Nadine wat fijn dat je even komt vertellen hoe het gaat. Ik hoop dat je snel zwanger bent meis, je verdient het! Knuffel voor jou. Naiobi meis wat vervelend dat je zo onzeker bent, ik vind het ook niet netjes dat je nog niet bent teruggebeld, kan je niet zelf nog een keer bellen? Voor jou ook een knuffel, ik hoop dat je eerder voor een echo kan komen, maar hier nemen de symptomen ook een beetje af hoor, vanacht voor het eerst er niet uit geweest om te plassen en mijn borsten doen ook niet zo'n pijn meer als een paar weken geleden. Ik duim voor je dat alles gewoon goed is en dat je snel kan genieten van de roze wolk. Betty Boop het is bijzonder omdat ik het nog niet eerder heb gehoord in mijn omgeving. Toen ik er vroeger iets over hoorde of zag op tv vond ik het echt fascinerend. Dus vandaar, maar ik kan me voorstellen dat je het zelf heel normaal vindt, dat is het ook, maar je hoort het gewoon erg weinig. En ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren. LaJet en Jusi veel plezier en succes met de afspraken/echo! Ik ben zelf ook gelovig, christen, maar ga niet (meer) naar de kerk door vervelende ervaringen met een kerk in mijn jeugd. Als ik moest kiezen zou op dit moment een baptistenkerk het beste bij me passen. Ik heb nog nooit gehoord van Messianen en van Pagan ook niet, Hellen wat betekent dat? Gisteren heb ik heerlijk bijgeslapen, dus ik voel me weer helemaal fit vandaag. De vk heb ik ook gebeld en de labuitslagen van mijn bloed waren helemaal goed, ik vind het alleen jammer dat ik geen antistoffen tegen toxoplasmose had, dus toch extra voorzichtig met rauwe groenten en de kattenbak zal vriendlief moeten blijven doen.
He twinkle goede middag Goed te lezen dat je je lekker fit voelt... Hier ook gelukkig eindelijk weer een beetje... Nou ik hou jullie hier zeker op de hoogte of de badbevalling lukt en hoe ik het ervaar enzo... Tja het gekke is dat het idd minder vaak voorkomt.. En ik hoop dat het ook mag lukken...
Haha ja goedemiddag, ik was de hele ochtend druk op het werk, dus net pas tijd om bij te lezen Dat lijkt me ook behoorlijk spannend, straks gaat de bevalling zo snel dat je het bad niet eens redt, zou ook naar zijn zeg! Vanaf hoeveel weken mag je eigenlijk in bad bevallen?
Mijn vriend zei gisteren zoiets grappigs, hij vroeg of we scrabble hadden, ik zei volgens mij niet hoezo? Of hebben we misschien een ander spel met letters vroeg hij toen, ik zei nee waarom dan? Nou zegt hij, dan nemen we een paar letters en gooien die door elkaar en zo heet ons kind dan
@ Naiobi, tuurlijk luisteren we meid, is ook geen gedoe hoor, is toch jou gevoel @ twinkle, tja zo kun je ook een naam bedenken toch ? vind het wel grappig bed8 denk dat ik dat ff ga proberen straks Kijken wat eruit komt.
Hahaha twinlke, dat heeft de compagnon van mijn partner ook gedaan en kwam dus op namen als jog, skiv en tjum... Geen goed idee dus Mijn zus is idd er snal bevallinen van beide kindjes, dus het zal mij niet verbazen als het te snel gaat om het bad gte vullen ach we zien wel over ene half jaar.... Het is een wens en niet alle wensen gaan in vervulling....
@ Betty, hoop dat je ook snel bevalt Mijn moeder is van ons 3-en ook snel bevallen , maar ik heb er toch nog ong 12 uurtjes over gedaan, is ook niet lang hoor, maar het mocht wel wat korter
@ Naiobi, jeetje wat vervelend zeg dat ze je niet eerder laten komen, voel je je al wat beter, of is het nu nog erger geworden ? Nou hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, alleen denk ik dat dat pas gaat lukken als je dinsdag een goede echo hebt gehad. Nog een keer een knuffel van mij meid.
@Naiobi he bah meis.. das balen... nou ik duim me nu suf dat je vanavond een hartje vind... laat je niet van de wijs brengen als je het niet vind he.... Poef als ik er aan denk 12 uur pijntjes auwtjes en narrigheid dan denk ik word het maar nooit september ach we zien wel.. what goes in must come out toch?
