September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    eten eten eten.... zo leuk om al die verhalen te lezen. ik heb vanavond voor 6 personen gegeten denk ik. dan ook van gourmetten, yoghurt, popcorn, m en m s, thee, bokkepootjes, sinaasappels...my god echt te erg haha

2. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Even voorstellen (kom er nu pas achter dat dit topic bestaat )Ik ben 3 september uitgerekend, maar of het echt september wordt.... kan best een augustus worden. Ik heb ook al een zoontje van ruim 1,5 die steeds lief kusjes op mijn buik geeft.
    Ik heb vandaag even mijn laatste werkdag gehad voorlopig, want mijn vakantie gaat maandag in. Lekker een maand vrij! Echt heerlijk. De eerste keer hier (in 7 jaar tijd!) dat ik mijn vakantie uitbetaald krijg. Echt geweldig. Ach ja, wonen in Peru heeft zo z'n nadelen.. :D
    Mijn zusjes komt aanstaande vrijdag aan, drie weekjes op vakantie hier. Echt super gezellig en bovendien ook erg leuk want er komen allerlei extra dingentjes voor Sem en de nieuwe kleine mee....
    Ah, ik moet zeggen dat de eerste drie maandjes erg goed verlopen zijn. Alleen erg moe geweest, maar verder nergens last van gehad. Gelukkig, want ik geef hier les, en met misselijkheid voor de klas is echt niet ideaal.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    hihihihi het staat ook hier onder mijn knopje website ;)

mamita feliz welkom, lekker hoor een maand vakantie.

Gisteren kwam jan thuis met een heel klein chocoladetaartje 8) , had hij snel even samen met Kylian gehaald.

mare wat ongelofelijk ondoordacht van je collega, heb je hem/haar er nog over aangesproken, ik denk dat ik ter plekke had gezegt.
    Ja dat klopt maar ik had het liever zelf verteld :evil:

Groetjes anita

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Anita; Wauw wat een mooie fiets zeg

@Mare; niet leuk he als anderen het al voor je verteld hebben. Hadden wij laatst ook in de Gamma, een oudtante ofzoiets van Marc zag ons daar en zei toen, ja gefeliciteerd he! Toen was ik nog maar 7 weken ofzo. Marc zijn broertje heeft het door zitten vertellen, terwijl we nog zo hadden gezegd dat niet te doen. Jammer dat sommige mensen gewoon niet snappen waarom mensen het zelf willen vertellen. Gelukkig heb je het nog wel aan een aantal mensen zelf kunnen vertellen

@Andi; wat gaaf dat je de kleine al gevoeld hebt!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mamavanbas: met 8 weken al?! wat zijn mensen onbeschoft hè. dat snap je toch niet.

@pluk: ik was gisteren gewoon echt sprakeloos en kon het niet geloven. Ik heb de collega die het dus verder verteld heeft ook nog niet aangesproken en weet ook niet hoe ik het ga aanpakken want op dit moment zou ik niet heel aardig zijn denk ik. Maar hij krijgt sowieso wel van zijn leiding gevende te horen aangezien dat een "vriend" van mij is...

@mamita feliz: welkom hier! fijn dat je zo kan genieten van je zwangerschap en ik zou zeggen veel plezier in je vakantie!

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Even een heel kort berichtje, slechte dag vandaag... de pot weer gezien en ik sta te trillen op mijn benen... heel vreemd weer... toch maar eens mijn bloeddruk nog eens laten meten?

hou het dus kort sorry...

@MamaVanBas we zijn druk bezig omte onder zoeken waar we het goedkoopste en beste een bad kunnen huren met alle toebehoren. Er zijn voor zover we weten 2 organisaties, de oerbron en het duikertje.
    We hebben uiteindelijk dus wel een goede vk gevonden die met veel plezier en uitdaging dit wil begeleiden.

Voor de rest moet ik even wachten tot partner uit de werk drukte is voor hem. Dan kunnen we afspraken maken voor cursussen enzo...

Hier gaat ik maar even rustig zitten, want het tippen wil ook niet echt met trillende vingers...
    Wat is dit nu weer?

7. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Hellen,

Ik mag van mijn vk gewoon gerookte zalm eten, mits je de verpakking die dag hebt geopend. De restjes zijn voor niet zwangere zei ze.

Nou vind ik wel dat je uberhaupt best wat verschillen in adviezen hoort, maar ik heb gister gewoon een stokbroodje met zalm gegeten :D

eet smakelijk...of niet :D

groetjes eertje

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Welkom mamita feliz!

