5mare5 Je hebt gelijk, heb wel een hoofdstukindeling maar weet niet of het goed is , heb ook niks aan mijn bedrijfsmentor, kijkt me aan van : dat je niet weet wat je moet schrijven en mijn docent van school is ziek dus .. Betty Boop, Ik studeer Accountancy
Haha, ik heb er ook wel vertrouwen in, hoor, Mare! Maar 't is toch fijn als je de 12 weken hebt bereikt(ook vanwege die lastige kwaaltjes ) En ach, ik weet gewoon dat mijn lijf het kan, heb al een prachtig wonder rondlopen Wist trouwens niet dat je christen was? En fijn Betty dat het al beter met je gaat! Hier gaat het bij mij sinds 3 dagen al een stuk beter! Ik kan 2 boterhammen 's morgens wegwerken en ik ben wat minder moe!
Idd, Joyce! Geeft toch wel net iets meer rust ipv dat je vóór de 12 weken zit of bíjna 12 weken bent Dus ben blij dat we die mijlpaal hebben bereikt! Maar jeetje, wat gaat het hard.. 8 weken geleden stond ik met een positieve test in m'n handen :-o
Ja de tijd gaat echt hard he?! Terwijl ik toen dacht oh dat zal nog wel heel lang gaan duren voordat ik ook 7 of 8 weken op de banner heb, en nu zit ik al op een kwart van de zwangerschap, leuk hoor. Andi gefeliciteerd met je 12 weken! Merakli misschien moet je gewoon ergens beginnen, niet teveel vantevoren nadenken over hoe het eruit moet gaan zien, maar gewoon beginnen. Als je een hoofdstukindeling maakt heb je al een begin, gewoon doen, je kan later nog vanalles veranderen. Het blijft lastig maar dat is volgens mij de enige manier die werkt. Heel veel succes! Mare ik heb ook alle vertrouwen dat het goed zit met mijn hummeltje, lekker gevoel toch?! Lijkt me alleen wel raar als de symptomen wat minder gaan worden, ik denk soms al dat ik wat minder moe wordt. Maar vandaag bewijst weer het tegendeel haha. Betty ik ga wel eerder naar huis vandaag, kan ik vanmiddag even bijslapen. Wat fijn dat jullie al zo goed op weg zijn, strak schema hoor Ik ben zo benieuwd naar jouw badbevalling straks! Vind het heel erg bijzonder dat je dat wil Rox heb je een foto of afbeelding van het kamertje en de wagen? Leuk dat je daarvoor geslaagd bent! Ik ga zo lekker naar huis, het was een goede dag op werk, lekker veel gedaan vandaag.
@5mare5 ik had de vorige keer juist het gevoel dat alles goed ging en dat ging fout.. Dus vandaar dat ik naar de 12 weken heen leef En heb er helemaal geen gevoel bij.. Ook geen voor gevoel van jongen of meisje ...
poeh ja de klachten die minder worden... daar verheug ik mij echt op! Ik hoop echt dat het al met 12 weken is en niet pas later met 16 weken ofzo. @merakli, lastig is dat. ik had dus wel een hele goede mentor vanuit school waar ik altijd terecht kon als ik even niet verder wist. @Andi, ja ik ben idd christen. niet christelijk opgevoed maar ben met 18 tot geloof gekomen en heb me later volwassen laten dopen. nu ben ik lid van de baptisten gemeente ede!
Oh jah Rox ik heb ook een kinderwagen gekocht dit weekend De babykamer durf ik nog niet heb je foto's?
Okay dan! Haha, hier namelijk nog een christen (Okay, messiaan dan. Wij gaan zaterdags naar de gemeente en leven volgens grondprincipe van de Bijbel ) Naiobi, foto's! Haha, Twinkle, ik kon me ook nog echt niet voorstellen dat ik 12 weken op m'n banner zou hebben staan.. Ik kan me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen hoe het dadelijk moet zijn met twee kids.. Lijkt me toch weer zooo bijzonder!
oké naiobi, kan me wel voorstellen dat je dan nu een beetje voorzichtiger bent. @andi: messiaan? ik weet echt niet wat dat inhoudt. korte uitleg?
hey de bugaboo cameleon, die gaan wij ook kopen. alleen dan wel met duurdere stoffen want in april komt er een collectie van paul frank voor uit en die wil mijn man heel graag hebben!
Mare, Messiaan houdt in dat we Torahgetrouw leven. Oftewel, we houden ons aan alles wat er in de eerste 5 boeken staat(behalve het slachten, want daarbij geloven we dat Jezus voor ons is gestorven en het ultieme offerlam is), dus geen varkensvlees eten, en dat soort dingen die daarin staan. Wij geloven namelijk niet dat toen Jezus stierf dat je je niet meer hoefde te houden aan de Wet, want Jezus is gekomen om de Wet te vervullen en niet ontbinden(Hij zegt zelf: Ik ben niet gekomen om Wet en Profeten te ontbinden. Ik ben gekomen om ze te bevestigen.) Jezus leefde zelf he-le-maal naar Torah. Dus wij zijn teruggegaan naar de grondprincipes waar het Christelijke geloof op is gebaseerd Snap je het zo een beetje? Naiobi, mooie wagen! Lekkere rustige kleur ook!
poeh dat is wel veel, ja de basis gaan we waarschijnlijk ook al eerder kopen en dan in april het aanvullende pakket ofzo. ik zag hem net op internet wel voor veel minder dan in de winkel maar ik ben niet zo van de internetwinkels, heb je toch nooit zekerheid dat het goed gaat. maar het is wel een gaaf ding hè
@5mare5 er is daar ook een topic over geweest bij baby uitzet. De fabrikant gaat vanaf 1 maart de prijzen verhogen en dat doen hun dus ook. Als je em nu nog voordeliger kan krijgen zou ik dat wel doen en dan de aanvullende topbekleding kun je later nog wel kopen.. Hij is licht en goed wendbaar en geschikt voor strand en boswandelingen en heeft goede vering
Dank jullie wel meiden! Komt wel goed denk ik zal wel moeten met de kleine. Ik heb wel een goede mentor vanuit school, maar die is ziek en die van mijn werk is een jonkie dus, heb vandaag mijn daggie niet. En dames met die de 12 weken hebben bereikt : hartelijk gefeliciteerd! en de rest succes!