Nou meestal een gevoel of (en dat is natuurlijk ook wel zo) of heel de boel uit elkaar getrokken word. Meer die bandenpijn denk ik. En de "pijn" word meer zodra ik moe wordt.
Ja hier ook constant misselijk. En als ik wat eet gaat het vaak voor even over. Maar omdat ik zo misselijk ben eet ik nu altijd met heeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tanden...
Daar heb ik gelukkig geen last van. Het gaat goed naar binnen. Slapen is wel beroerd doordat ik last van mijn buik heb. Zie er tegenop om naar bed te gaan elke dag, maar ben wel moe. Zo ik heb weer genoeg geklaagd voor vandaag
Misselijk ben ik heeeeel af en toe met vlagen of ook weer....als ik moe ben. Het eten gaat nog prima.
In mijn vorige zwangerschap was ik ook gruwelijk misselijk, kon geen eten zien of luchten, vlees halen/bakken was onmogelijk. Dit alles al vanaf week 3 ofzo....voordat ik het uberhaupt wist. En nu? Nergens geen last van....nouja, een beetje, maar in vergelijking daarmee, niet eens noemenswaardig. Ben alleen oooo duizelig als ik niet op tijd eet. Dropjes en Dextro......WERKT ECHT! Gewoon het ene uur drop en het andere uur Dextro! 'K merk alleen dat mn stemming zo omslaat. Ene moment vrolijk en energie, andere moment ben ik zooo moe. Ene moment ben ik scherp en alert, andere moment ben ik duf, vergeetachtig en in de war. Erg vreemd allemaal, maar goed....zal vast goedkomen toch?! Groetjes Marieke
bij mij vallen de klachten ook wel mee af en toe wat misselijk en af en toe moe maar voor de rest mag ik ook niet klagen ! ja een opgeblazen gevoel in mijn buik soms..... allemaal nog de beste wensen !
Ik heb ook veel moeite met ontbijten. Ook ben ik de hele dag door licht misselijk en 's avonds kotsmisselijk. En stemmingswisselingen..... daar wil je soms echt niet bij zijn.
Ik kan niet wachten tot ik me kleine hummeltje kan vasthouden & zien ! Het is nu nog zo klein.. Het is allemaal een godswonder..
Ja ik ook ik ook Ik ben blij dat ik mijn kwaaltjes lees, behalve dat misslijkheid, daar heb ik geen of weinig last van.
Allemaal een heel gelukkig 2009! Kan al niet meer stuk toch? Best leuk om je man gelukkig nieuwjaar te wensen om 12 uur, elkaar diep in de ogen te kijken en aan hetzelfde te denken (waar de rest nog niets van weet)..... Ik zag dat er vanmiddag nog een vraag gesteld was over wanneer wat gaan regelen, onder andere over kinderdagverblijf (kdv). Daarom kopieer ik hier nog even een lijst die ik heb gevonden. Zelf kijk ik alleen nog een beetje naar het bovenste deel van de lijst, het onderste deel (invriezen borstcompressen?!) vind ik nu allemaal nog vrij bizar klinken..... Iedereen succes en geluk gewenst! Klusser1980 Vooraf Probeer te achterhalen of je bent ingeënt tegen Rubella (Rode hond), het liefst drie maanden voor de bevruchting. Foliumzuur en vitamine slikken - begin hier het liefst minstens vier weken voor de bevruchting mee. 5 weken Zwangerschapstest doen Beginnen aan zwangerschapsdagboek Bestel (een fantastisch gratis cadeaupakket!) en de BabyBox van Kruidvat (ook gratis) 6 weken Huisarts en apotheek inlichten -zij kunnen bij het voorschrijven van medicijnen rekening houden met je zwangerschap Tandarts inlichten (bij controle) Verzekeringsmaatschappij inlichten met betrekking tot de aanvraag van een kraampakket. Informeren voor kinderopvang (zijn er wachtlijsten?) Als je in aanmerking wilt komen voor een prenatale test, vraag je huisarts dan op korte termijn een verwijzing. De testen moeten in een bepaald stadium van je zwangerschap worden uitgevoerd en er bestaan wachtlijsten. Informeren bij ziektekostenmaatschappij inzake afspraken met betrekking tot kraamzorg en doorgeven zwangerschap. Kraamzorg regelen Opgeven voor Moeders voor moeders Verloskundige bellen voor eerste afspraak (zoek een verloskundige in ons adresboek) 9 weken Afspraak maken voor een eerste echo (vaststellen duur zwangerschap en eventueel meerling). 