@@ Naiobi he super een goede eco... ben zo blij met et goede nieuws voor jou... @Ninosz hier in het begin van de zwangerschap wel heel erg benauwd.. nu gelukkig niet meer... @Hellen1971 hier wil ik ook vast een preborstvoedingscursus gaan doen.. Het schijnt toch wat moeilijker te zijn dan het er uit ziet... Dus doe ik liever mij goed informeren voor het een strijd word... @ kraamverzorging, hier al geregelt, het zusje van mijn beste vriendin gaat hier kramen echt heel gaaf.... moet alleen nog even kijken of we een vergoeding kunnen los peuteren... @@@ Naiobi he super een goede eco... ben zo blij met et goede nieuws voor jou... @Ninosz hier in het begin van de zwangerschap wel heel erg benauwd.. nu gelukkig niet meer... @Hellen1971 hier wil ik ook vast een preborstvoedingscursus gaan doen.. Het schijnt toch wat moeilijker te zijn dan het er uit ziet... Dus doe ik liever mij goed informeren voor het een strijd word... @Rox.. gaaf het ajax gevoel voor manlief, maar dus geen ajaxmeid? Hier heb ikook maar een paar fotootjes gahd met de 12 weken echo hoor... @Inggrid he super dat je ook een goede echo hebt gehad.. gaaf he dat je alles echt ziet enzo.. Geniet er lekker van... @ Eerised90 wat balen dat het nog steeds niet zo goed gaat met het flauwvallen... heb je er al naar laten kijken'? @Ariel he gaaaf dat je nu al weet dat je een koningspaar krijgt... kan dat echt dan al zo vroeg? Welkom hier, we werken hier met e3en lijst en een agenda ( zie onder mijn onderschrift...) wil je op de lijst kun je Andi, Babijtje, twinkle of mij even pben Zoooowww ikke is weer bij geleest... Hier de hele dag drukjes geweest... Heb de babykamer in de voorstrijk gezet en morgen gaat de kleur er op... ben zo benieuwd naar de kleur groen die ik heb gekocht... Daarna druk aan het werk en toen nog even naar de dierenarts, hondje heeft weer een oor ontstekning.... Druk druk druk dus... Nu even hier bij kletsen en dan eindelijk even tv hangen
so ik heb echt lekker getraind. voel me bijna niet misselijk dus echt leuk! allen ik merk al wel me heupen en rug!
Pff..ik wil naar bed..maar ben vreselijk misselijk en dan wil ik niet liggen. Of het nu aan mijn moeder's gevulde paprika ligt, de hormonen of een combi..ik weet het niet. Ik voel me alleen vreselijk en vreselijk moe. Dus ik zit hier ene colaatje weg te nippen (helpt altijd wel bij misselijkheid) en hoop dat ik snel plat kan. GAAAAAAAAAAP
He bah vervelend dat je zo laat nog niet kunt gaan slapen zeg! Ik lag om 22.00 al plat Beetje jammer dat me "wekker" om 5.40 wakker werd alleen
Inggrid, fijn dat jouw echo goed was! Jeetje, Eerised, ik zou er idd mee naar de huisarts gaan, hoor! Want zo vaak flauwvallen is echt niet gezond! En wat betreft het alles fout doen, och, ik heb daar ook een handje van, hoor Zo, Ariel, dat weet de echoscopiste vroeg dan! Betty en Hellen, idd geen slecht idee om je goed te laten informeren over borstvoeding geven, want de tips ed die ik toen gehad had, had ik echt heel erg veel aan. (En gelukkig ook een megagoeie kraamverpleegster die me door de bv sleurde, want ik kwam met tepelkloven uit het ziekenhuis.. En geloof me, da's geen pretje! Ja, da's wel een nadeel van in het ziekenhuis bevallen, ze hebben daar heel weinig verstand van borstvoeding geven en je hoort dan ook heel vaak dat er veel vrouwen met problemen met de bv uit het ziekenhuis komen. In Dordrecht(Dordtwijk) hadden ze daar echt géén verstand van en was errug blij weer thuis te zijn toen.) He, betty, wat sneu van je hondje trouwens! Oeffff, Ariel, da's vroeg.. Ik vind 7 uur al vroeg Hellen, is't nog een beetje gelukt met slapen? Nou, straks kan ik hier in't dorp een driekwart positiebroek ophalen(lang leve MP) en zondag kunnen we de wieg ophalen! Yes! \/
@Ariel ze houden de lijst op een aparte site bij.. ( Betty Boop/ Twinkle en ? houden die lijst bij... @Betty boop sneu voor hondje @Hellen nog een beetje kunnen slapen gisteren ? @Andi gheeh waar mp al niet handig voor kan zijn..
