September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja moeten inderdaad nog veel doen voor de kleine er is! Word al gek bij de gedachte :) Maar vind het aan de ene kant ook allemaal weer heel leuk :)

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @twinkle: nee in die tijd werd mijn moeder zeker niet goed begeleid. en ze was dus eigenlijk wel alleen staand tenminste vanaf het moment dat ze van mij zwanger was en toen had ze dus al twee oudere zoons. maar goed zij en wij hebben het allemaal overleefd en zeggen wel what doesn't kill you makes you stronger. nou dat klopt echt wel.

@ariel: ik vind het leuk om bezig te zijn met het kind en alles wat erbij hoort, maar heb echt het gevoel dat ik niet half weet wat ik allemaal moet regelen en waar ik nog aan moet denken.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha het is ook inderdaad een hoop geregel :) Waarvan het meeste wel leuk is hoor! Maar met al die mooie lijsten op Internet tegenwoordig kan je niks meer vergeten ;)

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mwhaa, doe ik m'n best om alles bij te houden, gaan jullie zo snel :)

Wat betreft kind vaccineren. Bij Gabriël heb ik een halfjaar gewacht, omdat ik het gewoon een eng idee vind om zo'n klein hummeltje te vaccineren, maar weet nog niet wat we met de volgende gaan doen.

Haha, Ariel heb jij dat probleem ook? Meisjesnaam ligt hier allang klaar, maar voor een jongen? Als sla je me lens.. (Wie het waagt om een zwangere te slaan! ;))

*zwijmel* vandaag een heel lief mutsje en paar solfjes gekocht maatje 50/56 bij de Hans Textiel, uitgekozen door Gabriël. Ik word daar echt helemaal week van als ik ernaar kijk.. Gaat leuk worden wanneer we de wieg hebben. Denk dat ik dan regelmatig bij die wieg zit weg te zwijmelen :)

Afijn, hub gaat vanaaf naar bijbelstudie en juist nu is d'r geen hol op tv.. :evil:

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha arme jij! Mijn lover is vanavond keihard aan het blokken. En inderdaad geen hol op tv! Lang leve het forum! :)

Ik heb Rosalie trouwens gewoon op de 'normale' tijden dr vaccinaties laten geven. Heb niet echt het idee dat ze dr veel van gemerkt heeft...

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Naja, ik heb ook geen zin meer om de hele avond met m'n gat achter de laptop te zitten. Dacht lekker iets aan te zetten en dan voor de tv te gaan strijken, zit nu te spitten tussen de dvd'tjes of d'r nog iets interessants/leuks tussenzit. Brrt..

Mwhaha, ik voel me echt onrustig nu :)

7. Femya

Femya Niet meer actief

Voor morgen heeft alleen Andi om 15.30 uur een afspraak met de verloskundige.
    Veel plezier Andi!

Meiden ik ga lekker film kijken in bed, tot morgen! Slaap lekker allemaal.

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, lekker Twinkle, kijk ze en trusten alvast!
    En dank je natuurlijk ;) Heb d'r zin in!

Zit hier dus nog met m'n gat achter de pc, nu te msn'n :)

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hoi lady's....

Hier een paar dagen druk met de babykamer, werk en telefoontjes van mijn werk...
    Ik ben op...

Heb dus ook even geen zin om de 3 pagina;s terug te lezen..

Ik lees zo alleen even blz 393 even..

Verder hoop ik dat alles goed gaat met iedereen...

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He ik lees iets over vactinaties? Ik weet nog niet of wij alle prikjes gaan geven. Niet ivm geloof, maar meer omdat ik eerst wil weten wat er alllemaal voor stoffen in zitten en wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn....

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha dames. Hier een hele dag hoofdpijn ...heel vervelend. Ik heb het nu vaker dan ooit en aangezien ik het enige wat helpt -ibuprofen- nu niet kan nemen, gaat het dus ook echt niet weg. Zal wel een zwangerschapsding zijn.

