September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, klopt, Betty! We zullen het zien wat je zelf fijner vindt, want da's toch het belangrijkste ;)
    Nog zo'n 6 maanden, dan weten we het. Haha. :p

Hey Merakli, zie het maar zo, je bent de 12 weken al gepasseerd, hè? :)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Naiobi, komt helemaal goed hoor meid :d

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hoi meiden

echo gister was super en we hebben het hartje ook gehoord, wauw!

Kindje was goed wakker en nu al dol op zijn/haar handjes.

Helemaal gelukkig!

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Suuz, gefeliciteerd met je goede echo, hmm had ik nog niet gedaan geloof ik :D

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hmmm nee volgens mij ook niet ;)

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @betty boob
    Als ik nu luister is de baby soms rustig en dan hoor ik alleen het hartje.
    In de avond hoor ik het hartje dan een wwwoooeeefff of boink geluid en dan is die weg. Dan hoor ik het hartje niet waar het was. En zo gaat het maar door. Eerst wist ik niet wat dat was maar een vriendin van me was hier en heeft 2 kindjes en de angelsound zelf ook gebruikt en die zei ook ja hoor beweeg geluiden.
    Gisteren zelfs heel duidelijk bonk,bonk achter elkaar gehoord.

Oja over een dikke week een echo en het geslachts bepaling...Nee is geen onzin het kan alleen moet je er voor betalen.
    Kindje word dan ook van top tot teen na gekeken een 30 min lang en alles op dvd + 2 foto's en een geschreven verslag.
    Ik ben niet tervreden over de 12 weken echo in het ziekenhuis. 10 min waren er weer weg. Weinig uitleg, heb alles moeten zeggen wat ik zag.
    Dus dan betaal ik wel..

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    leuke echo suuz en fijn dat alles zo goed gaat!

@slaapzak: maar dan is volgens mij toch wel de kans groot dat het nog niet te zien is of verkeerd gezien kan worden toch? neemt niet weg dat het leuk is om je kindje weer te zien ^^

@hellen: ik kan mij voorstellen dat je er even onzeker van wordt maar we moeten idd die negatieve gedachtes hier van ons afzetten!

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hoihoi,
    Waar ga je dat laten doen? een 3 of 4d echo? en dan ben je 14 weken als je dat doet?
    Ik kan ook niet wachten om het te weten.. Maakt me echt niet uit als ik ervoor moet betalen.

Ben een weekje afwezig geweest hier ivm dat ik een beurs moest draaien..
    helemaal compleet naar de klote was ik.. dat is echt te zwaar, je voelt je goed, maar je lichaam zegt gewoon dat je niet zo hard moet werken als ik daar heb gedaan.
    Ik was me ook constant bewust van me buikje, de hele tijd spanning op de banden denk ik dat het was..
    Nu is alles weer ontspannen, nu ik weer gewoon achter me pctje op het werk zit :)

xxx

9. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej allemaal,

nou bij ons is alles goed, we hebben zelfs het hartje gehoord :D jeej! mag nu zeggen dat ik zwanger ben van mezelf (alleen mijn ouders en schoonmoeder weten het). heeft iemand nog een leuke manier om het vrienden te vertellen?

@Joyce: heej meis, ja hoor, laat je niet alleen ahaha! was alleen erg onzeker, maar moet me er nu maar overheen gaan zetten vindt je niet? :oops:
    hoe is het verder met je? :)

groetjes

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej brusje met mij gaat het goed hoor, heb vorige week de echo gehad en alles was goed, dus toen ook meteen aan iedereen verteld :D

Fijn dat je het hartje gehoord heb :D Bij de zwangerschap van mano vertelde ik het ook pas nadat ik het hartje had gehoord met 13 weken.

Ja ik d8 al waar is ze nou gebleven :D

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @suuz en BrusjevoorLynn Super mooi dat jullie echo goed was :)

12. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Ik heb hier ook heel even mee geschreven, maar vind het met 50 dames ofzo echt niet bij te houden. Lijkt me toch leuk om over de zwangerschap in een groepje te kletsen dus heb een begin 2009 topic aangemaakt, om een kleiner en vooral hechter groepje te vormen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 05#4475405

Wie de eerste week van september is uitgerekend en zin heeft is welkom ;) ! Ben je later uitgerekend dan kun je misschien zelf een topic starten.

