hoi hoi, wij waren dus bowlen en het was erg leuk maar wel heel vermoeiend. op gegeven moment gooide ik alleen maar mis omdat ik geen kracht maar had, maar heb wel echt genoten. mijn man zwangert ook enorm mee hoor. soms hebben we echt om zo belachelijke situaties ruzie, maar idd het is voor hen ook gewoon niet makkelijk. nadine, dat is zeker wel ergen een opluchting dat je het nu echt kan afsluiten. fijn dat jij je verder goed voelt!
O wauw Ladymoi..heb je het echt al gehoord joh? Morgen of vrijdag komt mijn 2e hands angelsound ( gekocht bij een lid van het forum)binnen en tuurlijk was ik wel van plan mijn oor eens te luisteren te leggen, maar ik had geen hoge verwachtingen. Tja..bekken of banden..ik weet het niet. Ongemakkelijk is het wel. Ik hoop maar op banden...dat is niet zo ernstig. @ geloof: mijn mams is christen, mijn paps atheïst en ik..Pagan. Maar dat hadden sommigen van jullie wellicht al geraden a.d.h.v. mijn avatar .
@merakli aha, dus je wilt een onderzoek doen, naar hoe je onderzoekt of subsidies goed terecht komen... Misschien kun je eerst trechteren, welke subsiedies? Hier overgens ook een aanvaring hoor, het heeft gister vast weer in de lucht gehangen... Ik zeg al een tijdje dat ik in de babykamer lambrisering wil, want stel het blijft er bij 1 dan blijft dit de kinder kamer en gaat het kindje daar straks spelen. De muren zijn grof gestuct dus erg auw als je er werongeluk langs gaat met je handen. Dus lijkt lambrisering mij een goed idee.... Ik vertelt, ja is goed... Nu gaan we dus zaterdag naar de vloeren man die ook de lambresering verkoop. En nu is het ineens. Ik vind lambrisering niet zo mooi... Nou ken ik dit gedrag dus ik sluit mij er van af, negeer het.. ik zie wel. Maar dan zeg ik een dag later ( gister dus) "ok zal ik ons opgeven voor die 4 daagse water yoga cursus voor juni?"antw "als jij dat wilt".... En toen was ik dus wel klaar, want 2 dagen er voor is het "o ja dat is wel handig ivm de waterbevalling en bla bla bla....".... Toen ben ik dus ook in huilen uit gebarsten, ben de hondjes uit gaan laten en zonderr iets te zeggen naar bed gegaan... mannen... ik verkoop hem ( ow nee doe maar niet dan vinden mensen weer dat het mij alleen om geld gaat hahaha). Dus hier voel ik letterlijk met je mee... @Nadine29 he meis... veel klus plesier en heel vele sterkte lieverd... Jullie verdiennen het... @hellen, jep ik had je avatar en geloof al gekoppelt... ik ben ook die kant op wezen zoeken... uiteindelijk dus ook neit mijn draai in kunnen vinden... hier een redelijke nacht, wakker geweest ivm plassen en vervolgens een uur niet kunnen slapen, maar verder wel goed uit gerust....
Hoi meiden, Ik ben net in huilen uitgebarst op het werk Alle zenuwen kwam eruit.. Ben zo bang dat er iets mis.. En vanochtend werd het mij dus even teveel.. Dus ben nog een beetje van slag..
Heej meid, hoezo denk je dat er wat mis is ? Je hebt bijna je echo, maar huilen lucht wel op toch ? Het komt allemaal wel goed hoor. Knuffel
He bah meis... hoe kom je aan het gevoel dat er iets mis is... Hou moed hoor... kom op, hoofd omhoog en borsten vooruit... Even uithuilen en kracht verzamelen... sterkte...
af en toe huilen is niet zo erg, zo worden streshormonen afgebroken en afgevoerd... ik kan mij voorstellen dat je nu wel bang bent, maar ik denk dat je jezelf ermee strest. probeer het van je af te zetten hoe moeilijk het ook is. probeer positief te blijven denken!
zo ik ga hier afsluiten voor nu, ik moet zo naar de tandarts, hopelijk heeft hij iets tegen aftes. daarna ga ik naar duitsland naar mijn mama, dan gaan wij vaanvond baby dingen kijken en daarna met mijn zusje naar de bios want zij moet vanaf morgen voor ca 6 weken het ziekenhuis in. dus tot morgen ofzo!
