September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Afspraken 24 februari

Mamadeluxe --> VK Controle 11.10 uur
    Medde --> 1e Echo 13.30 uur
    Sam28 --> Afspraak VK
    Eerised --> Intake kraamzorg 12.00 uur
    Kaily122 --> Echo 16.20 uur

Veel succes en plezier meiden

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh wat is zwanger zijn soms vermoeiend. Ik ben normaal al een emo-type maar nu zit ik echt jankend csi te kijken. :p

3. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nu zo`n 2,5 weken niet op het forum geweest, sorry daarvoor.
    Maar doordat er uit mijn eerste echo bleek dat ik ineens 6 dagen korter zwanger was sloeg de schrik mij een beetje om het hart.
    Ik was zo bang dat het helemaal fout zou gaan en dat ik daarvoor alleen maar bevestiging zou krijgen door spookverhalen op het forum te lezen :oops:
    Maar heb nou afgelopen vrijdag een tweede echo gekregen en ons kleintje was prachtig gegroeid en ik werd zelfs weer 4 dagen vooruit geplaatst.
    Dus ik heb er nu weer helemaal vertrouwen in en was toch wel erg benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat!

Wil me dus weer een beetje in het gesprek gaan mengen :D
    Hele fijne avond allemaal

groetjes eertje

4. Oooooh ik ook mare!!

Warrick is gewoon dood..
    Gekke zwangerschapshormonen!
    Tis maar goed dat ik alleen ben, haha

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha ik ook al maar me man belde net tijdens de ontknoping. ik zeg schat ik kan nu niet moet tv kijken :p

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Is Warrick dood? nee he?! ik heb het niet kunnen zien, zit op mn werk :( heel herkenbaar hoor die hormonen en emo buien. pff, mijn vader ging zaterdag weg van de verjaardag van mn vriend, stond ik in mn uppie te janken haha

ik krijg al een fijn buikje. heb op de 9 maandenbeurs 2 broeken gekocht! JEEJ! en een jurkje. echt superrelaxed. Mijn borsten groeien als kool (vriendlief wil er alleen maar aanzitten haha) maar doen super zeer.

De vermoeidheid is nog steeds behoorlijk aanwezig, maar verder voel ik me kiplekker.

Ik heb trouwens de combi test niet laten doen. ik begreep de vraag van de vk niet zo goed: willen jullie een 20 weken echo? ik dacht dat het normaal was haha. maar goed, natuurlijk willen we die. wil mn kindje weer zien en natuurlijk horen dat alles hopelijk goed zit verder.

vanaf hoeveel weken kan je de pretecho eigenlijk laten maken? die wil ik wel graag. toch bijzonder om het later aan je kindje te laten zien hoe het beweegt in de buik!

meiden ik ga weer even verder werken, moet tot 13 uur morgen. Liefs

7. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    @dina: ik hoorde gister dat de pretecho vanaf 22 weken kan :D wij kregen gister een cadeautje van hele goede vrienden van mijn vriend. de pretecho :) dus vandaar dat we het erover hadden.

Hier groeien mijn borsten ook (weer) als kool en nog even en ik zit weer op mijn oude maat. :S (heb borstverkleining gehad) maar nu staan ze een stuk mooier dan vroeger!

de vermoeidheid slijt er hier nu ook wel een beetje uit gelukkig. voel me verder weer helemaal goed.

lekker he, al die buikjes die aardig groeien! hoe groter mijn buik is, hoe meer trots mijn vriend krijgt... heerlijk! Soms ligt mijn vriend met capuchon op op mijn buik... even een momentje alleen zegt hij dan en begint dan te kletsen tegen hummeltje... geen idee wat hij zegt, want hij praat ook zo zachtjes dan! vind het heerlijk om te zien :)

erg he, dat je kan janken voor de tv, soms om niets of soms als het iets zieliger word... maar gelukkig kunnen we de hormonen de schuld geven :p

de dames met een afspraak vandaag veel plezier!

8. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hoi meiden,

Gister om 17:00h mijn 1e echo gehad..
    Echt super!
    Alles was goed..het was een echte druktemaker.
    Begon zich uit te rekken en al.. :D

Dus ik ben de bevestiging dat bloedverlies tijdens de zwangerschap niet altijd slecht nieuws wil betekenen.
    Pfff..
    Ik kan eindelijk genieten..

