September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn Andi dat alles goed was bij de vk! Altijd leuk om naar het hartje te luisteren :)

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Gelukkig Ariel!

Jaaaa vanavond eindelijk de ontknoping van wie is de mol, ik verwacht nog een verrassing...Spannend!

3. Femya

Femya Niet meer actief

Ik ga toch maar niet, het regent en ik ben helemaal op, maar we gaan zaterdag lekker met z'n tweetjes zwemmen. Volgende week nog een poging. Het lijkt me echt heerlijk om te doen!

Mare succes met werken! Is toch ook wel leuk om Jan Smit te zien ;)

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ja ik ook hij was mijn decaan en mijn engels leraar..

ja verschrikkelijk ze woont hier om de hoek!

normaal zijn dat soort dingen van de ver van je bed show, maar deze kwam wel erg dichtbij..

ze is al zolang weg en niemand weet gewoon waar ze is, dat is toch eigenlijk vreemd..

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jaa, Ariel, echt superleuk is dat om ernaar te luisteren. Vond 't toch wel spannend.. Is alles nog goed daarbinnen?

xxsuuzxx Ik ben ook hééél benieuwd!

Nee, 'tis niet bepaald lekker weer om naar buiten te gaan Twinkle. je hebt helemaal gelijk!

Tjeetje, dat ze bij jou om de hoek woont, MamavanBas! M'n hub schrok d'r ook wel ff van toen hij dat van me hoorde. Echt zo vreemd dat ze ineens verdwenen is! En vooral in Aalten, dat roddeldorp! :-o

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @xxsuuzxx idd juist het om kopen geeft mij een naar gevoel.. Waarom mag iemand niet een keus maken?
    Er gebeuren gewoon dingen waar wij als burger geen weet van hebben en daarom laat ik mij liever van elke kant informeren...

@Hellen1971 kraamhulp is hier in het westen van het land iets wat je vrij snel moet regelen.. en het kamertje ben ik gewoon vroeg mee zodat ik zeker weet dat het af is ( mijn partner kan nog wel eens laks zijn met dingen ;) )voor ik zelf geen kant meer op kan door een dikke buik...( of medische redenen)

@Andi super dat het zo'n goede controle was en gaaf he als je het hartje dan eindelijk hoort...

@twinkle, nou dat vertrouwen in de nederlandse gezondheidsraad ben ik al tijden kwijt, er worden hier echt hele grove fouten gemaakt door artsen en onderzoekers en het is een behoorlijke cultuur van handje boven elkaars hoofd.

Op de site van kritisch prikken ( http://www.nvkp.nl/) is ook te vinden wat ik bedoel te schrijven en aan te geven.

Er is maar bij weinig mensen bekend hoe er om word gegaan met onderzoeken naar medicatie. Er word enorm geprotesteerd tegen proef dieren, maar onlangs werd bekend ( iets wat mij al een aantal jaar duidelijk is) dat er heel wat nog niet goed onderzochte medicatie naar derde wereld landen verdwijnen om daar gewoon op mensen getest te worden..

Ook dat is voor mij een reden om eerst kritisch na te denken. Er gebeuren echt heel veel dingen waar wij als burgers geen weet van hebben.

Zo word ook al jaren lang dna op geslagen van pas geboren uit het ziekenhuis.
    Nu word er gedaan of het een "toekomst plan"is.
    Maar onder tussen gebeurd het al op grote schaal

Net als het medisch dossier. MAn al jaren leest de apotheker mee met wat de ha in je dossier optekend en nu moeten we ineens onze toestemming geven?

Nee er gebeuren mij te veel dingen die voor mij gevoel niet kloppen hier in NL. Dus ik wil gewoon zoveel mogelijk voors en tegens hebben voor ik over zo iets essentieels als vaccineren beslis...

Ik vin d de lap tekst ook geen probleem, wat ik al schrijf, hoe meer voors en tegens hoe meer ik kan af wegen wat we gaan doen...

Hier een enorme drukke dag gehad.. we hebben het kamertje nu kwa kleur af nu nog het hout werk.. Zaterdag de vloer kiezen en de meubels bekijken...

Dan heel hard gewerkt en ineens kwam de compagnon van mijn partner mee eten... PFFFFF..

Nu eindelijk lang uit op de bank....

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    man wat een avond... wat er voor mensen op jan smit afkomen jo. en gillen en doen. gingen er allemaal meisjes gillen omdat hij jolante niet mee heeft genomen!?! maar goed ik heb het overleefd en nu lekker rustig aan doen en vroeg naar bed

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha bakvissen ;)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Raar volk dat er op Jan Smit af komt zeg :(

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Andi: fijn dat het zo'n leuk bezoekje aan de VK was!

Betty: ik snap je. Als je verwacht dat alles op jou neer zal komen, kun je er beter vroeg bij zijn. Pff...wij moeten dus 2 kamertjes maken..da's helemaal een opgaaf. Maar dat komt goed!

