hoi hoi ik ben weer thuis. welkom (terug) aan de meiden die nu mee schrijven! Ik was gisteren bij een koopavond bij baby one in kleef (duitsland) die winkel is zeg maar van de schoonzus van mijn moeder. het was erg leuk om met mijn moeder naar dingen te kijken, maar ook erg vermoeiend wanht het was super druk. uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met alleen maar een buikband die tot mijn verbazing al super lekker zit. ja bij de buik is nog ruimte over natuurlijk maar het houdt mijn heupen en rug zo lekker strak op de plek wat een opluchting gister avond. verder heb ik nu mijn nieuwe matras hier en verheug me erop hem vanavond uit te proberen
Aah dat klinkt goed ik heb precies dezelfde angsten.. doet me goed en Gefeliciteerd met de mooie echo @betty boop ik weet niet of ik de angelsound kan vertrouwen. heb die van mijn collega die hartslag gaat meten.. Vanochtend even geprobeerd en die gaf 68 en 130 aan ( een paar keer) maar heb het vermoeden dat dat ding voor de gek te houden is...
@eerised ik had ook een mooie gezien op het net bij babypark.. maar in het echt vond ik em vreselijk gheheheh
@twinkle.. das idd ook een leuke manier om een naam te bedenken! hihihi @andi mijn eetlust gaat ook weer komen vanochtend gelijk 1.5 kg aangekomen @naiobi.. rustig aan meissie.. stress is niet goed voor jou en je babytje... @vlindertje gefeliciteerd met je mooie echo sorry derest ben ik vergeten (dementie )
Mooi kamertje, Rox! Het begint mij nu onderhand te dagen, dat het toch echt bekkenpijn moet zijn. Het blijft de hele dag zeurderig zeer doen bij mijn schaambeen. Als ik even heb gezeten, is opstaan pijnlijk en als ik even loop, trekt het weer een beetje weg. Maar vooral dat continue gezeur bij mijn schaambeen blijft en is echt naar. Heb al gebeld met mijn peut, maar die is er maandag pas weer. Dus dan hang ik ook maar meteen weer aan de lijn voor een spoedige afspraak. Eens kijken of ik dit proces wat kan tegengaan, want zeker zolang ik alleen woon, lijkt het me een nachtmerrie als ik binnen nu en een paar maanden wellicht zoveel klachten krijg, dat ik letterlijk en figuurlijk nit uit de voeten kan
@ Naiobi. Ja dat kan altijd dat iets tegen valt in het echt! Ach we zien het wel . Heb er 2 gezien en miss zie ik daar wel andere. @ Betty Boop. Ja we hebben helemaal niet gekeken op internet of in boekjes voor namen, de jongensnaam is 'bedacht' door mn vriend, die heeft er een eigen draai aan gegeven. En de meisjesnaam ja, die vonden we allebei heel mooi, dusja , hebben we dat gehad haha! Ik ben vanaf vrijdag al 3x flauwgevallen en vanmorgen bijna weer, pff. Ga zo is wat doen hier in huis, tot nu toe lekker rustig gedaan! Hoe is het met iedereen? X
Ik ga 16 maart naar de VK, maar ik denk dat ik maandag even bel Naiobi.. Mn vriend is ook doordeweeks altijd van huis, en die is ook heel ongerust dat er wat gebeurd ofzo!
@Eerised dat is logisch.. Waarom vandaag niet gebelt dan als mannetje in het weekend thuis is.. weet hij gelijk dat hij zich geen zorgen hoeft te maken.
Naar aanleiding van de link van de echoscopie in Limburg die ik had gehad hierzo heb ik voor volgende week vrijdag (15 weken) een afspraak gemaakt. 100% garantie geslachtsbepaling en alles wat met 20 weken wordt bekeken (medisch) wordt dan ook al bekeken, dus dan weet je het al gelijk als er iets niet goed is. Maar ik kan gewoon niet wachten om te weten of het een jongen of een meisje wordt.. ik denk een jongen maar ik kan er net zo goed naast zitten.. het kost 135,- en je krijgt het ook op dvd allemaal. Ik moet er wel 2,5 uur voor in de auto en weer 2,5 uur terug, maar interesseert me niks, ik kan niet wachten!
Ja, Naiobi. Ik wou het nog doen vandaag, maar mevrouwtje hier is zéér ernstig zwangerschapsdement. Dus ik was een beetje mn huissie aan het doen vandaag en de was, en ja. Toen zat ik net hier op Zw.pag. en dacht ik, ohja. Maandag bel ik gelijk effe. Met jou alles goed?
Ik hoop dat je dan net zo'n mooie en duidelijke echo krijgt als mij. Ik wil hem graag in mn album zetten, maar het bestandstype is verkeerd ofzo . Heb ze wel op mn hyves! Hoe kan ik die bestandstype veranderen? Vind het echt niet leuk..
Zo, rustig geweest vandaag hier! Ik heb alles wel bijgelezen, maar het is me even teveel moeite om overal op te reageren. Zit niet lekker in m'n vel. Deze avond weer aanvaring (gehad) met m'n hub.. Zit er nog middenin.. Bah.. Soms denk ik dan wel eens van; Hè, was ik maar niet zwanger wat betreft die stomme hormonen. Ik baal daar zo van als ik niet met mezelf overweg kan en m'n hub schijnt er ook veel lichtgeraakter erop te reageren.. *zucht* Hij zit nu boven, geen idee wat hij aan het doen is, kan best dat hij gaat slapen.. En ik snap er dan niks van. Ervoor was het nog gewoon leuk en ik was wat aan het vertellen, maar Gabriël wilde niet eten dus die zette het op een brullen. Na een kwartier is hij gestopt, en toen kon ik verder praten, maar ik had er absoluut geen behoefte meer aan en dat zinde mijn man niet en nu heb ik eigenlijk heel erg weinig met hem gepraat deze avond.. En de keren dat ik erover wilde praten, kapte hij het af van: Het heeft toch geen zin, want je bent zwanger. Punt. Bah.. Ik baal echt van die hormonen.. Sorry voor mijn egoberichtje!