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

He hoi! Ik lees nog wel steeds mee, maar geen puf gehad om te reageren. Alle meiden met goede echo's... Wat een heerlijk gevoel he, hier vandaag ook weer een echo gehad en zo lekker beweeglijk kindje! Wat een geruststelling zeg!
    Ik las een paar pagina's terug over rhesusfactor. Zelf ben ik ook O negatief en niks aan het handje hoor. Vroeger werden er inderdaad vaak rhesuskindjes geboren, doordat moeder antistoffen aan ging maken tegen het bloed van het ongeboren kindje maar tegenwoordig houden ze dat goed in de gaten. inderdaad bij 30 weken bloedprikken en antiD injectie. En na de bevalling wordt de bloedgroep van je kindje bepaalt en als dat positief is, krijg je nogmaals een injectie zodat je in een mogelijk volgende zwangerschap geen antistoffen aan gaat maken. En dat spuitje... Dat stelt echt helemaal niets voor hoor! Niks om je druk over te maken!

En de discussie ledikant, wieg... Wij hebben onze dochter ook gelijk in het ledikant gelegd. En je kan het bedje gewoon hoog opmaken(laken dubbel vouwen, soort envelopje... Kindje ligt dan als het ware tussen het lakentje in. Dan kan je kindje niet naar beneden zakken en is je bedje wel gewoon mooi hoog opgemaakt.

Nou, ik lees dapper mee en hopelijk nu wat meer puf om te reageren!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Milla ik snap je wel hoor maar zo'n topic is er al ;)

Dames met mooie echo's gefeliciteerd.

Hier even een middagje rust want Kylian is lekker naar de peuterspeelzaal toe.
    Heb al snel de gang opgeruimt en wilde veel meer doen maar ik heb geen zin :oops:

Groetjes anita

15. Milla

Milla Niet meer actief

Wat bedoel je met zo'n topic is er al? Waar dan?

16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Mila hier bij het bevallinglijst forum, heet de vroege sept mama tot 10 sept...

Wij gaan ook voor een ledikant, omdat we die al hebben. Maar een wiegje vind ik ook wel wat hebben, staat zo lief. Misschien toch de kleine meid nog maar even in het ledikantje laten liggen en voor de baby een wiegje erbij...Ze immers ook maar net 2 als de kleine geboren wordt.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
  18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Kijk Naiobi dat is helemaal handig!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Tnx!
    Ik heb even gekeken maar ook hier is het super druk en schrijven er heel veel dit tot zelfs de 15e zijn uitgerekend mee, ik laat de mijne open voor een wat kleiner clubje.
    Wie mee wil schrijven blijft welkom

20. Femya

Femya Niet meer actief

Xxsuuzxx, BrusjevoorLynn en Annelies wat fijn dat jullie mooie echo's hadden, super zeg!

Merakli voor jou is het nog even spannend, maar het zal vast goed zijn, geniet ervan straks!

Hellen oeh meid, heb je er nog last van? Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar je schrikt er toch van. Ik hoop dat het over is.

Wij willen graag een wiegje zodat we de baby de eerste tijd op onze slaapkamer kunnen laten slapen, het ledikantje vind ik ook meteen zo groot. En zo lang ik me kan herinneren wil ik een wiegje voor mijn kleintje.

Gisteren hebben we met eens tel collega's/vriendinnen gependeld, de uitkomst was dat ik 2 kinderen zou krijgen en alletwee jongetjes, ik ben erg benieuwd of dat uit gaat komen. Het was wel heel vreemd hoor dat de pendel gewoon een paar keer achter elkaar hetzelfde aangaf bij ons alle 4. Ik ben normaal heel nuchter en geloof er niet zo veel van, maar nu ik het gezien heb ben ik toch erg benieuwd of het uit gaat komen...

Deel Deze Pagina