September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Torties
    hey! ik heb ook vrijdag een echo maar ik om 10 uur en jij zeker die van 14 uur..haha
    die mw zei tegen mij dat ze vrijdag alleen die 2 tijden had..
    Wat leuk! ben benieuwd wat we ervan gaan vinden!

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Andi; is het weer goed met je hubbie?

Fijn weekend allemaal!

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Naiobi de angelsound kan jouw en het ahrtje van je kindje meten.. Hij is neit voor de gek te houden. Tenzij jij gaat overademen. Het is gewoon een goedkopere versie van de doppler waar je vk mee luisterd....

@Hellen1971 meis wat naar die pijnen... ik hoop dat je leut er iets mee kan, want nu al idd niet meer uit de voeten kunnen is wel heftig.. we moeten nog een half jaar....

@Rox... Heb je het kamertje ook echt in oranje? Lekker knalle.. gaaf joh..

@Eerised90 Wauw ik zou willen dat het hier zo makkelijk ging met namen zoeken...
    Ach wie weet komen we in eenkeer tot een brainwave... Wat betreft het flauwvallen, hier heb ik nu 4x een bijna gehad.. het heeft met mij te maken met drinken geloof ik.. als ik namelijk op tijd iets drink ( en das erg moeilijk voor mij) dan gaat het beter.... VERGEET MAANDAG NIET TE BELLEN ';)

@Torties Wauw gaaf dat jullie het ook gaan doen.. partner vond het hier toch wel iets te ver reizen... en ach na 2 jaar wachten kunnen die 5 weekjes er ook wel bij... ( hoewel ik vannacht droomde dat heet ene meisje was en ik nu nog nieuwsgieriger ben geworden...)

@Andi he meis balen van de onenigheid... Probeer toch te blijven prarten met elkaar. Soms kan negeren helpen als je weet dat het anders emotie op emotie reactie word ( wat bij mijn partner en bij mij vaak zo is). Maar anders is blijven praten de beste oplossing. Probeer uit te leggen dat niet alles met de zwangerschap te maken heeft maar ook met moeheid, reactie van hem en omgeving...

Heel veel kracht en ik hoop dat je weekend weer wat bij draait...

Zoooowwww ik was gister moe... Ik had tapijt getrokken bij mijn vriendinnetje en ik voelde elke spier die ik heb s avonds... Niet fijn.. dus maar vroeg naar bed gegaan en nu voel ik alleen mijn linker schouder nog...

Ik vind het wel even fijn om een dagje even dingen te doen die niet met de zwangerschap te maken hebben... even net als vroeger ;)

Met het tikken van de reactie besefte ik mij ook dat over een half jaar echt alles anders word.. Zoals ik deze week gedaan heb.. ( even mijn dinnetje 2 dagen helpen) moet je straks plannen, neem je kindje mee of zoek je oppas...
    Nog maar een half jaartje... Gek idee he? dat je dan met een baby in je armen ligt... Het kan er even nog niet in ;)

Vandaag gaan we om 1 uur de vloer uit zoeken voor de baby kamer en dan volgende week zaterdag denk ik de meubels....
    Spannend allemaal...

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heej Betty, goedemorgen,

inderdaad een raar en nog onwerkelijk idee dat we over een half jaar een kleine in onze armen hebben.
    Wat leuk dat jullie de vloer gaan uitzoeken. Het begint dan wel steeds echter te worden hoor! Veel succes.

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ja, ik zit net op mijn prive weblog een stukje te schrijven over muzieknummers die mij nu enorm raken ivm dat ik over een half jaartje een kindje in mijn armen heb ( als alles goed gaat) Het begint nu door te dringen geloof ik...

( een van de nummers is trouwens Martco Borsato Zij.... )

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Wat leuk Betty. En fijn dat het door begint te dringen. word het steeds echter he!

Ik ga douchen en straks krijgen we gezellig visite, dus nog even boodschappen doen.