Zooo, echt wel!! :D Ik voel ons hummeltje echt regelmatig nu. Ben helemaal in de zevende hemel :D

Bagger dat je een slechte dag hebt, Betty! Zou als ik jou was je toch een keer laten controleren of je bloeddruk of hb wel goed is.

Brrt.. ben een beetje gaar na vandaag, Gabriëls verjaardag gevierd..
    Heel lief van m'n moeder, had gisteren een beetje een k*tsituatie(Lees: m'n vader wil helemaal niks meer van me weten en heeft me helemaal afgeschreven en nu had ik een duidelijke bevestiging dat dat toch echt zo was) en nu had m'n moeder een knuffelbeer met roze pyjama en slaapmuts gekocht met tekst: "I love you". Heeel lief van haar... :)

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    he bah! wat een nieuws! das niet zo leuk:(

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik heb uiteindelijk de dokterspost gebeld... voelde mij zo heftig beven enzo. Dus even langs geweest, bloedsuiker getest, bloeddruk alles, maar niets gevonden. Heb wel medicijnen voor de misselijkheid gekregen. En toen ik die op ging halen bij de apo bleek voor mij wat er aan de hand was.... Men wat een hoofdpijn... een ordinaire migraine aanval.
    Alleen heel heel anders dan normaal bij mij gebeird...
    MAar dat schijnt te kunnen dat door de hormonen de klachten anders worden...

Nu net gal er uit gegooit en dat heb ik de 5x van de zwangerschap niet gehad dus voor mij is het echt wel duidelijk dta dit van de migraine is..

Nou gelukkig maar, want dat houdt in dat ik morgen gewoon de oude ben ;)

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    poeh toen je dat ging beseffen was je zeker opgelucht. hopelijk ben je morgen echt weer de oude!

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Betty Boop
    oooooohhhh ik weet als geen andere hoe een migraine aanval voelt... same shit here!
    maar de klachten zijn ind anders en het aankomst er van ook...
    Hop dat jij je beter voelt.

@andi dus jij voelt de kleine al!
    Ja je weet wat je moet voelen.
    Ik heb een paar keer gehad deze week dat ik dacht wat was dat...Na de echo was het duidelijk dat waar de baby zit geen darmen meer zijn..
    een hele vreemde gevoel is het...
    Ach ja ik denk het van niet..maar het kan..

@ wie het wilt lezen..
    Ik ben weer eens wakker van de honger haha dus maar wat eten en weer terug naar bed haha
    Ik ben blij als ik wat naar binnen krijg dus eten als ik honger vind ik prima dusss... ook zo vroeg in de ochtend! hahaha

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha je was er vroeg bij door de honger slaapzak ;)

Jep het gaat wel wat beter hier gelukkig, wel misselijk, maar das de gewone misselijkheid en erg moe omdat ik een gebroken nacht heb gemaakt ( komt ook door de aanval, dan slaap ik overdag veel en snachts begin ik ineens mij beter te voelen...) het was dus gelukkig echt een migraine aanval... Nou ja gelukkiog?

Dus bij jou zijn ze ook anders nu slaapzak?

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Afspraken van vandaag:

Eerised90 3e echo 9.20 uur
    Chrizzy Controle VK
    xxsuuzxx 2e Echo
    Eerised90 12 weken Echo 9.30 uur

Heel veel plezier en succes meiden...

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen!

Heel veel plezier meiden met een afspraak/echo !

Pfff heb de laatste tijd geen zin om achter de pc of laptop te kruipen :(

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Naiobi heb ik ook nog steeds hoor, maar ja meestal als ik hier ben ben ik op me werk, zit ik toch al achter de pc :D

Iedereen met een afspraak veel succes !

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Lees nog even alles terug en wil nog even mamita feliz welkom heten en vertellen dat we een lijst bij houden met afspraken en beval data. Als je er op wilt kun je Babijtje, Andi, Twinkle of mij even pben....

Verder wil ik Andi veel sterkte wensen, ik weet wat het is als familie zich tegen je keert. Hoe moeilijk ook, zij kiezen hun weg en jij de jouwe. Wees trots op wie je bent....

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Heeeeeeel veeeeeeeeeel plezier! en succes vandaag :)

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Mooi gezegt!

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    :) Dank je! En je hebt gelijk, hoor. Absoluut. Lief dat je aan me denkt. :)

Degenen met een afspraak veel plezier en succes!

En Slaapzak, idd, ik voel de kleine al! Ja, ik herken het ook veel sneller nu natuurlijk. Maar Gabriël voelde ik pas met 21 weken, dus ik keek nu best raar op mijn neus. Maar oh, wat geniet ik ervan als ik de kleine weer even voel!

Deel Deze Pagina