September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Andi en kaily122: Gefeliciteerd met het behalen van die belangrijke 12 weken. Ik hoop, dat jullie nu heerlijk relaxt gaan zwangeren !

Interessant, Andi, dat Messiaanse. Hoewel ik me in veel religies heb verdiept, is dit weer een stroming die ik niet kende. Altijd goed om ervan op de hoogte te zijn.

Merakli: heel veel succes. het komt echt wel tot je. Soms is even afstand nemen het enige wat je kunt doen. Dan krijg je vast een briljante ingeving voor je scriptie!

Hier is het nare ding op de delicate plek bezig met terugtrekkende bewegingen. Kennelijk was mijn denken aan een medisch ingrijpen voldoende, om de bult zich te laten bedenken

Ik heb wel iets anders vandaag: na een tijdje lopen heb ik pijn in mijn liezen, vanuit mijn schaambeen. Ik weet dat ik hypermobiel ben..maar heb nu echt zoiets van: het is toch zeker nog veel te vroeg voor bekkenklachten? Het is wel een heel vervelend gevoel,. wat ik ook voel als ik, bijvoorbeeld, even op 1 been sta met het aantrekken van mijn broek. Ik had al in gedachten om na de volgende controle mijn oude Cesartherapeute eens te bellen, maar ga me toch afvragen of ik nog wel 2 weken moet wachten. Dames die zwanger zijn of waren....kunnen jullie hier iets over zeggen?

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ooo hij is leuk hee! :D
    we hebben helemaal dezelfde ;)
    heb je ook die kleur?

jo was er gelijk helemaal weg van.. vooral toen ze zei dat de voorste wielen naar achteren konden en dat je dan makkelijker door het bos kon lopen hihihi dat was de doorslag :)

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    wij dus ook.. wij gingen eerst bij kidsfactory kijken en daarna bij babyplanet en daar scheelde het ook alweeer 150 euro.. zit een hoop verschil tussen!

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    heb het vaker gehoord dat de klachten vroeg kunnen beginnen....

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik ga zo even proberen mn kamertje in mij album te zetten...

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @hellen: een vriendin van mij moest vanaf week 13 in een rolstoel als ze lang van his moest en mocht niets meer boven haar macht doen e.d. dus het kan idd al vroeg beginnen.

@andi: dat kende ik zo nog niet. ik heb dan gelijk een vraag en dat bedoel ik dus niet respectloos maar wij lezen net de Bijbel vanaf het begin en daar staan natuurlijk een heleboel regels in. Zo vraag ik mij af hoe jullie het dus deden als je ongesteld was. (7 dagen onreinheid enz.) Houden jullie je dus echt aan alle regels? gewoon uit interesse hoor.

Ik ga morgen dus nog eens goed kijken voor een bugaboo en hem misschien dan maar gelijk kopen...

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, klopt, wij hadden dus ook 7 dagen geen seks als ik ongesteld was(en vond het sowieso geen prettig idee om het te doen wanneer ik ongesteld was.. :-s) En we houden ons idd dus aan alle regels(die we kunnen houden. Bijv regels voor de mannen houd ik me natuurlijk niet aan en dat soort dingetjes ;)) Ik vind het heerlijk leven zo, want die regels zijn er niet voor niets :)

@Hellen, nee, veel mensen hebben hier nog nooit van gehoord, hoor! Er zijn ook maar zo'n ong 100 gemeenten in Nederland die het zo doen. ;)

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Sorry dames,

Maar ik moet het toch kwijt, zat al vandaag niet lekker in mijn vel. We hadden gisteren een box gekocht en lag nog achter in de auto, die heeft mijn man naar binnen gebracht. Ik zei je kunt hem ook beneden laten, kijkt hij me zo vreemd aan. Ik wilde niet dat hij moe werd ( hoe moest het helemaal naar boven dragen) , hij zei je wilt hem tot die tijd beneden hebben, afijn. Ik zo ben je gek of zo (niet echt bedoeld) maar hij reageerde heel erg serieus, klopt ik moet je niet zo veel aandacht geven zei hij :( . Nou ik ben al van aard heel erg emotioneel en dan krijg je dit te horen, hij is heel erg bezig met het kindje, kamers kijken etc. Nou dan doe je het toch niet zei ik, is goed was de reactie. En nou is ie de auto aan het schoonmaken bij een tankstation.

Moest het ff kwijt............

9. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ach meissie.. trek het je niet zo aan.. wij zwangeren zijn ontoerekeningsvatbaar zegt mijn man altijd.... dus je begrijpt dingen vaak anders als dat ze zijn of dan dat hij ze zegt... en geloof me die mannen zwangeren mee!