Ja precies, en joh en toen de bevalling voorbij was, d8 ik gelijk oh was dat het nou dat kan ik nog wel een keer hoor En mijn vriend zei gelijk nou dat wil ik nooit meer meemaken Was op de ok met vacuumpomp, hij vond het er echt niet leuk uitzien, dat getrek aan manotje. Hij zei gelijk , leek wel of er een koe gehaald werd ofzo, zo waren ze met je bezig Hmm. nou ja ik heb er niet veel van meegekregen ik wilde alleen dat hij eruit kwam Komt helemaal goed hoor , zo'n bevalling
Hahaha "ik wilde alleen maar dat hij er uit kwam" volgens mij is het ook zo dat je alles vergeten bent als je eenmaal je kindje in je armen hebt...
Zo, heb alles wel bijgelezen, maar 't is een beetje veel om overal op te reageren, maar wil ff tegen Naiobi zeggen dat je je echt niet te druk moet maken, want stress is ook niet goed voor je kleine, hè? Het komt wel goed! Mwoaaa, je bent niet alles vergeten, hoor, Betty Ik had het pech nog gehecht te moeten worden na m'n bevalling en ik had echt zoiets van: Heb ik nou nog niet genoeg pijn geleden, gaan ze nog in me zitten naaien ook! Maar het is wel heel erg bijzonder, de eerste ontmoeting met je kleine! (Ik weet nog wel toen Gabriël net geboren was, dat ze zeiden dat het een jongetje was. Ik zo; Huh? Ohja! Het kon ook nog wat wezen! ) Maar echt dat denken van 'het moet eruit en maakt niet uit hoe' haha, dat herken ik echt! Ik hoop eigenlijk voor niemand dat ze bij hun bevalling persweeën moeten wegzuchten, want dat is echt 3x niks.. :-s Probeer maar eens je grote behoefte in te houden als je diarree hebt maar och, d'r zijn er ons genoeg voorgegaan en mijn bevalling was prima te doen Haha, twinkle, wat een grappige manier! Ik zit me suf te piekeren over een jongensnaam, maar kan echt niks bedenken! :-k Wat betreft trouwens nog geloof. Ik ben niet altijd Messiaans geweest(nu pas zo'n 3 jaar), hiervoor was ik evangelisch(had ik geen donder mee) en daarvoor Katholiek(Maar ja.. Of je daar nou wat aan hebt ) Mijn man daarentegen is ook katholiek opgevoed, heeft een poosje rondgezworven in het occulte(en daar zat hij echt diep in), daarna evangelische en nu dus ook Messiaans. Maar Hellen, wat houdt Pagan precies in? Gewoon nieuwsgierig Is dat wicca ofzo? Ik zit hier lekker aan een bus met Pringles. Haha.. M'n eetlust begint weer terug te komen, ik voel me alleen de afgelopen 2 dagen heel rusteloos. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en verveel me dan ook te pletter wanneer Gabriël ligt te slapen.. :-s En dingen die ik zou kunnen doen, die vind ik niet leuk. Ja, nu zit ik strips te lezen, maar daar ben ik ook zo doorheen :-k
@ Betty, ja zo voelde het echt hoor En Andi ik moest me persweeen ook wegzuchten en ik wilde niet, de gyn zei nee nu niet meer persen want ik werd naar de ok gereden zeg ik nee ik wil wel persen, maar ja toch maar ff wegegzucht das echt een hel zeg. Maar gelukkig mocht ik op de ok weer lekker meepersen terwijl ze aan het trekken waren
Haha, die woordkeuze wilde ik nou net niet gebruiken. Wil hier niet de dames de stuipen op het lijf jagen Ik heb er maar 3 hoeven weg te zuchten en dat vond ik al een verschrikking Maar ja, het is het wel allemaal waard
wow hechtingwn oja dat heb je ook nog he... pffffffff... Om eerlijk te zijn ben ik iemand die haar lichaam redelijk onder controle kan houden, dsu de grote boodschap binnen houden bij de dunne is mij wel een aantal keer gelukt. Zo had ik zondag al 1 1/2 de behoefte om de pot te zien, maar we zaten in de auto opweg van de ene naar de andere apo en dan doormiddel van ademhaling kan ik het uitstellen. Maar toen ik bijna thusiw as en partner zei dat hij nog even boodschapjes wilde doen toen zei ik echt dat het niet meer ging en ik de pot echt moest zien..> Heb hem ook nog maar net gehaald... Maar ik hoop niet die heftige dingen te hoeven mee maken...
2 andi, ja je hebt gelijk ,maar ja op het moment zelf maakte het me ook echt niks uit, ik had nog steeds alleen maar de gedachte hij moet er nu uit. Ja wil ze ook niet bang maken hoor, maar ja je krijgt er echt wat moois voor terug, ik was mijn bevalling erna ook gelijk weer vergeten, ik zei echt ook gelijk oh ik kan wel een 2e keer bevallen.
Nou mij maken jullie niet bang, het is mij al heel lang duidelijk dat het geen lolletje is... daarbij tjee heb je wel eens gekeken naar wat er uit moet.... Door zo'n klein sneetje... wow wie heeft dat bedacht....