September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Owww, beroerd, Doortje.. :( Enneuh... 3x is scheeprecht, he! Het moet de volgende keer gewoon goed gaan!

2. LaJet

LaJet Lid

29 jan 2009
    24
    0
    0
    Wat ontroerend die foto's!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb al mijn spelfouten eruit gehaald lol, in totaal 5 keer bewerkt :)

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joepie elegance! Goed nieuws!
    Maar die gynacoloog!? Vuurde zo'n standaard vragenlijstje op je af, denk ik. Een routineklus...pfff wat een eikel. Ben trots op je dat je het zo hebt aangepakt! En nu hup aan de klus ;)

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaaaa! super he :) We gaan zeker wel aan de klus, de kans dat we gelijk weer zwanger worden is sowieso klein :) en de kans dat het weer mis gaat blijft sowieso aanwezig.. maar wie dan leeft wie dan zorgt toch? :)
    Weet alleen niet goed hoe ik mijn nieuwe cyclus moet berekenen :S

Dames sry dat ik zo ego aan mezelf denk, ik heb jullie verwaarloosd voor mijn gevoel :) Jullie moeten echt weten dat ik super blij voor ieder van jullie ben.. en dat ik ervan kan genieten dat jullie zulke mooie echo's en beebs in jullie buukkie hebben :)

Heb jij de vk of gyno al gebeld doortje? ik las dat je nog een posi zw test had he? das nog wel balen, maar met een beetje geluk is die ook neg aan het eind van dit weekend.. ik zal voor je duimen.. ben je ook nog aan het vloeien?

weet iemand vanaf wanneer mijn cyclus begint? moet ik die dag aanhouden dat ik de meeste krampen heb gehad en wrs het vruchtje eruit is gegaan zonder dat ik het wist..

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik was toen precies 28 dagen na het verliezen van het vruchtje weer ongesteld.

Fijn dat het allemaal schoon is van binnen en ik zou ook gewoon weer gaan klussen hoor (hebben wij toen ook gedaan)..

Groetje santia

7. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    wat een gave foto's

10 weken (vanaf je eerste menstruatie? of de baby is 10wk?)

ik moet 3-3 voor de eerste echt termijn echo dan ben ik 10wk hoe oud de baby dan is geen idee,,

vorige week zat was het nog een stipje met een hartslag...

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: na mijn vorige miskraam heeft mijn cyclus wel een paar dagen langer geduurd dan normaal, dus het wordt misschien wel gissen voor jou deze maand. Zou wel ideaal zijn als je je cyclus direct meer mooi terug hebt! Ik reken gister als dag 1 van mijn ongie. Heb trouwens ovu testen besteld, niet van kv, maar van babyboomshop!

grrrr hiernaast is een partijtje aan de gang met allemaal jongetjes van rond de 9 jaar....deze huizen zijn zooooo gehorig....hoop dat ze zo gaan zwemmen of zo! ;)

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ow, fijn nieuws Elegance! Fijn dat alles schoon is en je lijf het systeem weer oppakt! (Maar wat een bal van een gyno, zeg! )

LFCsesje, 10 weken vanaf m'n laatste menstruatie ;) (Dus je krijgt 2 weken 'cadeau') Dus de baby is nu 8 weken en 2 dagen.

Lajet, was zeker ontroerend! Zat echt ff met tranen in m'n ogen naar die echo te kijken, hoor! Hub stond ernaast, helemaal te glunderen. Apetrots! :D

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bij de buren hebben ze een baby van nu bijna 3 maanden... soms horen we die wel eens huilen, het is gelukkig niet zo gehorig anders werd ik echt gek.. nu moeten we wel eens lachen als die huilt, dan zeggen we tegen elkaar, ga jij ff, nee jij, ok dan gaan we niet :) nu mag het nog :)

Ik denk dat ik vrijdag de 13e dan aanhoudt als cyclus... dat was de dag met de meeste krampen.. en ipv 25 dagen ( mijn oude cyclus) neem ik dan maar de normale 28.. ik heb er al een week opzittem da"n altijd leuk :)

ken de ovu testen niet, ik heb er ook niet veel verstand van eigenlijk, die van kv lagen toevallig daar toen ik een zw test ging kopen en dacht hoppa die kunnen er ook nog wel bij :)
    Ik meen dat ik die woendag had gedaan en dat die nog nega was..

het stomme is ik vond dat ik een leuke ticker had vorige week voor de mk, met die giraffe en palmbomen nu weet ik die niet meer terug te vinden :S

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha elegance: ga je nog maar een keer vrijdag de 13de proberen?
    ik weet niet meer welke banner jij had, voor de miskraam? Wat ik wel weet is dat ik die banner daaaaarvoor erg mooi vind, waar heb je die vandaan?

12. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    WAUWWWWWWWWWW WAT EEN MOOIE FOTOS!

EN DAT NEUSJEEEE

fantastisch !

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    welke banner was dat? :S lol ik heb er verschillende gehad :S

ow ja loooolz het zou weer vrijdag de 13e zijn :S das misschien nie so slim :S

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    die mooie met die oojevaar en die vrouw met lange haren (snappie hihi)

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow ja di eheeft elisabthje ook :) waar is ze eigenlijk? ik hoop dat alles goed met haar is en dat ze brakkies op de bank ligt :)

Grapjeh en elisabethje dan weten we iig dat het goed zit als je er zo bij ligt :) NU ik niet meer moe ben moet ik wel heel erg lachen om jullie dames, het september topic ligt echt helemaal plat na 20:00 uur.. een enkeling die niet kan slapen of morgen kan uitslapen is nog wakker :)

of zou ik mijn andere oude cyclus moeten aanhouden van 25 dagen :S kom ik iig niet op vrijdag de 13e uit :)

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    :oops: Haha. *er verschijnt een grijns van oor tot oor* :D

haha, is het echt zo erg, Elegance? Ik ben altijd na 20:30 weg, tv kijken :p

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    @Elegance

Meis wat fijn voor je dat het helemaal weg is en je weer op kunt voor een nieuwe ronde..

We gunnen het je allemaal van harte!

Ik was extra nog ffies ingelogd om te kijken of je al wat achter had gelaten hier over hoe het gegaan was..

Was ik wel erg benieuwd naar, ben blij voor je dat alles goed is!

18. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0

oooh das mooi dan moet de mijne er ook zo uit zien..dat zou zooo mooi zijn

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ohh das echt lief :):):) dank je :) ik ben echt zo opgelucht.. niet blij natuurlijk, maar opgelucht :) ik las net dat bruisje wrs weer zwanger is... de meeste kennen haar denk ik van de nod :) ze had 2 mk's achter elkaar :) moest het ff zeggen zo leuk voor haar :)

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Elegance
    nou fijn om te lezen hoe jij hier mee om gaat!
    Echt toppie van je..
    Ja man leuk van bruisje....Ik hoop dat die nu wel blijft vast houden. Man wat is die vrouw vruchtbaar...Bij alle kindjes ging het bij zo vlot!
    Super!

Woensdag is voor ons de dag...12 weken echo met nekplooi en uitslag tripletest.
    Ik heb er een goed gevoel over..

Deel Deze Pagina