September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Heel veel plezier met de afspraken dames :):)

hier gaat alles ok :) moet nu werken en heb het idee dat de hele wereld vrij heeft, ook mannie :(
    Dus moet me ff verzetten en ertegenaan :)

fijne dag allemaal! :)

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Meiden met een afspraak, veel plezier en succes! Dat het maar mooie echo's mogen zijn!

Zo, ik mocht ff uitslapen van hub vanmorgen, dus toen was het 8 uur dat Gabriël op m'n bed stond te springen :p Haha, zitten nu aan het ontbijt.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Iedereen met een afspraak vandaag, veel succes :D

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Andi, zie dat Gabriel bijna jarig is :D

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, klopt Joyce! Vrijdag wordt hij al weer twee! :D

6. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen,

dames met afspraken: Veel succes en veel plezier!

Andi wat heb je een super leuke echo zeg :D Wat een schattig neusje.

Er zijn al een paar meiden over de 12 weken grens ondertussen, wow wat gaat dat hard! Heerlijk meiden, jullie kunnen het gaan rondbazuinen :D

Doortje ik hoop dat de pijn snel weg is, vervelend meis!

Elegance wat fijn dat je zo opnieuw kan beginnen vol goede zin, geniet ervan meid! Maar ik hoop je wel snel op een roze wolk te zien hoor ;) Dat hoop ik ook voor Doortje en alle andere vlindertjes.

Ik ben vrijdag naar de 9 maandenbeurs geweest, ik heb wel een starterspakket flessen en zwitsal gekocht, dat was zo'n goede aanbieding, die kon ik niet laten staan. Verder veel foldertjes gekregen en een ontzettend gezellige dag gehad met mijn vriendin. Ze krijgt een meisje dus kon al heel gericht op zoek gaan naar spullen. Het was wel heel erg druk daar.
    Zaterdag lekker boodschappen gedaan en gepoetst, zondag hebben we ons nieuwe bed in elkaar gezet, hij is wel erg groot, heerlijk.
    Volgens mij is het ook niet meer nodig dat we hem omhoog moeten zetten voor de kraamhulp :oops: We hebben de lattenbodem op de hoogste stand en het matras is super dik, dus het is echt hoog nu haha.

Verder voel ik me prima, woensdag de 2e officiele echo, ben erg benieuwd, maar vooral wat mijn vriend ervan vindt, hij heeft alleen nog het vage vlekje van de eerste echo gezien, nu is het al een klein mensje.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Twinkel ik zou het even nameten want het moet 70 cm of hoger zijn, zelfs wij met ons seniorenbed (wat dus al hoger is) en dikke matras moeten er toch gewoon klossen onder.

Hier had gisteren Kylian besloten dat een smartie ook prima in je neus paste :evil: :confused:
    Konden papa en mama hem in de houtgreep nemen en met een pincet proberen die smartie er weer uit te krijgen.
    Komt er in 1 keer allemaal rood uit zijn neusgat, eerst paniek maar even met de zaklamp gekeken, bleek het om een rode smartie te gaan.
    1 mazzel smarties smelten niet alleen in je hand maar ook in je neus, dus toen papa het ding kapot had geknepen hebben we nog even van chocoladesnot mogen genieten :( en toen was het over. ;)

En laat ik nu denken dat de misselijkheid minder aan het worden vanmorgen leek het er niet op.
    Kon nog net de wasbak in de badkamer halen :oops: .

Groetjes Anita

8. Femya

Femya Niet meer actief

Oke dat is handig om te weten, ik zal het vanavond eens opmeten.

Haha wat omschrijf je het grappig, het zal niet zo leuk zijn geweest allemaal, maar toch, moet er wel om lachen.

Vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop voor je dat het snel afneemt!

9. Femya

Femya Niet meer actief

Hoi Marije,
    ik heb je toegevoegd, maar in het vervolg graag een PBtje sturen naar Babijtje of naar mij, dat is overzichtelijker voor ons. Dit geldt voor iedereen ook voor de afspraken enz., anders kan erover heen gelezen worden door ons.

Andi ik heb je op de 16e gezet.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hallootjes!
    Het blijft idd rustig hier zeg.
    Wij gaan ook zo weer weg, carnavallen.
    Op naar Oeteldonk haha. Vanavond gaan we gewoon hier in het dorp, is altijd heel gezellig. :D
    Ik zal er vandaag dus ook niet meer zijn.

11. Femya

Femya Niet meer actief

Veel plezier Jusi!

Ik ben er ook minder hoor, 's avonds ben ik helemaal uitgeteld en op het werk ga ik het ook weer wat drukker krijgen, dus minder tijd om hier te kletsen.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    *** INBRAAK ***

Hoi mama's in spé!
    Sorry dat ik zomaar binnenval, maar ik vind het zo leuk om te zien dat er alweer septembermama's 2009 zijn! Wat gaat de tijd toch snel! Geniet van jullie zwangerschap. Ik wens jullie een gezonde en fijne zwangerschap toe!

groetjes een trotse septembermama 2008!

*** UITBRAAK ***

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Tnx Twinkle!

't Is zeker rustig hier!
    Ik ga zo met een vriendin de hort op. ff Lekker winkelen.

Ohja, heb me vanmorgen eens nuttig gemaakt en heb een babysite gemaakt! :D
    http://gezinnetjedibbets.babysite.com/

14. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dank je wel eva ;)

andi, ik ga nu maar eens eventjes kijken wat je gemaakt hebt allemaal! :D

hoe is het verder allemaal hier?

15. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    leuke site andi!

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dank je Hummeltje, ohhh, haha, zie nu net dat jouw Nickname de bijnaam is voor ons 'hummeltje' :)

Haha, dank je Eva! (Had laatst eens teruggelezen en jemig, wat braken er een hoop september2008mama's binnen zeg :))

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    oh, en dank je voor je reactie in het gastenboek, hummeltje! :D

18. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    :) zo heet mijn kindje nu ook... verzonnen door oma :D dus vandaar mijn nickname hummeltje!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, dat verklaart :D
    Gabriël was altijd 'kleine', maar hier had ik meteen zoiets van 'hummeltje'. Kun je zo ineens hebben, hè? :p

20. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    mijn moeder zei dat gelijk op de dag dat ik erachter kwam...

vind het wel grappig... de echte tweede naam van ons kind word Gabriël of Gabrielle... vernoemen we naar mijn broertje of zusje die ik nooit heb gehad. (mijn moeder heeft een paar jaar geleden twee miskramen gehad)

Deel Deze Pagina