He meis wat balen van de pijn.. ik hoop voor je dat het geen bekken klachten zijn, want nu al is nog een hele lange weg dan.... Heel veel kracht meis..
Hellen als het daadwerkelijk zo erg zal worden kun je ook niet werken. Je kunt dan vragen of het goed is dat je tijdens je 'ziekte' op een ander adres (en dan dus die van je vriend) mag verblijven Hier is Kylian ter aarde gestort in lig heerlijk naast de tafel te slapen Groetje sAnita
hmm...dat is wél een idee. Schept nog wel even een probleem in de te regelen kraamzorg. Want in Zuid-Holland of in Overijssel zitten is natuurlijk wel een verschil. Eigenlijk beval ik ook wel liefst in mijn "eigen" ziekenhuis. ik vind het al erg genoeg, dat ik een medische indicatie heb en dus niet thuis kan bevallen. Nah..wellicht kan ik wel langere perioden bij hem doorbrengen. Dat is ook fijn. Moeten alleen ook mijn huisdieren mee.
nou net weer eventjes bij mijn vriendinnetje geweest, die pas dr kleintje heeft gekregen, is nu 10 daagjes jong, wauw wat een kanjer! zoo schattig.. word nu wel zenuwachtig voor vanavond hoor, heb om 19.45 de echo verder heb ik een beetje bijgelezen maar ben het alweer vergeten, ben een zeef momenteel, ga eerst eens eventjes een boterhammetje pakken ik ben ontzetten misselijk.. snif
@Twinkle; hoe reageerden je collega's? en wat een leuke traditie zeg! Succes vanmiddag! @Sjam en mamavanbas; leuk hoor een echo; veel succes en plezier @Hellen; ow wat balen joh dat je zo'n last hebt. Hoop dat de therapeute volgende week verlichting kan geven.
iedereen die vandaag of morgen naar de vk of gyn moet succes, ben morgen zelf ook weer aan de beurt voor controle bij de gyn.
wat een leuke traditie twinkle, ben ook wel benieuwd naar de reacties! @betty: ja die dromen horen er helaas bij hè. gelukkig ben ik gekke dromen wel gewend voor mij verandert er dus niets. bij de vk was het echt super. het was een hele rustige, aardige vrouw. Het leukste was dat zij ook even een echo deed ^.^ het was zo leuk. het kindje was enorm aan het bewegen, het leek wel alsof het aan het dansen was. Volgens de vk zag alles er perfect uit, ze heeft ook alles laten zien, boven- en onderkaak, het dijbeen, de voetjes, handjes en de hele navelstreng enz. mijn roze wolkje wordt echt steeds groter!
@sjam en mamavbas heel veel plezier! @hellen hoop het geen bi al is .. anders wordt het wel heel zwaar voor je :S @5mare5 wat zul jij al een mooie grote roze wolk hebben dan
Ja en als de misselijkheid over is kan ie alleen nog maar groter worden ^^ @mamavanbas veel plezier straks, dan kun je net zo genieten als ik! @sjam: je bent denk ik nu nog aan de beurt, ben benieuwd hoe het gegaan is!
Hi, even een kort berichtje om te zeggen dat de nekplooi heel netjes was, ik heb een heel mooi bewegend kindje gezien. De foto's komen later en dan reageer ik ook even op jullie berichtjes! MamavanBas als je dit nog leest veel succes en plezier straks! Ben benieuwd of het er 2 zijn... Tot later meiden!
heeey ladies... nou hier helemaal in de wolken hoor. heel mooi bewegend kindje gezien! hartje zien kloppen zag er allemaal heel mooi uit zeiden ze. echt fantastisch om te zien dat dat in je zit... Mamavanbas..... jij bent nu bijna... succes en heel veel plezier! Ik ga jullie alleen wel verlaten, want ben paar daagjes korter zwanger dan gedacht en ga van 29 sept naar 4 okt. helaas...maar blijf zo af en toe wel even meelezen zoals normaal heel veel plezier hier allemaal en heel veel succes!
@5Mare5 super om te horen dat je een goede, leuke erbvaring hebt en dat je het kindje weer even hebt mogen zien... het blijft echt gaaf he... @Twinkle goed te horen dat ook jij posie resultaat hebt... maakt mij weer blij ben benieuwd naar het hele verhaal... @sjam ook voor jou super nieuws... jammer dat je ons gaat verlaten, maar gelukkig is het met goed nieuws. Hier een hele vermoeiende dag gehad... en toe aan mijn bedje... truste
het is er gelukkig 1tje, de datum klopte ongeveer wel.. en super beweeglijk heb hem haar nu op dvd hier thuis echt ongelooflijk echt helemaal perplex nog.. zoog de hele tijd op zijn of haar duimpje.. veel foto's mee gekregen ook een stuk op de dvd was 3d af en toe draaide hij/zij gewoon per direct de rug naar ons toe hihi.. SUPER! voor iedereen wie nog moet! HET IS HET WACHTEN WAARD! WAUW! voor zover ze zag, was ook alles helemaal goed.. kleine vingertjes zagen we al, en bijna de hele tijd het duimpje in het mondje vind het nog zo ongelooflijk vooral als je het dan nu toch echt gezien en gehoord hebt GEWELDIG! (*sorry als ik een beeetje door ratel 8) ben helemaal even in de wolken nog)
Heej meiden Goedemorgen, iedereen die een goede echo heeft gehad, GEFELICITEERD ! @ Naiobi, meid veel kijkplezier straks ben benieuwd.
Naiobi, veel succes en plezier straks! Maak je niet teveel zorgen! Je hebt toch wel een beetje geslapen, hè? MamavanBas, wat fijn dat alles goed was! Ik smeer 'm, moet zo aan't werk.
@ Mama van Bas, super dat je zo'n goede echo hebt gehad. Ik was er zelf ook helemaal trots op. Even een vraagje in het algemeen.. Hebben jullie het af en toe ook zo benauwd? Ik kan dan echt moeilijk ademen opeens. Vanavond gaan we het hartje luisteren.. Ben zo benieuwd. Het is niet zeker dat ze het kunnen vinden toch? Dus maar niet teveel hopen.
Goedemorgen @mamavbas super dat alles zo goed is Mijn echo was ook super veel beweging gezien ben zelfs 2 dagen naar voren gezet! Roze wolk ik blijf wel op je zitten