Ik heb vandaag een echo, maar vergeten door te geven denk ik. Vanavond om 20.30. Mijn man en moeder gaan mee, heb er zo'n zin in!
@joyce en betty ik heb al een week geen zere boobs meer en hoef ook al een week er 's nachts niet meer uit om te plassen.. Voel me gewoon kiplekker en dan de zere buik wat ik vorige week 2 keer de hele dag heb gehad.. Dat brengt mij wel even van mijn stuk.. @5mare5 veel plezier vandaag @jusi veel plezier vanavond
hai hellen Ja idd leuk om het hartje te horen. Maar kost wel enorm veel tijd om eindelijk wat te horen. Jeetje, mijn handen werden er helemaal stijf en krachtloos van. Maar wel errug leuk hoor..(als je eindelijk wat hoort dan.) Ik wou de angelsound ook via hier kopen maar was bang dat stel je voor dat degene die het verkoopt helemaal niet te vertrouwen of dat pakje zoek raakt op postorderbedrijf...je kan nergens heen met je verhaal...zitten risicos aan verbonden. Als je via een onlinewinkel koopt kan je daar altijd op terugvallen als het pakje zoek raakt zeg maar...op het forum niet..heeft geen zin. Enne heb de prijzen een beetje bekeken..nieuw en tweedehands....incl verzendkosten scheelt het maar zoo weinig..een paar euros maar....dan koop ik liever een hele nieuwe. Heb er goed over nagedacht hoor. Ik heb de angelsound bij kijshop gehaald voor 44,95....sommige op het forumvragen 30+verzendkosten...dus ong 37 euro ben je kwijt, scheelt maar 8 euro....vindt ik dan de moeite niet waard, als het nou de helft zou schelen alla..... Maar goed zorry voor mijn langdradig verhaal! Succes met je angelsound!
Ok Naiobi, maar dat hoeft niks te zeggen he meid, maar ja ik weet ook wel dat als je niet zeker bent dat het dan moeilijk is. Ik ga voor je duimen meid dat het gewoon allemaal goed zit, kan je niet vragen of je wat eerder op de echo kan misschien omdat je zo onzeker bent ?
@Naiobi meis elke zwangerschap is anders he... Hier heb ik deze week ook bijna geen klachten en mijn boobs hebben nog nooit zeer gedaan ( nou ja in het begin mijn tepelpiercings wel, maar die heb ik uit gedaan...) Hou vertrouwen in je lichaam. Waneer heb je een echo?
@joyce neej de vk zei dat ze niks voor mij kon doen.. en dat ze mij nog terug zou bellen ik heb om 8.30 uur gebelt en nog niks gehoord. @Betty a.s. dinsdag heb ik de echo.. jah maar als je eerst wel allerlei dingen hebt en opeens stopt dat alles in 1 keer .. vind ik wel raar dan.. @hellen je kan em bij vos medisch amsterdam bestellen voor 32,50 euro.. daar heb ik em ook vandaan.. ( ik hoor niks met deze ).. Heb voor vanavond de dure van mijn collega te leen.. die laat ook de hartslagen per minuut zien..
Ik hoop dat je vanavond dan je kindje zelf kunt horen... Ik ga de tijdmachine even instellen op dinsdag en terug zodat je weer een beetje ene goed gevoel kunt krijgen... heel veel kracht meis...
Hmm... vind het dan niet netjes dat ze nog niet heeft gebeld hoor. Ok dus je moet echt wachten tot dinsdag ? Dan hoop ik voor je dat je vanavond het hartje hoort meid, en dat je niks meer voelt kan ook zo zijn omdat de kwaaltjes meestal minder zijn in deze periode van de zwangerschap. Ik blijf in ieder geval voor je duimen meid.