10 weken Stoppen met foliumzuur Inschrijven voor zwangerschapscursus Lid worden van Kruisvereniging 12 weken Ouders, schoonouders inlichten (mag natuurlijk ook eerder) Familie en vrienden informeren (mag natuurlijk ook eerder) Werkgever informeren Eerste afspraak verloskundige Zwangschapsbeha's aanschaffen 16 weken tot 24 weken Einde urine inzameling Moeders voor moeders Beginnen met opknappen babykamer Foto's van je buik nemen Aanschaf babymeubels (houdt rekening met lange leveringstijden) Babykleertjes kopen (of maken) Niet getrouwd? Erkennen door de vader bij de burgerlijke stand Namen bedenken Bij notaris opstellen testament Naar zwangerschapscursus Zwangerschapsverklaring regelen voor werkgever Datum zwangerschapsverlof en kraamverlof regelen met werkgever Pretecho laten maken 24 weken Bedenken hoe je wilt bevallen Foto's van je buik nemen Bedenken wie je bij de bevalling wilt hebben 26 weken Geboortekaartjes regelen Geboortebedankjes regelen Foto's van je buik nemen 36 weken Accu's opladen van fototoestel en/of videocamera Aanschaffen voldoende filmpjes voor fototoestel en/of videocamera Babykamer afmaken Foto's van je buik nemen Je buik is nu goed geschikt voor een bellypaint Babywas doen (hydrofielluiers en kleertjes wassen) 36 weken Adressen geboortekaartjes schrijven op enveloppen Foto's van je buik nemen 37 weken Bed verhogen Klaar maken vluchtkoffertje Telefoonlijst opstellen Foto's van je buik nemen Beschuit en muisjes halen Babykamer gereed maken Babykleertjes klaar leggen Ziekenhuistas inpakken Zorg dat je partner altijd bereikbaar is Invriezen borstcompressen
Jeetje wat kletsen jullie veel.. even bij lezen enzo... @tanan, waarschijnlijk een soort zelfde probleem als ik heb hier... Maar ik heb jullie ( jou en babijtje?) geactiveert. Was niet zo heel snel, moest nog even de verplichte bezoekjes doen.... Hahaha zo heet het dat bij hyves he de almachtige beheerder erg he... @Dina1983 over de stoelgang... hier juist anders om.. heb normaal verstopping en ga nu een stuk makkelijker... hoewel vandaag weer evne niet... @Tinkerbellmama mag ik vragen waarom je van hyves bent gegaan? @Marieke1978 het warrige en vergeetachtig is heeeeeeeeeeeeel herkenbaar... erg eh...
Hoi dames, Op je vrije ochtend vroeg wakker om bloed te prikken yeah... Maar tegen een uurtje of 2 moet ik zo wel weten of het bbz is of dat het in ieder geval op de juiste plek zit... Dat zou voor mij al weer een hele geruststelling zijn.. Nog andere dames vandaag met iets belangrijks?
goedemorgen allen, Ik ben gezegend met nul komma niks klachten, voel me topfit en heb nu al een was en een afwas gedaan. En het kleine poepie een fles gegeven maar die viel daarna weer in slaap. Ik zal blij zijn als ik open en bloot en met mijn eigen account kan praten, pfff. voor diegene die het niet weten: ik heb een kleintje van 5 maanden en schrijf bij de aug2008 mama's maar mijn moeder is een fanatieke meelezer en heeft een prachtig dagboek gemaakt van die 9 maanden. en het lijkt me niet zo leuk als ze er zo achter komt dat er weer een kleintje komt. fijne dag allemaal en betty succes met bloedprikken
Kijk jij weet tenminste dat je moeder mee leest... Dat wist ik nog niet eens en dan scfhrijf je hier dus ik ben zwanger en dan weet ze het gelijk al... Daarom kan ik hier niet eens mijn echte woonplaats op schrijven/... Vandaar ook de hyves
MÔgge BettyBoop Succes met bloedprikken en mijn duimen draaien voor je! Klusser1980 Handig zo'n lijst! Je kan via deze site zowat elke doos aanvragen die er is : http://www.mybb.nl/
wat een superhandige tips allemaal zeg. vooral die hele lijst. heb gister een mega bericht geschreven maar die is er niet opgekomen zie ik hihi hier zijn de klachten redelijk. ben erg moe, vooral snel moe en mn stoelgang is echt drama. misselijkheid hier en daar maar dan eerder savonds als in de ochtend. verder gaat het prima eigenlij hihi