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    ik weet het Rox, ik zit nou gewoon een potje te huilen om niks. Normaal doet ie heel lief, ik weet het mischien heeft hij ook zijn dagje niet, maar hij moet niet zeggen dat hij geen aandacht moet geven. :(

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    daarom zeg ik ook dat hun mee zwangeren... hun zijn ook een beetje ontoerekeningsvatbaar... ;)

stuur m een lief smsje dat hij weer gezellig thuis mag komen en vanavond lach je er mischien weer om ;)

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou mensen die gekke foto's krijg ik er niet op :( word er gek van

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hier ook al gemerkt, dus je bent niet de enige Merakli! 't Kwetst je toch als het je overkomt, maar idd.. Mannen zwangeren mee. 't Is voor hun ook anders dat hun wijfie zwanger is! (En geloof me, ik weet echt hoe het is en heb ook echt een schijthekel aan die situaties als dat gebeurt ;))

14. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi dames

heb gister angelsound gekocht! Helemaal geweldig maar ik kon gister moeilijk het hartje vinden, uiteindelijk wel gevonden en heel zachtjes....maar zat ik te twijfelen of het niet mijn eigen hart was dus ik eerst mijn eigen hart beluisteren en dat was idd toch echt anders dus ik weer terug om te luisteren naar babyhartje...kon ik het niet meer vinden.......ben zekers een uur bezig geweest...heel vermoeiend eigenlijk maar echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!

Wou ik even mededelen! hihi

andi ben bijna ook over de 12 weken....yoepie lijkt me heerlijk...gefeliciteerd!

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @merakli leuke studie volgens mij.... wat is je scriptie onderwerp?
    En wat betreft je aanvarinkje meis het zijn hormonen... het hoort er allemaal bij ook al is het niet leuk...heel veel kracht

@Twinkle wat is er zo bijzonder aan mijn wens voor een badbevalling? Ik bedoel ik vind het heel gewoon, maar andere vinden dat blijkbaar iets wat heel apart is...Ik snap het niet...

@Naiobi leuk he shoppen voor de kamer... wij gaan het weekend beginnen... volgende week begin ik met schilderen....

@Hellen1971 voor zover ik weet, kan het echt wel zo zijn dat je zo vroeg al bekken klachten krijgt... Maar ikke is ook maar een leek....

@Ladymoi het kindje kan heel bewegelijk zijn en dan word het heel moeilijk om het hartje te vinden...
    Maak je geen zorgen...

@ geloof... Ik vind het allemaal erg interessant, ben zelf protestants op gevoed. Maar ik heb geleerd dat alle regels van alle geloven op hetzelfde neer komen. De een wat strenger dan de ander, maar ze komen over het algemeen neer op het feit dat je een ander dankt voor wat je zelf doet en dat je lief moet zijn voor elkaar. Geen dingen een ander aan mag doen die jezelf ook niet wilt.
    Maar onder tussen word er gemoord en oorlog gevoerd vanuit diezelfde regels...
    Nee laat mij maar gewoon geloven in de natuur en het leven....
    Dat past het beste bij mij....

16. vlinder77

vlinder77 Lid

26 feb 2009
    5
    0
    0
    hier een vraagje hoeveel cm was de crl bij jullie? tijdens de echo de meting van kop tot kont (om het cru te zeggen)

ik loop hier waarschijnlijk iets achter en zit nu rond de 13 weken (hoor ik bij de vk zeker)

mijn crl was 53mm (bij 11w2d) (is waarschijnlijk 12w)

ben wel benieuwd wat het bij jullie was

17. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hallo, daar ben ik weer. Sjonge, wat wordt er hier veel geschreven. Ben effe bezig geweest om alles te lezen. Ook zoveel namen!
    Mijn crl was 48 mm. staat bij 11.4 weken. Ik was toen 11.3 wk zwanger.
    Ik ben ook christelijk. Messiaans had ik nog nooit van gehoord.... en ik heb Godsdienst Pastoraal Werk gestudeer. hihi....

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Betty Boop,

Ja een leuke studie maar wel een moeilijke :D hoe onderzoek je of de subsidies betrouwbaar en rechtvaardig zijn verantwoord (zover uit mijn hoofd)

Andi,

We hebben het er toenet over gehad, hij zij je moet me niet ontmoedigen en ik zei jij moet niet meer zo praten :D wel bijgepraat maar voel me vandaag onrustig..

19. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hoi meiden,

Wat word er hier ontzettend veel geschreven!
    Hier gaat alles nog steeds naar wens.
    Dinsdag ga ik voor het eerst het hartje horen bij de vk!
    Spannend.

Verder nog GEEN buikje, en nog steeds GEEN klachten!
    Ik denk dat ik echt een uitzondering op de regel ben.. ;)

@geloof: Ik ben ook gelovig. Een christen. Had van Messianen idd ook nog nooit gehoord, interresant om dat zo te lezen..

@12wekengrens: Ik ben stiekem toch wel blij dat ik m gepasseerd ben.. De andere meiden succes! Voor je het weet is het zover.

Ga even een dutje doen.

Tot snel..

20. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Dames,

dacht kom nog eens kijken hoe het hier verloopt.
    Ben vandaag voor het eerst ongi geworden na me miskraam.
    met mij gaat alles goed gelukkig.
    Hoe is het met jullie?

Groetjes
    Nadine

Deel Deze Pagina