Ojah, 5 maart moet ik weer terug 8.20! dan zal ik wel onderzocht worden, want gister was er geen aandacht voor mij alleen maar voor de babe!
Ja ben ik ook weer. Gisteren al begonnen met carnaval vieren. We waren om 3.00 thuis. We hebben het dan ook heel gezellig gehad. Vandaag een rustig dagje, en morgen gaat het feest weer beginnen.
Eerised, prima! Ik pb het wel ff naar eentje van de lijst. Spannend Mare! haha, wordt er helemaal verlegen van Elegance.. Tja, ben toch echt nog maar 10½ week Kun je nagaan hoeveel er al op en aan zit, hè! BursjevoorLynn, wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Heerlijk gevoel is dat, hè? Hihi, Torties, herkenbaar gevoel, hoor.. Ik had ook nog niet echt een roze wolk.. Tot de echo.. Haha, ineens, poef! Zit je erop geslingerd! Tja, mijn hummeltje was heerlijk rustig, dus dan krijg je idd hele mooie echo's met Gabriël had ik dat niet, hoor! Die stuiterde alle kanten op zoals jouw frummel! Dus ben wel een beetje bevoorrecht met zo'n mooie echo.. Hihi.. Ik weet niet.. Sinds gisteren voel ik me zo.. Heerlijk! Haha! Ik heb vanmorgen zelfs twee boterhammen kunnen eten! :-o Haha, het gaat de goeie kant op! Oh, hè, heerlijk.. Ik ben gelukkig! Zo, ik zweef ff naar een ander topic..
hallo dames, poeh net terug van me werk, ben behoorlijk brak en blij weekend te hebben. met mijn vriendin gaat het helemaal goed! zij is uiteindelijk om 2:27 britse tijd bevallen van een meisje. Zij moet nog wel vandaag in het ziekenhuis blijven. verder weet ik allen nog maar de naam en geen details. hoop dat allemaal snel te horen en vooral een foto te zien natuurlijk!
Ha ladies HA...leuk nieuws hier! Dat is fijn om te treffen. Het gaat goed hier. De kwaaltjes zijn nog volop aanwezig, maar ik ben wel trots dat het Lief vandaag opviel dat mijn buik al wat dikker is...komt van de darmen, natuurlijk, maar liggendeweg is het inderdaad nu te zien. Omdat ik echt zoooo moe ben zijn we dus hier gebleven in plaats van naar de carnavalsviering in Breda te gaan. Ik vind het rot voor Lief, maar hij wilde liever met mij zijn. En een paar daagjes rust en samenzijn is wel fijn. Ik hoef pas woensdagavond weer naar huis
Mare gefeliciteerd met je vriendin! Leuk joh! Zo.. wij eten zo broodjes met croissantjes.. Haha, heb ik wel zin in
Oeh Hellen, leuk dat je al een buikje begint te krijgen. Jammer dat je te moe bent voor carnaval, tis zo leuk. Nee hoor, als jij lekker wilt uitrusten, moet je dat maar mooi doen. Geniet van je dagen! Haha Andi, wij hebben ook broodjes gegeten, maar dat eten we bijna altijd op zaterdagavond. Heb dan echt geen zin om te koken, en man ook niet, dus vandaar.
Hahaha, Jusi, same here! Zaterdags hebben we ook nooit zin om te koken en eten we ook altijd broodjes! Leuke naam Mare! Haha, ja, ik hoop dat de meisjesnaam die wij hebben uitgezocht niet de komende maanden uitgekozen gaat worden door mensen die ik ken, want ik ben echt helemaal weg van die naam.. Maar het gekke is dat we absoluut géén jongensnaam weten! De meisjesnaam was me 'ineens' ingegeven nog voordat ik zwanger was en dat is me ook bijgebleven. Dus ik ben eigenlijk wel megabenieuwd naar wat het gaat worden, want toen met Gabriël waren we echt zeker over de jongensnaam, maar over de meisjesnaam heb ik tot op het laatst nog getwijfeld.. Dus ben érg benieuwd! Haha, 10 weekjes ongeveer, dan zullen we het weten Can't wait!
ja, ik weet wel een heleboel jongensnamen waarvan de leukste door mijn schoonzus is ingepikt. maar ik heb een heel sterk gevoel dat dit een meisje is, weet ook niet waarom, dus ben nu op zoek naar meisjesnamen ^^
Haha, gek is dat dan, hè? Dat je er zo'n onbestemd gevoel over kunt hebben wat het zou kunnen zijn. Ik heb ook zo'n onbestemd gevoel dat dit een meisje is. Heel raar is dat. Tja, alle meisjesnamen hebben wij al(wij willen 3 namen(heeft Gabriël ook) en daar waren we al heel snel over uit.. ) Dus we wachten ff tot de 20wekenecho en dan weten we of we nog verder moeten zoeken of niet.
tja, idd tot je weer onderzoeken hebt gehad is het sowieso allemaal een gevoelszaak. maandag mag ik voor de echo ben heel benieuwd of ik ook zo'n mooie krijg
Zo dames was ik ook weer eens. Mooie echo's voorbij zien komen Gisteren de hele dag naar vrienden geweest en dus helemaal kapot toen ik thuis was, K lag om 20 uur in bed en mama om 21 uur Wat betreft namen, de meisjes namen liggen hier ook al lang klaar maar op 1 of andere manier kan ik me niet voorstellen dat ik een meisje krijg. We wachten gewoon even af tot de 20 weken echo en dan zullen we wel zien of we op zoek moeten naar een andere naam of niet. Groetjes Anita
hai allemaal, heb een tijdje meegelezen. heb het erg druk gehad. had woensdag een supergoede echo. de kleine was erg druk in mijn buik, heel leuk om te zien. ik ben officieel nu 1 september uitgerekend, dus nog net aan een septembermama verder qua kwaaltjes alles goed hier, alleen errug moe. zo ik ga weer even verder met bijlezen. fijne zondag!
OOOhh meiden 12 weken... wat is het snel maar moeizaam voorbij gegaan .. Wel fijn dat je weet dat alle klachten minder kunnen worden nu... woensdag is de grootte dag voor ons. alles uitslagen en echo.. Zo ik ga effe luisteren naar het mini mensje... en dan weer werken. Veel liefs aan iedereen!
@Elegance; hoe vond je het op de negenmaandenbeurs? Wij zijn ook gisteren geweest. Wat een drukte he! @brusjevoorlynn & Torties; ooooh wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Byzonder om te zien he! @Hellen; ooooh wat heerlijk dat je tot woensdagavond bij vriendlief kan zijn. Heerlijk genieten samen!
't Is inderdaad rusitg! Ik reageer bekant niet omdat ik in huis aan het schoonmaken ben! Nu heb ik gedweild, dus kan nu ff lekker gaan zitten totdat de vloer is opgedroogd