Nou...naar aanleiding van de berichtgeving over kraamzorg heb ik dat dus toch maar even zojuist geregeld. Kan bij mijn verzekeraar online. Heb wel even bij het kraamzorgburo een mailtje gedropt met de vraag, wanneer ik moet checken of ik al ben aangemeld, want zij schrijven op hun site, dat verzekeraars daar nog al eens traag mee willen zijn. En nu maar hopen dat in deze regio geen enorme geboortehoos wordt verwacht in september ;)

De hoofdpijn is zo goed als weg. Na 2 uur op bed vanmiddag was ie dat nog niet en heb ik eerst 3/4 liter water gedronken en toen voor het eerst sinds mijn zwangerschap maar één paracetamolletje genomen. Nu voel ik het alleen nog vaag op de achtergrond ( en ik blijf goed drinken). Zo maar es naar bed en ik hoop, dat het morgen dan helemaal weg is.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Goed te horen dat je hoofdpijn weg is... ik duim voor je dat hij weg blijft ;)

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen dames,

ik werde helaas ook weer met hoofdpijn wakker maarja je doet er niks aan. maar het weer is vandaag redelijk mooi en ik denk dat ik mij zo maar eens ga verwennen en naar de kapper ga ^^

13. Hallo Dames.

Hoe is het hier?

Lekker weertje he :D .
    Laat de lente maar beginnen hoor, kan niet wachten. Weg met de regen en de wind ..

Heb net met de Ib-groep gebeld, want had geen geld gehad 24 februari omdat school mn gegevens niet goed had doorgegeven. En nu moet ik wachten tot de 24e van maart, nou zit ik dus al vanaf februari geld te bietsen bij mn kerel.
    Was ik lekker aan het sparen... GRRRRRRRRRRRRR ik haat de ib-groep echt waar!
    Word knettergek van die gasten daar, dat doorverbinden en niks weten.
    Alles duurt WEKEN daar. :(

Nou moest even mn ei kwijt.

Had vandaag die afspraak staan bij de dokter, maar ben niet geweest, want had mn 1e les Spaans op school en dat kon ik niet missen.
    Maar moet maandag om 08.20 bij de Verloskundige zijn, en die meet ook mn bloeddruk op dusja!
    En donderdag 19-03 heb ik om 11.30 een intake gesprek van de kraamzorg bij mij thuis.

Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan?
    Alweer 13 weken en 3 dagen.

Mn zus was gister 28 weken, die is zwanger van de 2e en krijgt een meid.
    En die heeft nu een band voor dr bekken..
    Die is vandaag jarig!
    Ik morgen :D. 19 jaar.. Jeej wat jong!
    Soms voel ik me echt niet zo jong maar goed.

Geen schokkende dingen gelezen gelukkig.
    Ben te vergeetachtig om op iedereen te reageren hoor, sorry!

X

14. Oh voor iedereen die hyved of hoe noem je dat. haha!

Ik heb op de september 2009 hyves de foto's gezet van mn echo van 2 maart.
    Die kon ik niet plaatsen in mn album hier!
    Dus als je nieuwsgierig bent :) .

X

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier ook hoofdpijn en enorm duf... dus ben er niet zo vaak vandaag... Er was volgens de lijst geen afspraak vandaag...

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ben heerlijk naar de kapper geweest en kom thuis en eigenlijk zie je er niets van *.* maar me haar voelt wel weer lekker zaht. was wel duur 36,50
    heb gelijk een cadeau voor mijn stiefpapa gekocht die is vandaag jarig en wat paasversiering.
    heb net een brief van het kraamzorg bureau gevonden in de brievenbus dus die ga ik nu lezen ^.^

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pfff...offdag-dag vandaag bij meerdere, geloof ik. De hoofdpijn is nog niet helemaal weg en hangt als een soort mist in mijn hoofd. Ik heb darmkramp en ben doodmoe. Voel me ook gewoon niet lekker. Misschien heerst er wel iets?

Ik hoop vanavond weer fit genoeg te zijn voor de rit naar het oosten.....mis mijn mannetje vreselijk :cry:

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    misschien heeft het met het weer te maken? tenminste ik ben daar normaal altijd al gevoelig voor maar nu al helemaal. hopelijk kan je gewoon naar je mannetje vanavond.

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Maar van dit weer krijg ik normaal veel energie... nu dus niet ;)

Hier idd ook een offday

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat is dan jammer betty, als het weer een tijdje beter weer is dan voel ik mij op zich ook beter, maar de eerste dagen merk ik het in mijn knie en door hoofdpijn.

pff wat is zwanger zijn toch raar, ik denk net wat stinkt hier toch zo: het was de inkt van mijn pen die stinkt gewoon :S

Deel Deze Pagina