Fijne dag allemaal

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Veel plezier met de visite vandaag...

Hier gaan we de spieren ook eens los maken onder een warme douche....

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Haaai een goeie morgen hier allemaal..

hier gaat het wel redelijk vandaag..

ik heb nu eindelijk de datum van de echo..

aankomende maandag heb ik mijn echo dan eindelijk:D

ze zei ook meteen dat ik kon kiezen om alles op dvd te laten zetten, dit kost me dan 10 euro dus dat is helemaal niet duur..

ik ben super benieuwd, ik loop al weken met de gedachten dat het er 2 zijn, ik weet niet waarom, maar heb dit gevoel al weken..

we zullen het allemaal zien maandag..

heb er zin in..

als alles maar goed is verder, vind het het allemaal goed!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo allemaal!
    Ik kom even buurten! Hoe is het met iedereen? Weer in een rustig vaarwater gekomen na alle ellende van vorige maand? Hopelijk gaat het goed met jullie en groeien de buikjes goed! Met mij gaat het eigenlijk wel goed, ben weer aan het werk en aan de klus ;) en we hopen snel op een volgend wondertje!
    Nou, dikke kus en hopelijk tot snel (met goed nieuws!)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hallo!

Pff..offday vandaag. Ik merk wel, dat als ik dingen doe die buiten mijn normale doordeweekse routine vallen, ik me ellendiger voel. Zoals vandaag: lekker lang uitslapen. Ik ben nu dus hartstikke misselijk, ook na eten en moe. Mijn buik doet zeer, mijn borsten ook nog steeds ( er zal wel flink gegroeid worden daarbinnen).

Kon gisteravond en vanochtend helaas niets vinden met de angelsounds. Jammer, want ik had het graag aan Lief laten horen. Misschien vanavond. Wurm kan zich nog goed verstoppen en met die spekbuik van mij als geluidswal, is het niet verwonderlijk, als het niet lukt. Ik vond het al heel wat dat ik het donderdag wél hoorde.

De schaambeen-pijn is nu wat rustiger. Maar ik heb ook nog niet zoveel gedaan. Ben erg benieuwd hoe dat is als we straks even het dorp in zijn geweest. Wordt vervolgd....

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Het is gisteravond aardig hoog opgelopen, omdat ik het per se goed wilde maken voordat we gingen slapen en hub dat niet wilde(meneer bleek dus al in bed te liggen). Het liep bijna zo uit de hand dat ik in staat was om de nacht door te brengen op de bank. Toen ik daar eenmaal lag, is hub naar beneden gekomen en hebben we het uitgepraat.Ik hoop echt dat zoiets niet meer gaat gebeuren, want het is echt uitputtend en ik heb er verrot door geslapen.. Maarja, het is weer bijgelegd. Gelukkig maar, want vanavond hebben we bij ons thuis reünie van m'n middelbare school.
    Heb daar wel vet veel zin in, want er zijn er maar een stuk of 4 die weten dat ik zwanger ben en de rest weet dat niet. Hihi. :)
    Dus bedankt, Betty en Babijtje!

Ben benieuwd naar je echo, MamavanBas.

Sorry voor als ik op de rest niet heb gereageerd, maar wil nu ff rust voordat vanavond de chaos begint :)

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Andi, fijn dat het opgelost is, word je zelf ook weer wat rustiger van he ?

En leuk joh een reunie :D Snap dat je er erg veel zin in hebt, ik zou het ook wel leuk vinden een reunie van mijn school :D

Nou heelveel plezier vanavond meid !

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @MamaVanBas wauw zou wel gaaf zijn, onze eerste september 2ling... gaaf...

@Hellen1971 goed te horen dat de pijn minder word... Maar balen dat je je juist minder voelt nu...

Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik met de angelsouns zelf het hartje kon vinden...
    Veel geduld en voelen waat het zit werken... Succes...

@Andi
    veel plezier vanavond en geniet er ook een beetje van he...