En wat heb ik een mooi foto-tje van de baby!

Zo, zijn jullie weer even bij..

Liefs

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Goedemorgen!

Fijn Ninosz dat je echo zo goed was! Heerlijk gevoel is dat, hĆØ?

Dames met een afspraak vandaag, veel succes en plezier!

Hmm.. onze poes speelt hier klokkenspel met onze lamellen.. :-k :)

Zo, straks me maar eens aankleden en dan werken!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Ninosz, leuk dat je een goede echo had en dan kan je nu lekker gaan genieten :D

@ Andi, ik heb altijd in kralingen gewoond en nu woon ik op het randje centrum/kralingen.

@ Alle dames, met een afspraak vandaag veel succes !

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Ninosz; fijn dat je echo goed was. Mooi om te zien he!

@eertje; welkom terug :D

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ninosz: geweldig dat de echo goed was en nu lekker genieten!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ninosz wat fijn meis!

@ alle dames met afspraak heel veel plezier..

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej Naiobi, hoe gaat het meid ?

15. Medde

Medde Lid

8 jan 2009
    55
    0
    0
    @Ninosz; jouw positieve echo geeft mij ook moed; ik heb vandaag de eerste echo en ga me ineens inbeelden dat we slecht nieuws krijgen maar ik las net dat jij je van te voren ook een beetje druk hebt gemaakt omdat je je ook niet heel erg zwanger voelde... ik hoop dat ik straks ook een kindje zie op mijn echo...

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik kom me ook maar eens gauw melden, nog lang niet alles terug gelezen, het is weer zo veel ;)

Ik zag een inbraak van een september mama 2008! Super leuk zeg!

@ Andi, dus je zoontje word vrijdag alweer 2, dan verschillen onze twee mannen niet veel van elkaar, mijn kleine vent word 5 April ook alweer 2! :confused:

Haha

Ik ben een paar dagen niet online geweest, ben zondag bij de negenmaandenbeurs geweest, maar dat is voor ons nogal een eind;)
    Dus we gingen met een bus, met allemaal mensen, nou de eerste 30 km moesten we steeds mensen oppikken, ik was MISSELIJK!

De dag zelf ging wel, ik ben alleen nog steeds helemaal op! Van al het gesleep en gedoe

Vond het wel weer super.. Was met mijn lieve mama en mijn vriendinnetje!

Mijn mama en ik gaan ieder jaar, en mijn vriendinnetje heeft nu ook een zoontje van 10 (bijna 11) Maanden

Veel leuke dingetjes gezien en uiteraard gekocht..

terug weg ging wel, tot we in Doetinchem kwamen en we weer steeds moesten stoppen en draaien, en rotondes, en toen we hier in onze woonplaats aankwamen, was ik zo misselijk, stond er zon kerel midden voor de busdeuropening, met een dikke sigaar.. nou ik ben bijna naar huis GERENT..

Maar het is toch nog goed gekomen;)

Ik hoorde ook vragen over buikjes, ja die hier gaat ook aardig hard, maar ben de laatste week ook ineens de hele tijd misselijk!

Daar ben ik momenteel iets minder blij mee

Mijn andere vriendinnetje is donderdag uitgerekend, dat word dus ook heel spannend nu! :D :D :D
    Nou ik pak me ff een kopje thee :oops: En dan zal ik eens een beetje beter terug gaan lezen

@ Andi -->Mooie Site :D

..

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha ik ook al gister avond! hahaha, ik heb dat nu al een paar keer gehad, als er nu een emo stukje komt dan kijkt hij me al aan en begint alweer te lachen :oops:

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Dat is super dat het nu allemaal goed zit! Kan me voorstellen dat je zon pagina dan eventjes wil vermijden, er is ook al zoveel gebeurt hier bij onze september mama's

Vind het echt veel hoor deze maand..

Maar fijn dat het goed zit! En probeer lekker te genieten he

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ja hoor :D :D :D

Gezellig 8)

20. Femya

Femya Niet meer actief

Hai allemaal,

ik ben erg druk op het werk, dus kom even iedereen met een afspraak veel plezier en succes wensen. Misschien heb ik vanmiddag wat meer tijd om bij te lezen en te schrijven...

Fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina