September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo, ben een poosje niet geweest.

Kreeg het op mn heupen van alle mindere berichtjes, en had daarom besloten even wat minder te komen.
    Zag wel dat het al wat rustiger is geworden dus wat makkelijker bij te lezen (heb niet alles bij gelezen dat was to much.)

Leuke fiets pluk super, hier afgelopen jaar al een nieuwe fiets gekocht maar daar ga ik het zeker wel mee redden met de kleine.

Vandaag de 2e afspraak gehad bij de vk.
    En nu voor het eerst het hartje gehoor gaaf is dat zeg hahaha...

Heeft er hier iemand ook als bloedgroep o neg?

Ik schijn dat te hebben en dus ook kans te krijgen op een rhesus kindje, dus vanaf week 30 extra bloedcontrole en een spuit in mn been ofzo bbbrrrr.... heb ik weer.

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @ babijtje, heel veel succes mrogen, ik duim voor een goed resultaat ( nou ja eigenlijk weet ik dat je het kunt dus hoef ik niet te duimen ;) )

@ twinkle.. hier helaas pas ook vrij laat de misselijkheid gevonden, ik was 9 weken en een paar dagen. Ik hoop het niet, maar het kan dus wel...
    En tuurlijk zijn we hier om van en met elkaar te leren ;)
    Thanks daarvoor allemaal...

@slaapzak
    hoe hoor je dta dan met de angelsound? Ik heb eindelijk het hartje gevonden en nu gaan we beweging zoeken ;)

3. Femya

Femya Niet meer actief

Oh dus het kan ineens wel die misselijkheid... hmmm... nou ja het is me de eerste weken bespaard gebleven, dus ik moet niet zeuren.

Leuk Eerised dat het kan die DVD opname!

Beverly dat is bijzonder O negatief, wat vervelend dat je kans hebt op een rhesuskindje. Heeft je man/vriend rhesus positief?

Welke Angelsound hebben jullie? Ik ben aan het rondkijken en vraag me af of die duurdere echt veel beter zijn dan die van 50 euro. Hoor je bij die duurdere echt een zuiverder geluid?

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    nee hier a posi dus kan niet met je mee praten... maar wel mee leven ;)

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ik heb de midden klasse ( ik geloof iets van 85 euro?) en tja ach je hebt er na de bevalling nog iets aan omdat er een slaap liedje bij zit, maar ik weet niet of hij het nu echt beterder doet ;)

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mijn moeder heeft 0 neg. en heeft dus spuitjes gekregen. het is wel lastig dat je dan een "behandeling" moet krijgen maar dan zijn de risico's verder volgens mij vrij klein...

7. Beverly dat heeft volgens mij niks met je bloedgroep (A,B, AB of O) te maken hoor..
    Ik heb ook bloedgroep O.

Naast je bloedgroep A, B, AB of O hebt, ben je rhesus positief(+) of negatief(-).
    84% van de Nederlandse bevolking is Rh + en behoeft verder geen onderzoek.
    Maar als je Rh – bent dan moet er in de loop van de zwangerschap nog een keer bloed worden afgenomen.

X

8. Oh sorry, ik heb helemaal over dat negatief heen gelezen!
    Niks gezegd.

X

9. Femya

Femya Niet meer actief

Ze heeft neg erbij gezet, daar doelde ze op. Het heeft inderdaad niets met O te maken. Maar wel met de rhesusfactor.

Edit: Oh je las het zelf al.

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hier o positief!

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jep die angelsound staat hier en ik ben er erg tevrede mee.. ik luister het liefst met een koptelefoontje er bij, die word helaas niet mee gelevert. Maar je hoort het dan beter...

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Lang leve Marktplaats! :D
    Deze:

En Eerised, je zou het eens kunnen navragen bij de vk of dat soort plopjes wat je merkt of dat niet de kleine is. Kijk, ik herken het nog van de vorige keer dus ik weet dat ik het goed heb wat betreft het voelen van het kindje!