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Andi, das minder ruzie met je man.
    Gelukkig dat het bijgelegd is.
    En veel plezier vanavond met de reünie, al zul je dit vandaag niet meer lezen denk ik. :)

Ik had donderdagavond dus mijn echo.
    Ik zal even een stukje kopiëren van mijn babysite:

Nou, uiteindelijk mogen we dan eindelijk naar binnen.
    Ja, wachten duurt echt lang met een volle blaas, ik voelde me telkens zieliger.
    Ik mocht gaan liggen en ze smeerde koude gel op mijn buik. We kijken allemaal naar het beeld, maar het enige wat we zien is mijn volle blaas, en mijn buik is ook helemaal opgeblazen.
    Heb ik tóch een buikje!
    Maar ja, als ik daar een volle blaas voor nodig heb, wacht ik liever nog een paar weken!
    De echoscopiste: "Ja, je blaas zit echt helemaal vol, zo zie ik bijna niets. Ja, wat zullen we doen? Laat ik jou plassen of niet?
    Ja, ga trouwens maar, zo zie ik ook bijna niets met je volle blaas."
    Heb ik dat!
    Nou ja, ik naar de wc, plassen, wat een opluchting!
    Na een kwartier, (ja, overdrijven is ook een vak ;) ), kom ik van de wc af, en kunnen we eindelijk de echo doen.

Ik had dus echt veel last van mijn volle blaas.
    De vrouw heeft ook het hoofje en het lijfje opgemeten, en ik lag precies op schema. Ons wurmpke is nu 12 cm groot. :)

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Meiden, dank jullie wel!
    Klopt, Joyce, word je zeker wel wat rustiger van als het is opgelost. :)
    En ik zal zeker genieten, hoor, Betty ;)
    En heb het dus nog wel gelezen, Jusi :D Haha.

Maar wat beroerd voor jou dat je volle blaas geen zin had! (Weet precies hoe dat voelt, had half december een echo-onderzoek en moest toen ook een volle blaas hebben, wat een verschrikking is dat, zeg.. :-s)
    Maar mooi dat je precies op schema ligt! :D

Nou, jullie ook een fijne avond. Ik ga maar eens voorbereidingen treffen, want om half 8 komen ze aanstekkeren ;)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Jusi...naar van de volle blaas, maar je hebt wél een mooie echo gehad. Dat is dan toch het enige wat telt, niet? Fijn hoor.

17. Femya

Femya Niet meer actief

Hi allemaal,

MamavanBas wat spannend als het er 2 zijn joh, ik ben heel erg benieuwd! Fijn dat je aankomende maandag voor de echo mag, nog 2 nachtjes slapen ;)

Andi goed dat jullie het weer hebben bijgelegd, is altijd vervelend ruzie, ik kan dan niet slapen als dat bij ons zo is. Ik moet zeggen dat de hormonen hier ook wel aardig aanwezig zijn zeg, pfff gelukkig gaat mijn vriend er goed mee om en maken we in no time weer grapjes. Heel veel plezier met de reunie Andi, hopelijk heb je een gezellige avond!

Doortje wat fijn om je even te lezen, ben blij dat het goed met je gaat en heel veel succes met klussen en hopelijk breng je ons snel goed nieuws!

Mooi dat je dat doet Betty Boop, opschrijven welke liedjes je nu raken. Moeilijk he die namen uitzoeken? Ik denk dat we nu een lijstje hebben waar we het alletwee wel mee eens zijn, maar goed dan moet het ook nog bij ons kindje passen. We hebben trouwens nog alleen maar jongensnamen, via deze site: http://www.allebabynamen.nl/ heb ik een paar mooie gevonden. Misschien een tip als je deze site nog niet kent.

Babijtje heb je een gezellige dag gehad?

Jusi wow al 12 cm groot, jeetje, die van mij is nog niet de helft... Heb je mooie foto's van de kleine?

Hellen sterkte met je off-day, hopelijk gaat het snel wat beter met je.