Mijn ex-schoonzusje is bevallen van een dochtertje. Ik spreek ze nooit meer, de scheiding was iet echt gezellig, maar ik vind het toch heel leuk voor haar. Het kindje was wel erg groot en heeft daardoor problemen met de glucosespiegel, waardoor ze beiden nog in het ziekenhuis zijn, maar ik ben echt blij voor haar en haar man. En voor mijn ex, want die werd oom.

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He bah hellen... balen van de hoofdpijn... misschien van die warmte koupads die werken bij mij redelijk...

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik heb foto's in mijn album gezet van mijn harde werk ;)
    Vinden jullie?/

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik voelde me de hele dag redelijk goed en nu ben ik misselijk. het komt elke keer door het avondeten heel irritant.

@betty: wat krijgt jullie kind een geweldige kamer! hihi bij ons wordt de baby kamer ook lichtgroen. alleen laat ik mijn zusje nog wat erbij schilderen.

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Heel herkenbaar mare, hier met het ochtend eten nog steeds misselijk... Tip voor het avond eten, iets minder eten...

Hier komt ook nog een groot canvasdoek op 1 van de muren. Met pandaberen, en veel bamboe...Partner gaay de afbeelding zelf maken...

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Vandaag heeft alleen

Andi een vk afspraak om 15.30

Succes meis... veel pplezier...

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hellen, hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

Mooi kleurtje groen, Betty! In ons vorige huis had we precies datzelfde kleurtje de keuken en wc groen ;)

Misselijkheid.. 's Morgens krijg ik 1 a 2 boterhammen weg, dus er zit verbetering in, 's avonds presteer ik het af en toe om mijn bord leeg te eten. Heel frusterend is dat, vooral wanneer er wat lekkers op tafel staat.. :-s

Hier ligt het er maar net aan wat het gaat worden waar het kind komt te slapen als het te oud is om bij ons op de kamer te slapen.
    Als het een jongen is, dan komt hij bij Gabriël op de kamer, is het een meisje, dan gaat hubbel een kamertje extra maken in onze grote slaapkamer wat makkelijk kan. Maar voorlopig slaapt de baby bij ons op de kamer.

Vanmiddag naar de vk, heb d'r zin in! :D

Nou, nu maar eens gaan douchen zodat hier de gordijnen open kunnen. 't Is weer troosteloos weer.. :(

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou hij is iets minder vel hoor dan op de foto's. vandaag staat er minder zon dus ik zal nog even wat foto;s maken...

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Andi, veel plezier vandaag bij vk :D

Ik heb mano trouwens wel gewoon zijn prikje gegeven en deze keer laat ik dat ook gewoon weer doen :D

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    heyhey meiden

@ betty leuke kleurtjes;)

@ Andi veeeeel plezier vanmiddag bij de VK!

Over de prikjes, bas heeft al zijn inentingen gehad..
    Heb er eigenlijk ook nooit over gedacht om dat niet te doen..

Met de tweede gaan we dit uiteraard dan ook gewoon weer doen

Hier gaat het verder wel goed.. Druk druk druk pff.. Onze buren hebben een cafe en die hebben er een restaurant bij gebouwd en daar hadden we dinsdag opening van.. pfff ik was gister gesloopt haha

Verder ben ik niet meer misselijk.. Ik kan niet meer lang opblijven, ik ben elke avond nog op de bank in slaap gevallen hihi..

Verder eigenlijk maar weinig te melden..

Behalve dan dat mijn kleine vent 5 april alweer 2 jaar word, dus ben vanalles aan het bedenken voor het grote feest hihi..

verder over kamertje bas heeft ook een lichtgroen kamertje, met kleine bijtjes erop vond dat toen super schattig, zal een keer een foto laten zien.. maar ik moet eventjes van alles doen hier..

Iedereen een fijne dag, en ik hoop dat ik straks nog eventjes een gaatje kan vinden om hier te komen spieken:D

Deel Deze Pagina