Joyca, aaah, Kralingen, ja, dat ken ik wel, hoor! Haha, MamavanBas, leuk dat onze ventjes niet veel verschillen! Ghegheghe.. Ja, ik weet hoe beroerd het is om in Doetinchem te rijden. Geen pretje! Ik weet het! Ben benieuwd naar jouw echo, Medde! Ik maakte me ook licht druk, hoor, voor de echo, maar da's helemaal goedgekomen Zo, weer gewerkt hier.. en ohh.. mijn 'werkgeefster' heeft zulke lekkere chocolaatjes gemaakt met botercrèmevulling.. Het water loopt me al in de mond als ik eraan denk.. Gelukkig heb ik er een paar meegehad
hallo zwangere dames! Even een update: Ik heb de vk gesproken. Ze zei dat mijn verhaal klonk als een complete miskraam en dat het in de meeste gevallen domme pech is (ook een 2de miskraam). Ik vroeg of er nog bepaalde onderzoeken gedaan kunnen worden (aangezien ik een 3de keer helemaal niet trek!) en ik krijg nu van hen een doorverwijzing naar de gynacoloog. Die kan een bloedonderzoek doen (cromosomen onderzoek) om te kijken of er afwijkingen te zien zijn. Ook zal ik dan een echo krijgen. Ik kan daar helaas pas 11 maart terecht. Pfff... De vk zei ook nog dat ik er wel rekening mee moet houden dat als ik de natuur zijn gang laat gaan, ik deze maand gewoon zwanger kan worden lieve meisjes, ik zal hier wat minder te vinden zijn. Ik ga me weer concentreren op herstellen en hopelijk weer zwanger worden! Zal zeker nog vaak bijlezen en als het weer zover is, laat ik het weten! Heel erg bedankt voor alle steun! Geniet van het groeiende wondertje in jullie buik! dikke kus
@ doortje, dat is precies wat mijn vk ook zei toen ik mijn 2e mk kreeg, ik heb er alleen voor gekozen om de onderzoeken niet te doen, maar dat komt dan vooral omdat ik wel al een gezond zoontje op de wereld heb gezet, ik wil je de komende periode veel sterkte wensen. En natuurlijk veel succes met weer zwanger worden.
@doortje ik hoop dat je rust kunt vinden en dat je snel weer een postieve test met positief uitloop mag krijgen! @joyce morgen is het dan zo ver hé
Eertje wat leuk dat je weer hier bent, ik miste je al een beetje. Gelukkig is alles goed met jou en je kleintje, fijn hoor. Dina een collega van me heeft gekozen om de 20 weken echo niet te laten doen, omdat ze niet wilde weten of er iets mis was met haar kindje, ze wilde onbezorgd zwanger zijn. Dus die keuze heb je wel inderdaad, alleen zou ik geen moment voorbij willen laten gaan om naar ons hummeltje te kijken Hummeltje2009 wat heb jij een ontzettend lieve vriend zeg dat hij zo tegen je buik praat, wow wat leuk zeg Ninosz wat leuk! Heel fijn dat alles toch in orde was, je zal wel zenuwachtig zijn geweest. Nou meid geniet er maar van Medde hoe was je echo? Ach MamavanBas wat erg dat je zo misselijk was en dat in een bus, vreselijk! Ik heb bijna geen last van misselijkheid, maar als ik in een bus of auto zit heb ik het wel even moeilijk om niet ziek te worden hoor. En dan zo'n eind in de bus, pfff. Doortje fijn dat je even een update hebt gegeven over hoe het met je gaat. Ik hoop dat er niets uit het chromosomen onderzoek gaat komen en dat je lekker snel zwanger bent en blijft. Veel sterkte met het herstel en het verwerken van je verdriet, neem je tijd. Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt. *dikke knuffel* Ik heb de laatste dagen echt last van mijn hormonen, ik ben echt niet te genieten, en ik kan er niets aan doen, gisteren voelde ik me echt heel erg down en vandaag ben ik boos op allerlei mensen. Ik word er wel een beetje moe van, hoop dat het een (hele korte) fase is. Mijn vriend is juist zo lief en ik zit alleen maar moeilijk te doen en daar word ik weer verdrietig van Stom he?! Hebben jullie hier ook last van? Morgen hebben we de afspraak bij de verloskundige, intake en echo, ik ben benieuwd wat we te zien krijgen, ik hoop op zo'n mooie profielecho als van Andi
Oh ja voor degene die het nieuws nog niet hebben gehoord en haar kennen van de NOD topic, Puzzcat is zwanger! Na 3 jaar is het eindelijk gelukt, ik ben zo blij voor haar. Dat maakt mijn dag wel weer goed
Afspraken lijst voor morgen Twinkle Intake VK +2e echo ( termijn echo) 9.15 uur Joyce84 1e Echo 16.30 uur Sam28 Echo en Bloedprikken 09.15 uur LaJet 3e Echo Allemaal veel succes en plezier morgen met de afspraken!
