betty boob: succes vandaag.. Morgen de eerste test: mijn nichtje viert haar verjaardag.... halve familie aanwezig en normaal gesproken drink ik graag een glaasje wijn... aangezien we al een behoorlijke tijd in de MMM hebben gezeten, weten de meeste familieleden wel dat wel met kinderen bezig zijn.... nog even een smoesje bedenken.... Groetjes Chrizzzy
Uuuuhhh.....datje de afgelopen dagen al genoeg gedronken heb misschien? Of......dat je niet helemaal lekker bent (alleen wel opletten dat je dan ook niet teveel hapjes eet ) Zoiets misschien?
@betty boop: wat spannend, je weet straks meer... hier draaien de duimen voor je. @klachtjes: beetje ongi-gevoel, kleine plasjes. Verder alles goed @chrizzzy: je kunt je een glas laten inschenken, wat rondlopen, even de keuken in, hup, een scheut in de gootsteen... je man ervan laten drinken... werkte bij mij de 1e keer prima
Zo eerst maar die boom weer het huis uitgewerk, het regende naalden.. De rets blijft nog wel even hangen, maar dir boom kon niet meer... Het huis schoon, ook om de angst dat ik gebeld word en dan te horen krijg dat mijn hcg lager is dan maandag... Dan ben ik liever bezig en lijdt ik mijzelf af... Als het goed is moet het hcg nu tussen de 2000 en de 2200 zitten.. Ben zo bang... Even nog bij lezen... @Babijtje Ja heel spannend dus weer.. Ik heb er zelf om gevraagd, maar nu weetik eigenlijk niet of ik het wel wil weten.... @ Tinkerbellmama Herkenning, nergens op internet ben je echt veilig voor geroddel en gezeur. Zoals deze site. Ik vind gewoon dat dit een soort dagboek is ook voor mij. Als dan ongevraagd mensen meelezen is het alsof ze stiekem in een hoekje in je woonkamer mee zitten te lezen.. Als ze dan ook nog eens onderling gfaan roddelen over wat je schrijft word het allemaal zpo verwrongen... Maar blokkeren is de beste oplossing.. Als het goed is dan heb ik die hyves expres op prive gezet en aangegeven dat ik niet wilde dat hij in de hyves zoekmachine te vinden is.... Dus geheel veilig voor meelzers... @tanran He leuk die site voor al die gratis boxen... 1 advies, doe het wel als je over de 12 weken bent... Ik heb het de vorige keer te vroeg gedaan en toen moest ik dus alles afzeggen en vervolgens werkt dat niet en word je maanden lang geconfronteerd met de pijn als je in de brievenbus folders van babyspullen,en de ouders van nu en dat soort dingen ziet. De admin van de meeste van die organisaties is zwaar belabbert en ze blijven door sturen... @Chrizzzy Smoesje "ik gebruik medicijnen waarbij je geen alcohol mag gebruiken?" Hier eigenlijk weinig tot geen klachten... ben ik echt zwanger?
Wij zijn vanmiddag weer op de ijsbaan hoor......zoonlief doet mee aan de baanwedstrijden. Spannennnnnnnnnnnnnnd. Tot vanavond.
hai bettyboop, kan je mij uitleggen wat het allemaal is wat je moet doen? begrijp het niet helemaal hihi liefs
Dag septembermama's, Wat leuk, gefeliciteerd en geniet ervan Hier eindaugustusmama! maar misschien ook wel begin september mama, wie weet
@Tinkerbellmama waar kom jij vandaan dan hier is geen ijs meer hoor.... @Dina1983 je bedoelt met het bloedprikken?
