September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    o gelukkig(niet rot bedoeld) ik voelde me al achtergesteld hihi ;)

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Daar zal vast jouw zorgverzekering bij aangesloten zijn, want ze hebben zo'n waslijst op hun site staan van zorgverzekeraars die bij hun zitten ;)

Owww, Rox, da's vervelend.. Ja, da's niet lekker eten dan als je daarna last van maagzuur krijgt :-s En Rox, ik had 3 fotootjes, dus je bent nog bevoorrecht met je 4 foto's :) Wij stonden met 10 minuutjes weer buiten en wij hebben ook niet het hartje gehoord. Die hoor ik donderdag bij de vk waarschijnlijk voor het eerst!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb nu drie foto's thuis van 6 weken 2dagen, 9w2d en van 11w3d kreeg elke keer maar één foto mee. en met die echo gisteren was ik echt blij want die had ik niet verwacht. op zich ligt dat gewoon aan de vk of arts die je hebt.

ik denk dat ik de keuze voor kraamzoorg idd aan mijn man overlaat die kan op zich beter kiezen dan ik.

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik kan me jouw verhaal inderdaad nog herinneren. Erg heftig was dat, vond ik.
    Fijn om te horen dat het wel goed gaat. Ik hoop dat het voor jullie snel raak is, het is jullie zo gegund.
    Kan me die jaloersigheid heel goed voorstellen hoor! Maar jouw tijd komt ook, zeker weten!

Hier alles goed hoor!

Groetjes Babette

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ik had gister eerste echo en kreeg 7 fotos waarvan 2 in 3d

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb vanmorgen echo gehad de 2e alweer. ukkie sparteld er op los. wel erg cool om alles al te kunnen zien. maagje met inhoud blaasje met inhoud. 2 hersenhelften neusje, ogen, navelstreng. de verloskundige bekeek het echt van alle kanten en legde alles uit. echt supercool om te zien. Het is weer iest echter geworden. Je ziet echt een mini mensje

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Inggrid moooi dat jouw echo ook goed is gegaan :)

Echt mooi hé wat ze allemaal al kunnen zien :)

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @rox ik kreeg vandaag 4 echo foto's mee..
    heel snel even hartje laten horen, maar ze zei al wel dat de vk het pas vanaf 13 weken ( als die het vinden kan ) kan horen..

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    leuk inggrid dat je alles kon zien op de echo. echt bijzonder om te bedenken dat dit allemaal in je eigen lichaam gebeurt hè?!

10. Femya

Femya Niet meer actief

Hi meiden,

ik ben echt te druk om vandaag nog te kunnen reageren, sorry, morgen beloof ik beterschap. Fijne avond allemaal!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @allemaal Als je nog hydrofiel luiers nodig hebt die zijn nu bij de hema in de reclame (stapelweken).

12. Meiden, ik verwaarloos jullie en dit topic :( !
    Ik hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb om wat te schrijven.

Alles goed hier?
    Veel mooie echo's lees ik? Gaaf joh!
    Ik ben nog steeds duizelig en misselijk en weer flauwgevallen en val vaak bijna flauw .. Maarja, morgen echt de dokter bellen, kan zo niet meer!

Ga nu even op de bank liggen en vanavond of morgen maak ik even een verhaaltje dames.

Liefs,

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, wat vervelend zeg, dat flauwvallen telkens!
    Ik zou ook echt eens naar de dokter gaan, klinkt toch niet helemaal goed.

Vandaag had ik even een rotdagje denk ik.
    Veel last van mijn buik, wat het is weet ik niet, maar het zal mijn baarmoeder wel zijn die aan het kantelen is.
    En toen ik net de auto door de wassstraat deed, wou ik de antenne eraf halen, breekt dat ding af. :(
    Ik moet nog gaan eten, maar durf bijna niet meer te gaan koken. :)
    Mijn man is nog niet thuis namelijk en ik begin toch al honger te krijgen.

14. Ja, ik moet het nu echt maar is doen he Jusi, ben ook zo eigenwijs! haha.

Oh lekker van je antenne, ligt aan de zwangerschap hoor, haha.

Ik heb echt het gevoel soms dat ik alles fout doe sinds ik zwanger ben.
    Zondag was ik aan het koken vliegt mn ovenwant in de fik :s .
    Ben ik net alleen mn haar aan het wassen, gebukt boven het bad. En de sproeier lag los in het bad, zet ik de kraan al volle kracht aan, ja die vliegt alle kanten op, heel mn kleding nat en de badkamer!
    Laat ook alles vallen, en gaat dan kapot.

Maar ben zo vergeetachtig en verstrooid, echt niet leuk meer soms.
    Heeft iedereen hier last van?

Ja, zal wel met de groei en de verandering van je baarmoeder te maken hebben.
    Ik voel ook van alles in mn buik, allemaal nieuwe dingen voor mij, vraag me ook bij sommige dingen af wat het dan is? Maar het is iig voor het goede doel, onze Ukkepuk ;)

X

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik heb ook dat ik heel vaak handel zonder na te denken dus heel impulsief. dat is echt niets voor mij en zo gaan er veel dingen mis :S
    ik ben normaal ook al een kluns maar nu al helemaal.

eerised: als het lage bloeddruk is kan het helpen om iets zouts te eten: chips of boullion en anders zal het wel je hb waarde zijn. hoe dan ook wel verstandig om naar de arts te gaan.

ik ga nu voor het eerst in tijden sporten. eens kijken of mijn heupen en beetje mee willen werken.

16. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hahahaha heel herkenbaar, hier ligt ook al een zwart geblakerde ovenwant in de keuken.
    En vergeet ik de lasagne van het keukenblok af te halen en roept vriendlief net dat de poes lekker heeft gegeten........

Leuk he zwanger zijn.......! :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo,

Ik ben ook een september 2009 mama! En wilde me hier aanmelden om mee te kletsen ;)

Ben 12 september uitgerekend en ben al mama van een mooie dochter (29 januari 2008 geboren)

Heb vorige week dinsdag de 2e echo gehad. En de echoscopist vertelde dat het voor 90% zeker een jongetje is! :)

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hoi Ariel

Welkom :)
    Wat weet zij dat al vroeg dan :eek:

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja, vond het ook al vroeg inderdaad. Alleen er stond iets in een bepaalde hoek daar beneden...
    En dan is het bijna altijd een jongen. 14 april SEO, dus hoop dan uitsluitsel te krijgen :)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hebben jullie (we) ook een lijst waarop staat wanneer iedereen is uitgerekend? En eventueel waarop staat wat het wordt?

Deel Deze Pagina