Haha, Naiobi, voor Ariel; Betty Boop, Twinkle, Babijtje of ik En idd, waar mp al niet handig voor is.. Man, heb er zooo'n zin in om de wieg zondag op te halen en in elkaar te zetten! *zwijmel*
Naar aanleiding van de link van de echoscopie in Brunssum die ik van slaapzak heb gehad heb ik voor vrijdag 27 maart een afspraak gemaakt. 100% garantie geslachtsbepaling en alles wordt goed nagekeken. krijg het ook nog op dvd! heb er echt heel veel zin in! ik denk zelf dat het een meisje is, maar ja wie weet... slaapzak nogmaals bedankt voor deze tip
leuk jesenmo, hoop je ook op een meisje? ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg en heb me er ook een beetje op ingesteld al. ik zou met een jongen ook precies zo blij zijn, maar zou het toch raar vinden nu. ik geloof dat voor mij nu betere tijden beginnen. ik voelde mij gisteren best oke en vandaag ook. de misselijkheid is niet weg maar wel uit te houden. alleen werd ik met knallende koppijn wakker, dat is nu gelukkig iets minder al.
ik ben net zo blij met een jongetje, maar inderdaad zou het raar vinden als het een jongetje is omdat mijn gevoel zo duidelijk een meisje aangeeft. mijn misselijkheid is ook uit te houden, alleen mijn eetlust is nog steeds niet terug. ik kan steeds maar een beetje eten en dan heb ik al meteen zo'n vol gevoel.
@ Andi: oef! Ik ga dus ook in Dordtwijk bevallen. Fijn om te weten dat ze daar geen kaas hebben gegeten van borstvoeding . Ik moet dus echt zelf zorgen voor de goede informatievoorziening, merk ik al Eerised: zo vaak flauwvallen kan niet goed zijn. Ik hoop, dat je inmiddels contact hebt gehad met je dokter. Spannend zon echo, Jesenmo., maar je moet nog even wachten Nou..slapen is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb nog een beetje uitgeslapen ook om daarna wakker te worden met een knetterende hoofdpijn. Ik baal..want vandaag is mijn vrije dag en zo komt er dus weer weinig productiefs uit mijn handen. Nou ja voor ik ging slapen heb ik wel weer even met de angelsounds zitten luisteren naar wurm. Verbazingwekkend hoeveel verschil een paar dagen kunnen maken, want ik kun die uk al véél beter horen nu
Hallo, ben gister weer bij de gyneacoloog geweest heb ook weer een echo gehad alles is goed met de kleine beeb,alleen had hij of zij er niet veel zin in want zat verstopt zal wel gedacht hebben mijn papa is niet mee dan hoef ik ook niet op de foto hihihi.
@Andi sorrry hihi @jesenmo 27 maart spannend hoor Ik heb de mijne op 10 april gezet ben ik precies 17 weken Iedereen (zelfs mannetje) denkt dat het een meisje wordt.. Ik zelf heb er geen gevoel over.. dacht de vorige keer wel dat het een jongen zou zijn maar dat werd een miskraam...
@ Andi; indd lang leven MP Vind Noppies en Esprit echt belachelijk duur als je het gewoon in de winkel koopt! Heb nu 2 broeken een shirtje en een jurkje gekocht. Voor weining! Had namelijk al me positiekleding van de vorige keer weggegooid
Ohh lees dat er iemand het wiegje op gaat halen! Wat leuk! Kan niet wachten tot ik met de babykamer kan gaan beginnen! Wij hebben een familie wiegje van me vriend
Haha, die 'iemand' ben ik, Ariel! Ik ben al m'n positiekleding van Gabriël tussen de verhuizingen door kwijtgeraakt.. :-s Heel raar is dat. Haha, Naiobi, geeft niet! Hellen, ik zou je dan inderdaad goed voorbereiden, hoor! Want ze hebben daar idd echt geen kaas van gegeten! Maar verder hebben ze daar wel hele lieve verpleegsters, dus dat maakt het weer een beetje goed En als ik jou was zou ik ook naar een informatieavond daar gaan om alvast een kijkje te nemen in de verloskamers. 't Is toch fijn om te weten waar je gaat bevallen. Dat heb ik toen ook gedaan. Oh, tip voor de dames die een DA in de buurt hebben. Daar hebben ze nu een mazzeltas voor 6,99 en daar zitten heel wat spulletjes in die je anders voor veel meer zou hebben. (Bij mij zat er in: Cillit Bang - Gliss Kur shampoo - Fa Shower Gel - DA Pefect Harmony Douche Gel Groene Thee - Mentos Chewing Gum - Colgate tandpasta - 10 waxinelichtjes - Tandenborstel van Aqaufresh - klein flesje Douchecrème van Nivea - Pak zakdoeken met 18 pakjes - en wat testers. Leuk! )
poeh ik schrok me rot, ik had net een gemiste oproep plus voicemail van de vk. ze hadden mijn bloeduitslagen binnen en wilden daar even met mij over praten. ik natuurlijk gelijk in de stres maar dacht hm zal vast hb zijn. maar dat was het dus niet die is gewoon perfect. heel blij mee als vegetarier! maar goed ik heb dus niet genoeg antilichamen tegen rode hond. op zich niet heel erg maar ik moet binnenkort dus stage lopen op een basisschool dus dan moet ik wel extra alert zijn.