Wat leuk zeg! Hier is geen ijs meer te vinden. Dus ondanks dat ik mocht schaatsen heb ik het toch nog steeds niet gedaan
Hey meiden, 1 en vooral proficiat aan iedereen! Leuk dat het groepje zo snel groeit! Ik heb vandaag een positieve test gehad (hiephoi) maar door de pregnyl die ikkrijg weet ik niet of ik er 100% op kan vertrouwen, dus laat ik morgen een bloedtestje doen. Hoop me dus na morgen bij jullie te voegen! x
@Dina1983 ja mijn vorige zwangerschap is met 6 1/2 week afgebroken omdat hij buitenbaarmoederlijk was. Ik er dus alles aan om zo snel mogelijk te weten of het nu in ieder geval op de juiste plek zit. Dit kunnen ze zien aan het hcg en progestron gehalte, bij een bbz groeit dat wel amar veel langzamer.... Helaas heeft het spoed dit keer niet geholpen... De ha heeft nog niet gebeld... Bah nu moet ik tot maandag wachten. @Shyness als het 14 dagen na de laatste pregnyl is, kun je er bijna zeker van zijn dat je test posi is omdat je gewoon zwanger bent maar ene vorozichtig gefeli en super welkom hier... Heb je morgen ook gelijk de uitslag van het bloedprikken? @Babijtje... helaas dus nog niet.. ben bang dat het pas maandag word..... Nog goed nieuws hier verder over klachtjes?
Zo dames wat kunnen jullie kletsen zeg, bijna niet bij te houden. Hier gaat het nog steeds goed, afgelopen woensdag wel even een rotdag gehad, veel last van mijn buik gehad. Achteraf wijdt ik het aan een andere houding bij mijn ouders op de bank en natuurlijk een nachtje slecht slapen in een vreemd bed Ik ben bij vlagen misselijk en heb zere boobs (had ik bij Kylian niet gehad). Dan even over de uitgerekende datum, bij mij kan het verschillen tussen de 30 augustus (uitgaande van 28 dagen cyclus) en 1 september (30 dagen cyclus). Maar aangezien ik 3 weken overtijd ben gegaan met Kylian verwacht ik eigenlijk dat dit mormeltje ook wel later zal komen De opa's en oma's en oom's en tante's hebben we het wel verteld, ze waren natuurlijk heel erg blij. En de rest hoort het wel na de echo. Groetjes anita
Wij wonen in de Hoeksche Waard, het ijs werd wel wat slecht vanmiddag maar de komende nachten gaat het weer flink vriezen dus het gaat helemaal goed komen. Zoonlief is 2de geworden in zijn leeftijdscategorie.......trotssssssssss
@Babijtje... helaas dus nog niet.. ben bang dat het pas maandag word..... Balen Betty, duurt het weekend zo lang he, als je ergens op wacht, en zeker hierop. Hou vol meid
Goedendag dames wat kunnen jullie kletsen zeg hahaha... Heb er net 2 lange werkdagen opzitten dus nu eindelijk tijd om ff te computeren. Als ik het zo lees mag ik in mn handen knijpen met mn klachten, hier af en toe zeurende buik en afwisselend zere(.)(.) soms wel soms niet. Geen misselijkheid alleen heb ik het op zn tijd ineens heel koud( erg lastig als je naar bed gaat bbbbrrr) en soms moet ik 3 x in een uur uit bed voor een inimini plasje maar als dat alles is... Soms vraag ik mezelf af of ik wel zwanger ben, dan kijk ik weer ff naar de foto's van mn testen en denk tja het is toch echt zo. Vind het ook erg moeilijk om niks tegen mensen te zeggen, zeker mn familie. Eet vaak tussen de middag bij mn ouders en die halen voor mij speciaal rosbief enz... daar moet ik nu een smoes voor gaan bedenken (iemand ideetje?) kijk bij drank kan ik er wel een paar verzinnen maar hierbij weet ik nog niet wat ik er van moet maken.... Ga zo een verloskundige praktijk opzoeken en maandag ga ik eens bellen. Betty sterkte het weekend met wachten.... Nou ik ga nog ff verder lezen groetjes angelique