mee kletsen :)

slaap lekker meiden ;)

groetjes my

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Brusje, jij krijgt morgen gewoon een mooi kindje te zien. :)
    Succes, en hopelijk slaap je vannacht. ;)

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo dames,

als eerste doortje: ik heb geen troostende woorden voor jou maar weet dat ik aan je denk in deze tijd!

@elegance: fijn dat het bad jou goed gedaan heeft, kun je tenminste even ontspannen.

wij waren dus op de negenmaanden beurs en het was wel gezellig, maar ik vond het best wel klein. En bij heel veel dingen kan ik mij gewoon nog geen voorstelling van maken dat ik dat straks nodig heb. :) maar we hebben iig uitleg gekregen over een kinderwagen en die vond ik echt helemaal geweldig, wel duur die dingen.
    daarna zijn we nog naar de huishoudsbeurs geweest. daar was het duidelijk drukker. ik ben nu helemaal kapot, mijn heupen en rug doen mij zeer, maar het was heerlijk om er even met mijn man tussen uit geweest te zijn!

wel te rusten meiden!

19. @ Jusi.. Ik heb dinsdag een gesprek met de kraamzorg, intake, en dan al de nodige dingen bespreken! Vind het wel fijn als dat geregeld is.
    En ik wil een specifiek iemand vragen voor de kraamweek, die vrouw komt ook voor de 2e x bij mijn zus, en is echt heel lief en werkt goed!

@ Doortje.. :(! Knuffel.. En sterkte ik hoop dat je weer snel zwanger mag zijn en dat dan alles goed gaat!
    Laat je t weten hier als het weer raak is?

Xxx

20. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hallo dames

Doortje veel sterkte met je verlies
    (ik heb je een pb tje gestuurd)

Jeetje vindt het wel erg veel 1 op de 5 die een mk heeft gehad! 22 vlindertjes in 1 maand...mega veel! Als je dit zo leest dan gaat het eigenlijk best wel vaak mis, ik heb in 09/08 een mk gehad en toen zat ik niet op deze forum, toen d8 ik echt het komt heel weinig voor en je denkt er eigenlijk helemaal niet aan een mk! Nu ik op deze forum zit ben ik veel meer bewust van het feit dat het zo mis kan gaan...best wel eng!

Wie heeft dit ook?

Deel Deze Pagina