En ja, hier ook O +. M'n stiefmoeder heeft wel negatief, maar het is echt niet erg, alleen iets meer bloedcontrole dus! Ze heeft inmiddels al 11 kinderen op de wereld gezet.. Dus.. ;) Het zal wel meevallen Beverly :)

13. Femya

Femya Niet meer actief

Oke, ik denk dat we ook voor die gaan. Maar eerst nog even over nadenken.

14. Femya

Femya Niet meer actief

Oh Andi wat een mooie wieg! Super dat je er een via marktplaats hebt gevonden!

Ik wil deze wieg van baby-walz:

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Oh Andy wat een schattig wiegje. Mijn ouders hebben het wiegje nog waar ik in heb gelegen. Die gaan we nu verven en een leuk hemeltje erbij maakt mijn moeder, ook helemaal schattig net als die van jou.

Meiden, thanx voor de succes wensen, laten we hopen dat het helpt. En Betty je bent een schat. Oja, weet niet meer wie het vroeg, maar het is voor opleiding gewichtsconsulent. Ben morgen van 10 tot 15 uur bezig :oops:

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, die is ook erg lief, Twinkle! Heb die ook voorbij zien komen, maar daar had ik geen 'klik' mee. :p
    Met heel veel wiegjes trouwens niet en dit was de eerste waar ik dat wel mee had(Wiegje past ook heel mooi in onze slaapkamer, want het frame van ons bed is ook zwart)

Ohh, da's ook erg leuk Babijtje! Ik geloof dat die van mijn ouders ooit eens ergens in een verhuizing verdwenen is.. :-k

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wauw wat een mooie andi gaaf....

Die van jou is ook echt lief twinkle...

Wij gaan voor een ledikant...

( hoe krijg je foto's bij een bericht?)

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Hier geen wieg, mijn zus is 12 jaar geleden geemigreerd naar amerika en was toen zwanger en heeft "onze" wieg (waar we dus als kids ingelegen hebben) meegenomen.

Ik vraag mij wel af of mannen ook last van hormonen kunnen hebben (en dan bedoel ik zijn eigen hormonen niet de mijne ;) )

Gisteren vroeg hij wat we vandaag gingen eten (hij draait een dagdienst, thuis wat eten en dan curcus).
    Dus ik antwoord dat ik aan spaghetti of macaroni zat te denken.

Kreeg ik te horen dat hij daar geen zin in had omdat het hem de vorige keer ook niet zo lekker had gesmaakt. :(

Dus had ik karbonade, aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus gemaakt.

Komt hij thuis (kan zo aanschuiven) krijg ik de vraag waarom ik geen spaghetti had gemaakt, had hij zich net zo op verheugd :confused: en dat hij dus helemaal geen zin had in witte bonen. :evil:

Maar ondertussen wel 2 keer opscheppen, dus ik vroeg na het eten of hij toch nog lekker gegeten had krijg ik als antwoord dat het te eten was :evil:

nou ja en ik had er nog wel zo mijn best op gedaan, wat paprikapoeder en köfte kruiden erdoor, een augurkje enz enz.

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH :evil: :evil:

Groetje sAnita

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jaaaaaaaaaaaa, hoor, Pluk! Jemig(moet er stiekem ook wel een beetje om lachen, hoor :)) Mijn man is erger, gisteren na de verjaardag van gabriël waren we allebei hartstikke moe, alleen hij wordt dan heel kribbig als ik maar net een verkeerde opmerking maak. Ik dacht dat ik zwanger was?

Betty Boop, door de link waar de foto staat tussen [​IMG] te zetten. ;)
    Toen Gabriël net was geboren heeft hij een poosje in een ledikant gelegen, maar ik wilde dat nu echt niet, want Gabriél lag er toen zo verloren in als zo'n klein poppetje.. Ik zie het nog precies voor me. Wij hebben al een ledikant, maar om die reden wilde ik graag een wieg(en ik wíl gewoon een wieg, wat voor reden dan ook :))
    En ja, hij is mooi, hè? :D

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Deel Deze Pagina