Pfff..lief had me vanochtend aan de waterlanders. Ik was -moe zoals altijd tegenwoordig- vroeg naar bed gegaan en hij was nog een tijd opgebleven. Vond ik vanochtend in mijn mailbox een vreselijk lief gedichtje, wat 'ie aan ons wurm had geschreven. Nou dames...dat gaf hele dikke tranen van ontroering. Wat ontzettend lief van hem.... (hij schrijft van het begin van onze relatie af en toe een gedichtje aan me...maar dít was wel héél erg mooi)
Hallo zwangere dames Ben al een tijd niet geweest op het forum! Een beetje te veel ellende gelezen, doet me geen goed! Gelukkig is er in de tussentijd niets gebeurt. Met mij gaat het wel goed....denk ik. Buikje is al een beetje gegroeid...weet alleen niet of het darmen zijn of echt een zwangerbuikje.....veel mensen in mijn omgeving zeggen..neeee kan geen zwangerbuikje zijn..is veelste vroeg.zijn gewoon je darmen! Is dit waar? Mijn zus heeft een miskraam gehad met 8 weken, donderdag krijgt ze een curetage....ze heeft namelijk wel pijn maar geen bloed. Echt balen zeg! We zijn er helemaal kapot van! Ninonz..geweldig dat het nog goed zit, kan je heerlijk onbezorgd zwanger zijn. geniet ervan! Doortje...hoop je gauw hier weer op het forum te zien met goed nieuws! Dames met afspraak morgen veel succes! (ik heb trouwens 12 maart een afspraak bij vk, 12 weken echo! joepie! kan ik op de lijst,....tnx)
Hoi lady's, Sorry voor het plotselingen vertrek. Helaas zijn er veel mensen jaloers en afgunstig op onze zwangerschap en vinden het nodig deze tijd te verklote met onnoddige bemoeienissen. Maar goed dat gaat ik achter mij laten. Ik heb ook een beetje afstand genomen omdat ik vanavond de nekplooi zou hebben en ik niet mijn angsten kon delen hier zonder dat het tegen mij gebruikt word door mensen die hier niet thuis horen... Ik vond het best wel eng en durfde eigenlijk niet goed naar binnen. Maar uit eindelijk is alles super goed... Normaal tot goed nekje, een neusbotje en 2 voetjes en 2 handjes.... Echt geweldig om het te zien groeien... Zo en nu even wat heb ik hier allemaaal gemist? Kan iemand mij even bij kletsen?( mag ik weer gewoon de lijst doen?)
Hellen wat super lief zeg Ah dat is echt schattig. Ik vond het ook zo lief dat jullie een auto hebben gekregen, erg fijn hoor om lieve mensen om je heen te hebben! Ladymoi fijn dat je er ook weer bent. Dat buikje komt wel door je zwangerschap, oke je baarmoeder zit nog heel laag, en drukt je darmen naar boven, maar dat is toch een zwangerbuikje? Wat verdrietig voor je zus, maar ook voor jou, waren jullie zo fijn samen zwanger, sterkte ermee! Wil je je gegevens even in een PB zetten naar Babijtje, Betty Boop of naar mij? Dat is makkelijker voor ons. Betty Boop wat super fijn dat het goed is gegaan met de nekplooi meting! Ik vind het heel naar voor je dat je zoveel mensen om je heen hebt die je dit geluk niet gunnen. Goed dat je dat achter je gaat laten! Natuurlijk mag je de lijst doen, ik had je naam gewoon even weggehaald zodat je niet gestoord zou worden, omdat we niet wisten wat er aan de hand was. Fijn dat je er weer bent.
Betty, fijn dat je er weer bent. Sorry, heb verder niet alles bij gelezen. Even geen zin in. Moet echt nog bijkomen van carnaval nu.
@Hellen; ooooooooooooooh wat schattig! @Ladymoi; wat ontzettend vervelend van je zus. Bah Iedereen met afspraken morgen; veel succes en plezier!
Jaa..mijn Lief is heel Lief ik voel me zeer gelukkig met zo'n schat en de vele andere lieve mensen in mijn leven. Vandaag is wurm gepromoveerd van embryo tot foetus. OOK wel weer heel speciaal. Ik baal best een beetje, dat ik nu nog 3 weken moet wachten vooraleer ik wurm weer kan zien op de echo. Maar...dan ben ik al aan week 14 begonnen en als ik tussendoor geen echo's meer heb, houdt het in, dat alles goed gaat. En dat is dan het wachten méér dan waard. *zwaait even naar Betty Boop. Fijn om weer van je te horen!*
Thanks alle.. erg lief... TWinkle succes morgen... spannend hoor... UIteraard iedereen morgen ook succes.. Zo te zien gaat het met jou hellen ook gelukkig nog goed... ik ga zo even de lijst bekijken of ik nog narig nieuws heb gemist...
Heey Betty! Fijn je weer terug te hebben! Hey, Hellen, jij hebt niks te klagen hoor! De eerstvolgende keer dat ik ons hummeltje zie is met de 20wekenecho
Is ook niet zozeer klagen, hoor. Ben gewoon zoooooo benieuwd naar hoe het is met die kleine. Net als ieder ander, I guess. Na een moeizame start van deze zwangerschap, is het gewoon enorm wennen dat ik nu in rustiger vaarwater ben beland.
Hihi, ik snap hem! Tja, ik ben ook nieuwsgierig, maar zal toch op z'n minst moeten wachten tot m'n volgende afspraak bij de vk. Dan kunnen we het hartje horen..