Rox wat een leuk kamertje! Gaan jullie ook voor oranje of een andere kleur erbij?

Eerised hopelijk gebeurt het niet te vaak hoor dat flauwvallen. Jeetje wat goed dat jullie nu al de namen hebben! Fijn weekend met je mannetje.

Torties wow dat je het al zo snel gaat weten joh wat het wordt, spannend hoor! En zo snel al, super leuk!

Slaapzak jij ook dezelfde dag, leuk, geniet ervan!

Naiobi hoe gaat het met je meid?

Welkom Sunshine, wow wat een verrassing zeg, ben je ineens al 13 weken zwanger! Gefeliicteerd! Als je op de lijst wil kun je je gegevens in een PBtje sturen naar Betty Boop, Babijtje, Andi of naar mij.

Erwtje en Siesje fijn dat jullie weer wat van je laat horen, fijn dat het goed gaat :D Wat een grappige foto Siesje, leuk hoor!

Hier gaat alles goed, afgelopen dagen erg veel last van darmkrampen gehad, en ik hoef er 'snachts niet meer uit om naar de wc te gaan, dus ik ben benieuwd of mijn baarmoeder misschien wat omhoog aan het gaan is, weet iemand dit?
    Ik heb ook een angelsound gekocht, de goedkopere versie, alleen hebben we nog geen hartje gehoord, wel mijn eigen hart en verschillende woesj woesj geluiden, maar geen hartslagje van de baby. Misschien vanavond of morgen weer proberen.

En onze afwasmachine is binnen joehoe! Nu nog installeren en we hoeven nooit meer af te wassen *blij*

Fijne avond allemaal, we gaan naar een verjaardag, daar ga ik het vertellen van mijn zwangerschap, ben benieuwd wat de reacties zijn.

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Jusi ik vond het al zo vreemd dat je met een volle blaas moest, mij is namelijk vertelt dat dat alleen is om je baarmoeder beter te zien als er nog niets in zit ( voor het terugplaatsen van het embryo) toen ik de eerste keer voor een echo kwam toen er wat in zat wilde ze ook dat ik eerst zou plassen omdat er juist dan minder te zien is in de baarmoeder... maar goed... Heb je nu wel een mooie en goede echo gehad ( ik geloof dta je al geschreven hebt vanwel, maar door dementie ben ik het even kwijt...)

@ ANdi ik hoop dat je een top avond hebt...

@Twinkle, thanks voor dde link, ik zal straks eens kijken wie weet...

Als het goed is gaat je baarmoeder pas omhoog kruipen na de 12 weken... maar het kan zijn dat je iets eerder betn natuurlijk...

Ik heb er ook erg lang over gedaan voor ik vlakbij mijn schaambot het hartje vond...

Hier een hele fijne avond.... tot morgen allemaal

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Andi; fijn dat het is opgelust met je hubbie. Was de reunie gezellig?

@Hellen; hoe is het vandaag met je? Beetje bijgekomen van je offday?

@Twinkle; ja de dag was heel gezellig gisteren! Mijn vriendin vertelde dat ze zwanger is van de tweede, komt half oktober, dus dat is wel erg leuk.
    Hoe reageerden ze op de verjaardag van je blijde nieuws?

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Meiden, ik wilde jullie even laten weten, dat ik na de curettage op 27/1, nu weer goed nieuws heb!

Ik ben gelijk weer zwanger!

Heb afgelopen donderdag, 4 dagen voor NOD licht positief getest!

Nu 3 dagen later heb ik al een aardig duidelijke streep, zelfs duidelijker dan toen ik de vorige keer al bijna 6 weken zwanger was, dus ik hoop dat dat een goed teken is en 3 x scheepsrecht is!
    Foto's staan in mn album.

Jullie buikjes groeien trouwens al aardig, volg jullie zo af en toe stiekem een beetje!

Groetjes Miracles

Deel Deze Pagina